1. HNL (SuperSport Hrvatska nogometna liga) 24/25.

123
...
731732733
rokikaciga
rokikaciga
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 02.01.2025.
Poruka: 74
danas u 13:04

ŠtaNamJeToTrebalo je napisao/la:

rokikaciga je napisao/la:

ŠtaNamJeToTrebalo je napisao/la:

Petkovic cijelu 2024. ima samo 8 golova u HNL-u, a Livaja samo zadnjih 4 mjeseca 10 golova. Ako baš netko želi staviti igrača Dinama na broj jedan, zašto ne stavljaju Baturinu? 

Vidi cijeli citat


Jer je Petković praktički sam osvojio naslov prvaka u sezoni 23/24 kada se vratio nakon ozljede...u prvom mjesecu 2024-e.

 

A Marko Livaja i njegov Hajduk je prosuo vodstvo koje su imali na klubom Brune Petkovića. Jednostavna računica.

 

Baturina je famozno pao u formi prošle sezone pa se dizao kako se Bruno vratio u prvih 11.

 

A ako ćemo samo gledati statistiku onda je Duje Čop najbolji igrač HNL u 2024. Jer ima isto golova+asistencija kao Livaja ali više golova i to za lošiju ekipu.

 

Znate kak se veli "statistika je kao bikini, puno otkriva ali najbitnije sakrije".

 

Živio rođo!

Vidi cijeli citat

Pa jel se glasa za najbolji klub godine ili najboljeg igrača godine? To šta Livaja nema dobre suigrače pored sebe za osvojit naslov nije njegova krivica. Ti si tu u svom komentaru isto priznao da je Livaja igrao bolje u 2024. jer bi u suprotnom uspoređivao njihovu igru, a ne ko je koga pobjedio i ko je naslov osvojio.

Vidi cijeli citat


Zagriženi sam fan Dinama i ako ćemo brutalno iskreno i najbojektivnije...koga god da staviš kao najboljeg igrača HNL-a..Petka ili Livaju nećeš pogriješiti...ali pogledaj odlučujuće utakmice...tu se lomi koplje...po meni na Bruninu stranu.

 

Pogledaj opet ove sezone.

 

Petković igra - Dinamo prvi, ulazak u LP, Kulenović 14 golova uz Petkovića, Baturinau formi sezone itd itd

 

Petković se ozljedio i preselio u ambulantu - Dinamo u jednom periodu najgora ekipa godine, dva otkaza trenerima, kiksevi na sve strane, Kulenović nemre meda, Baturina pao u formi..

 

Livaju je ove godine izgleda Rino stisnuo malo što se kondicije tiče i vidi se razlika i Hajduk (uz Rijeku) plovi prema tituli...

 

Ali sve je to tanko. Da je Hajduk pravi razlika bi bila već ledenih -15. Jer kada je trebalo pobjeć i odlijepiti se opet se padalo u formi. Izgubljeni bod protiv Gorice (Livaja fulao penal u 90+5) i prije pobjede protiv Dinama tu su dva nerješena u Osijeku i Istri i poraz protiv Varaždina golčinom Šege.

 

Istra, Varaždin i Gorica su trebale biti pobjede i umjesto da Livaja tu potegne - on faktički nestane. Nešto se bori, nešto pokušava ali bez učinka.

 

I onda pogledamo na sjever prema Zagrebu

 

Prva utakmica nakon stanke - potop u Loksi i hat-trick Čopa.

Teška pobjeda protiv Istre, ali - pobjeda...na ovakvim utakmicama se odnosi prvenstvo.

Petković asistencija Baturini za prvi gol protiv Gorice, pobjeda 2-0.

Opet neugodna Loksa - dva gola Petkovića...remi 2-2. Opet Petković

Nakon što je skinut skalp Betisu dolazi utakmica protiv Varaždina i gol Petkovića iz penala.

Dinamo Rijeka - čini mi se da je to bio glupi faul Gode u 95oj i penal za Dinamo. Malo sreće, nećemo se lagati.

Onda je došla Gorica na Maksimir, Petko je odmarao i tamburanje 4-0.

Kulenović spašava bod protiv Osijeka.

Tamburanje Belupa 5-2

Tamburanje Rudeša 3-0

Poljud - i gol Petkovića. Opet kada je teško i kada ne ide dolazi Petković.

Tamburanje Istre 4-1.

U gostima kod Gorica 2-0

Doma protiv Varaždina 2-1 (vž imao crveni) opet čupanje ali izvukli smo živu glavu

Protiv Lokse i Vž 1-0 pobjede

Preokret protiv Rijeka 2-1, gol Petkovića za 1-1.

 

Vidi se nekakav uzorak da kada Dinamu ide da Petko ubaci u nižu brzinu i radi ono kaj većini navijača smeta - šeta i ne troši previše energije.

Kada zagusti onda ubaci u treću brzinu (jer četvrtu i petu nema) i riješava utakmice. 

Uz to sve, kada i gledaš Petkovića vidiš da je vjerojatno najbolji tehničar u ovom dijelu Europe + što je odličan u skoku i zadržavanju, odlaganju lopte itd

 

 

[uredio rokikaciga - 17. siječnja 2025. u 13:05]
skupština opštine
skupština opštine
Željan dokazivanja
Pristupio: 25.10.2024.
Poruka: 235
danas u 13:14

meni je žao da je tako jer sam navijač Hajduka, ali Hajduk puno više ovisi o Livaji nego Dinamo o Petkoviću.

Dinamo bez Petkovića je na -7 od Hajduka.

Da Hajduku ne igra Livaja borili bi se s Osijekom i Varaždinom za 3. mjesto. 

ove sezone (znam da se računa godina, a ne sezona, ali ipak čitav jesenski dio spada u 2024.) ima u 18 utakmica 10 golova i 8 asistencija. izravno sudjelovao u 18 golova Hajduka od ukupnih 28 što je oko 65%, a u ostalim golovima gdje nije izravno sudjelovao sigurno je imao veliki doprinos kod još par golova.

lik sam nosi Hajduk već 3 sezone ili više što za Petkovića ne mogu reći iako za Petkovića imam samo riječi hvale i kao igrač i kao čovjek je vrhunski

"Šutnja je ponekad jača i od riječi, ali pjesma može da poruši sve"
Leader
Leader
Dokazano ovisan
Pristupio: 06.07.2008.
Poruka: 14.504
danas u 13:15

@rokikaciga

 

Pa dobro u pravu si kod nekih stvari al opet gledaš malo nerealno. 

 

Livaji kao minus navodiš sve kikseve Hajduka kao da mora sve sam dobiti. Promašen penal? Pa i Petković je promašivao penale i protiv Hajduka npr. kad je bio preokret. 

 

I ove sezone Petković ima 90 minuta u derbiu na Maksimiru gdje je bio poraz, ima 90 minuta u porazu 4:1 od Slavena itd.  

[uredio Leader - 17. siječnja 2025. u 13:16]
rokikaciga
rokikaciga
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 02.01.2025.
Poruka: 74
danas u 13:22

Leader je napisao/la:

@rokikaciga

 

Pa dobro u pravu si kod nekih stvari al opet gledaš malo nerealno. 

 

Livaji kao minus navodiš sve kikseve Hajduka kao da mora sve sam dobiti. Promašen penal? Pa i Petković je promašivao penale i protiv Hajduka npr. kad je bio preokret. 

 

I ove sezone Petković ima 90 minuta u derbiu na Maksimiru gdje je bio poraz, ima 90 minuta u porazu 4:1 od Slavena itd.  

Vidi cijeli citat


 

Ma teško je biti skroz realan kada se gleda relacija Hajduk-Dinamo 😁

 

Svaka čast Livaji, ima nenormalne brojke za HNL i da nije "luda glava Marko Livaja" prodao bi se on za 15m eura bez problema..ako ne i više.

Slično kao i Petković, samo su kod njega drugi mentalni problemi nego kod Livaje.

 

Ja Petkoviću brojim i kikseve Dinama ove sezone makar je igrao ozljeđen...

 

I to je ono što cijenim kod Livaje i Petka...obojica će primit tisuću i jednu injekciju samo da pomognu svom klubu. Pa makar igrali i ozljeđeni mjeseci.

 

I dalje stojim prema onome što sam napisao - koga god bi stavili kao najboljeg igrača HNL-a..ne bi pogriješili. I Livaja i Petković zaslužuju tu titulu. - ovo je objektivno gledano.

 

Ali za 2024 zbog tog poguranca na proljeće i pobjede u Kupu...možda ipak Petković iako Livaja u 24-25 sezoni ima gol i asistenciju po utakmici a Petko je ozljeđen valjda od rujna. I to je ono subjektivno i ne mogu protiv sebe :D 

[uredio rokikaciga - 17. siječnja 2025. u 13:23]
redscro
redscro
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.10.2010.
Poruka: 2.195
danas u 13:23

skupština opštine je napisao/la:

meni je žao da je tako jer sam navijač Hajduka, ali Hajduk puno više ovisi o Livaji nego Dinamo o Petkoviću.

Dinamo bez Petkovića je na -7 od Hajduka.

Da Hajduku ne igra Livaja borili bi se s Osijekom i Varaždinom za 3. mjesto. 

Vidi cijeli citat

Pa Dinamo se i bori s Osijekom i Varazdinom za trece mjesto, kako stvari stoje. Na tri boda od njih, a 7 iza prvih. 

Ne da dinamova igra ovisi o Petkovicu, nego dinamova igra je Petkovic. Od kad je on dosao, svih 17 trenera koji su se promijenili nisu smislili kako sloziti akciju kad njega nema. 

skupština opštine
skupština opštine
Željan dokazivanja
Pristupio: 25.10.2024.
Poruka: 235
danas u 13:26

redscro je napisao/la:

skupština opštine je napisao/la:

meni je žao da je tako jer sam navijač Hajduka, ali Hajduk puno više ovisi o Livaji nego Dinamo o Petkoviću.

Dinamo bez Petkovića je na -7 od Hajduka.

Da Hajduku ne igra Livaja borili bi se s Osijekom i Varaždinom za 3. mjesto. 

Vidi cijeli citat

Pa Dinamo se i bori s Osijekom i Varazdinom za trece mjesto, kako stvari stoje. Na tri boda od njih, a 7 iza prvih. 

Ne da dinamova igra ovisi o Petkovicu, nego dinamova igra je Petkovic. Od kad je on dosao, svih 17 trenera koji su se promijenili nisu smislili kako sloziti akciju kad njega nema. 

Vidi cijeli citat

Nema Livakovića, Šutala, Oršića, Ivanušeca, ali svakako je okružen boljim igračima od Livaje.

"Šutnja je ponekad jača i od riječi, ali pjesma može da poruši sve"
Jere Bulin
Jere Bulin
Željan dokazivanja
Pristupio: 20.12.2024.
Poruka: 229
danas u 15:44

skupština opštine je napisao/la:

meni je žao da je tako jer sam navijač Hajduka, ali Hajduk puno više ovisi o Livaji nego Dinamo o Petkoviću.

Dinamo bez Petkovića je na -7 od Hajduka.

Da Hajduku ne igra Livaja borili bi se s Osijekom i Varaždinom za 3. mjesto. 

ove sezone (znam da se računa godina, a ne sezona, ali ipak čitav jesenski dio spada u 2024.) ima u 18 utakmica 10 golova i 8 asistencija. izravno sudjelovao u 18 golova Hajduka od ukupnih 28 što je oko 65%, a u ostalim golovima gdje nije izravno sudjelovao sigurno je imao veliki doprinos kod još par golova.

lik sam nosi Hajduk već 3 sezone ili više što za Petkovića ne mogu reći iako za Petkovića imam samo riječi hvale i kao igrač i kao čovjek je vrhunski

Vidi cijeli citat


Hajduka bez Livaje je španjolski trećeligaš natamburao da im još uvijek zuji u ušima.

Jedan od najgore vođenih klubova u Europi, s obzirom na budžet.

Kolaps sportske struke.

Tolike rupe u momčadi, ja ne znam jel iti jedne sezone od zadnje europske imao prvih 11 da svatko igra na svojoj poziciji.

Te fali golman, te fali stoper, te bek, te veznjak, te centarfor. Pa tko je ove jeseni igrao na krilima ? Trečeligaški igrači.

Tom klubu je godinama Hamza Barry bio glavni veznjak. Pa Krovinović zadnjih par sezona. U špici trečeligaški igrači ala Mastelić....pa onda čekaju klinca od 15 godina kad će mu doć 16. rođendan da ima tko igrat stopera.

Svašta smo gledali u ovih zadnjih 12,13 godina, nema riječi kojom bi se ta sramota opisala.

Od nazovi sportskih direktora.

Ali danas je tu čovjek koji iza sebe ima podugačke reference pa budemo vidjeli.

[uredio Jere Bulin - 17. siječnja 2025. u 15:44]
KikiRiki23
KikiRiki23
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.04.2023.
Poruka: 2.572
danas u 16:17

Lovro Cvek u Šibeniku.

Daj još jednog i biće zanimljivo i u drugon dilu sezone.

Šalovi se dižu crno-narančastih boja, Šibeniče ti si vječna ljubav moja
ZB10
ZB10
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.06.2022.
Poruka: 4.232
danas u 17:22

https://www.sporcle.com/games/AndrejRi/hnl-hat-trick-scorers  

Can you name all the players who have scored three or more goals in a single Croatian League match? 

Za hardcore HNL povjesničare 👍

Bergkamp
Bergkamp
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.12.2024.
Poruka: 158
danas u 18:30

Nije lose, ljut sam jedino na sebe jer sam naivno vise puta upisao Kulenovic

123
...
731732733
  • Najnovije
  • Najčitanije