1. HNL (SuperSport Hrvatska nogometna liga) 24/25.

Illya
Illya
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2023.
Poruka: 3.179
08. srpnja 2024. u 21:57

tuturutu je napisao/la:

Illya je napisao/la:

tuturutu je napisao/la:

Illya je napisao/la:

Mali je u zadnjoj godini ugovora i hoce u dinamo, vjerovatno ne planira potpisat novi ugovor s lokomotivom i njima su tu ruke vezane a dinamo ga ne zeli uzimat dok ne vidi kako ce decko proci opterecenje priprema i prijateljskih utakmica, vjerovatno se u lokomotivi mole bogu da mali odradi dobre pripreme pa da se bar ugrade u ozbiljnom postotku u sljedeci transfer iz dinama jer vracat ga da odradi zadnju godinu ugovora i nema smisla.

Vidi cijeli citat


apsolutno njemu noge mogu biti vezane ako klub pod cijim je ugovorom tako odluci

Vidi cijeli citat


I koji je tocno njima interes da im igrac trune u klubu u zadnjoj godini ugovora i propuste bilo kakvu zaradu na njemu jer nece potpisat novi ugovor, radite pricu da je ovo nenormalna kombinacija a ono potpuno polomljen igrac na kraju ugovora

Vidi cijeli citat


slazem se iz tvog kuta da je lokomotiva tu da sluzi Dinamu 

Cuj igrač kluba x ide na pripreme s klubom y da klub y vidi jel bi ga uzeli ili ne. Pa to nema nigdje

Misliš da će lokomotiva dizat cijenu ako zadovolji i Dinamo pokaže interes? 😄

 

uostalom ako je u zadnjoj godini i neće produžiti ima i klub opcije, kao na primjer ne Dat mu da igra pa će i igrač znati da ga neće uzet nitko na kraju sezone 

ali drukcije vi gledate na lokomotivu, jebiga

Vidi cijeli citat


Dakle tebi je kontra argument taj da lokomotiva ima opciju inatit se i stavit ga na tribine i popušit sve uloženo u njega ? Genijalan argument sad si me stvarno razuvjerio, potpuno je suludo da ga žele gurnut u dinamo kad mu ističe ugovor i ne odluče se razjebat i sebe i njega jer navijac hajduka misli da je tako najbolje. 

NKDZ
tuturutu
tuturutu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.03.2018.
Poruka: 2.365
08. srpnja 2024. u 21:59

😂

Da, normalna praksa u svijetu nogometa ovo izmedju lokomotive i dinama

Mentalna gimnastika

 

Nitko se ne pita moze li pomoci lokomotivi ostvariti bolji rezultat, jer svi znamo za sto postoji taj klub.

 

[uredio tuturutu - 08. srpnja 2024. u 22:00]
Illya
Illya
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2023.
Poruka: 3.179
08. srpnja 2024. u 22:01

tuturutu je napisao/la:

😂

Da, normalna praksa u svijetu nogometa ovo izmedju lokomotive i dinama

Mentalna gimnastika

 

Nitko se ne pita moze li pomoci lokomotivi ostvariti bolji rezultat, jer svi znamo za sto postoji taj klub.

 

Vidi cijeli citat


Odkad je to lokomotivi bitan rezultat, u kojem svijetu klub koji funkcionira na modelu guranja izlaznih juniora u vatru kako bi se prodalo, zaradilo i stavilo u džepove ima ikakvog interesa davat minute polomljenom igracu kojeg ne mogu prodat jer mu istice ugovor, pa daj bar odgovori i na jedan argument umjesto glupih floskula i upadica. 

NKDZ
tuturutu
tuturutu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.03.2018.
Poruka: 2.365
08. srpnja 2024. u 22:02

😂

ne odgovaram na gluposti

 

trebao sam odmah prepoznati s kim imam posla

[uredio tuturutu - 08. srpnja 2024. u 22:04]
Illya
Illya
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2023.
Poruka: 3.179
08. srpnja 2024. u 22:04

tuturutu je napisao/la:

😂

ne odgovaram na gluposti

Vidi cijeli citat


Top, zato pises pametno da je lokomotivi veliki rezultatski imperativ ove sezone i da moraju gurat polomljenog igraca kojem istice ugovor, mislim da si nas sve uvjerio svojim genijalnim odgovorima.

NKDZ
tuturutu
tuturutu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.03.2018.
Poruka: 2.365
08. srpnja 2024. u 22:06

Da zakljucimo onda, Lokomotivin je interes postojat radi Dinama te su se strucni komentatori potrudili to objasniti kako ne bi bilo zabune

Illya
Illya
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2023.
Poruka: 3.179
08. srpnja 2024. u 22:10

tuturutu je napisao/la:

Da zakljucimo onda, Lokomotivin je interes postojat radi Dinama te su se strucni komentatori potrudili to objasniti kako ne bi bilo zabune

Vidi cijeli citat


Super mi je ovo, odbijaš odgovarat na argumente i onda se klauniziraš s ovakvim upisima, ako hoces raspravu lijepo odgovoris na napisano prije 
"Odkad je to lokomotivi bitan rezultat, u kojem svijetu klub koji funkcionira na modelu guranja izlaznih juniora u vatru kako bi se prodalo, zaradilo i stavilo u džepove ima ikakvog interesa davat minute polomljenom igracu kojeg ne mogu prodat jer mu istice ugovor"

Lijepo odgovoriš ili se poklopiš po ušima

NKDZ
tuturutu
tuturutu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.03.2018.
Poruka: 2.365
08. srpnja 2024. u 22:11

u pravu si

Chandlerbong
Chandlerbong
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 19.05.2024.
Poruka: 65
08. srpnja 2024. u 22:57

A e ispada da zašto bi kacavenda osta u lokomotivi ako lokomotiva može dobit od dinama 50% od sljedeće prodaje? Ionako oni igraju za prestiž ne daj boze da imaš ekipu za izac u europu a mislim da je i imaš u 6 mjesec nećeš se moć branit od lokalnih  ponuda koji skoro svake godine vodstvo lokomotive izbije iz cipela. Ili produžit mu ugovor ili 1000 opcija a ti zli jezici uvik im krivo kako ta lokomotiva dobro posluje i prodaje potentne mlade igrače za miljune u lokalnoj zajednici. 

A i ono pa zašto Petkovic nije isa na "probu" koji dan u Olympiacos ili di već pa da oni to vide iz prve ruke koliko vrijedi.  Jer zašto bi ga netko preplatio? Čemu onda služi skauting? Posudiš igrača koji mjesec pa ga vratis pa ga posudiš skoro isto recimo ko Real Madrid i Real Madrid B.  Samo ode je to ista liga i odlaskom čovjeka koji je pravomoćno osuđen (znam da je smiješno kad ga je nase močvarno krivosude osudili) se kao sve promjenilo i više nema takvog odnosa odnosno takav je narativ priče ali po meni je veći problem što su zadnje 3 4 generacije dinama lošije od majera olma i sličnih pa je narativ kao nema vise toga a ono treba tramvaj na transfer/posudba... I sve je legalno i sve je u redu na kraju stvarno ne krši se ništa ali je smiješno i onda neki drugi to opravdavaju na razne načine...  

Nesalomljivi
Nesalomljivi
Željan dokazivanja
Pristupio: 03.10.2023.
Poruka: 404
08. srpnja 2024. u 23:22

tuturutu je napisao/la:

Da zakljucimo onda, Lokomotivin je interes postojat radi Dinama te su se strucni komentatori potrudili to objasniti kako ne bi bilo zabune

Vidi cijeli citat


 

I Sikic i Mamic su isto potvrdili.

 

Da, inamo incestuoznu ligu, nesto sto na zapadu nije normalno, no na balkanu prolazi.

 

Cijeli sustav je tako slozen i jbg....dok se HNS ne rascisti biti ce tako

 

 

  • Najnovije
  • Najčitanije