1.HNL 2014./15.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.08.2012.
Poruka: 1.978
13. travnja 2015. u 22:39
Slušaj. Ono što je Zdravko da za Vrsaljka, koji je tada ima 15 godina je petina Zadrovog proračuna iz boljih godina. Tako da... A jedna mala digresija na uvjete... Zadar u košarci ima fantastične uvjete...a nema igrača. I ono malo što vridi jedva čeka otići jer drugi bolje plaćaju
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.07.2012.
Poruka: 483
13. travnja 2015. u 22:43
halilhodziceva taktika je napisao/la:
babalu55 je napisao/la:
Dobro zboriš, osim jedne stvari. Nitko u nas ne može zadržati mladog igrača ako ga Zdravko zapikira. Ajde možda Rijeka. Zamaše tati s 50 000 eura i mali je u Zagrebu. Ima tu i drugih stvari. Anti Puljiću je dopušten prelazak u Dinamo iako je ima važeći ugovor sa Zadrom i bija redovno plaćen ( što je raritet u ZD, ali događa se ) Jednostavno tko jači, taj kvači.
Vidi cijeli citat


može se zadržati, ali tu je najviše do roditelja. i dobro je još dok je u pitanju taj Zdravko, ta Rijeka, pa i Hajduk kao najveći klub Dalmacije. tragedija je kad pogledaš da će nama djeca sad otkad smo u EU, a bit će tu sigurno i zadarske djece odlaziti u Serie C, 3.njemačku ligu i sl. ovdje kod nas (Zagreb), roditelji imalo talentiranije djece, a i ta djeca sanjaju Austriju i "vikend-ligu". poražavajuće je to što djeca koja nisu za Dinamo, radije idu tamo negdje nego u npr. Belupo koji bi im možda kasnije bio veća odskočna daska. mnogo ljudi razmišlja jednokratno.

da se vratim na temu, recept za zadržavanje igrača je vrlo jednostavan-stvorite uvjete.
ne želim da se ova diskusija pretvori u to da samo tebi i tvom klubu solim pamet nego ovo je poruka za sve. nitko ne očekuje da se može parirati Dinamu i njegovoj moći, ali uz kvalitetan rad vi možete iskoristiti slabosti drugih i steći nešto bolju poziciju makar u hrvatskim okvirima, jer nažalost niste jedini koji loše rade. ne treba vam mnogo
Vidi cijeli citat

Baš ti je krasna usporedba.
Njemačka 3.liga profesionalna, puno gledatelja, medijski praćena....
zadnje kolo u Dresdenu prodano 21 653 ulaznica, Rostocku preko 10 000...
Belupo osim kad igra Dinamo igraju pred 300 ljudi...
O financijskom aspektu je još smješnije uspoređivati..
Svi igrači npr. belupa mogu samo sanjati da odu tamo na probu, a kamoli igrati....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2014.
Poruka: 2.277
13. travnja 2015. u 22:55
Da, ali kod nas svira harmonika dugmetara na najhrvatskijem stadionu, a ti se buraz misli šta je po Dresdenu... 
Frankopan
Frankopan
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.05.2007.
Poruka: 14.402
13. travnja 2015. u 22:57
stidna uš je napisao/la:
Da, ali kod nas svira harmonika dugmetara na najhrvatskijem stadionu, a ti se buraz misli šta je po Dresdenu... 
Vidi cijeli citat


Zašto uvijek negativno? Zoki ruši sve rekorde koji postoje, Dinamo juri prema decimi, a ko što Židak danas veli, ljudi će jednog dana zaboravit da ih je osvojio Zdravko i neki drugi kroničar će to zapisat u najveće uspjehe kluba. #SveJePredivno
halilhodziceva taktika
halilhodziceva taktika
Željan dokazivanja
Pristupio: 21.06.2014.
Poruka: 165
13. travnja 2015. u 23:18
Erlangen je napisao/la:
halilhodziceva taktika je napisao/la:
babalu55 je napisao/la:
Dobro zboriš, osim jedne stvari. Nitko u nas ne može zadržati mladog igrača ako ga Zdravko zapikira. Ajde možda Rijeka. Zamaše tati s 50 000 eura i mali je u Zagrebu. Ima tu i drugih stvari. Anti Puljiću je dopušten prelazak u Dinamo iako je ima važeći ugovor sa Zadrom i bija redovno plaćen ( što je raritet u ZD, ali događa se ) Jednostavno tko jači, taj kvači.
Vidi cijeli citat


može se zadržati, ali tu je najviše do roditelja. i dobro je još dok je u pitanju taj Zdravko, ta Rijeka, pa i Hajduk kao najveći klub Dalmacije. tragedija je kad pogledaš da će nama djeca sad otkad smo u EU, a bit će tu sigurno i zadarske djece odlaziti u Serie C, 3.njemačku ligu i sl. ovdje kod nas (Zagreb), roditelji imalo talentiranije djece, a i ta djeca sanjaju Austriju i "vikend-ligu". poražavajuće je to što djeca koja nisu za Dinamo, radije idu tamo negdje nego u npr. Belupo koji bi im možda kasnije bio veća odskočna daska. mnogo ljudi razmišlja jednokratno.

da se vratim na temu, recept za zadržavanje igrača je vrlo jednostavan-stvorite uvjete.
ne želim da se ova diskusija pretvori u to da samo tebi i tvom klubu solim pamet nego ovo je poruka za sve. nitko ne očekuje da se može parirati Dinamu i njegovoj moći, ali uz kvalitetan rad vi možete iskoristiti slabosti drugih i steći nešto bolju poziciju makar u hrvatskim okvirima, jer nažalost niste jedini koji loše rade. ne treba vam mnogo
Vidi cijeli citat

Baš ti je krasna usporedba.
Njemačka 3.liga profesionalna, puno gledatelja, medijski praćena....
zadnje kolo u Dresdenu prodano 21 653 ulaznica, Rostocku preko 10 000...
Belupo osim kad igra Dinamo igraju pred 300 ljudi...
O financijskom aspektu je još smješnije uspoređivati..
Svi igrači npr. belupa mogu samo sanjati da odu tamo na probu, a kamoli igrati....
Vidi cijeli citat


slažem se sa tvojom konstatacijom, niti sam ju mislio osporavati niti sam to uspoređivao. samo sam konstatirao da je to žalosno.

sa Slaven Belupom sam uspoređivao austrijsku "vikend-ligu" što možeš vidjeti u mojoj rečenici koja glasi ovako: "ovdje kod nas (Zagreb), roditelji imalo talentiranije djece, a i ta djeca sanjaju Austriju i "vikend-ligu". poražavajuće je to što djeca koja nisu za Dinamo, radije idu tamo negdje nego u npr. Belupo koji bi im možda kasnije bio veća odskočna daska. mnogo ljudi razmišlja jednokratno."

pretpostavljam da znaš što je to. treniraš sam preko tjedna, tamo dolaziš na utakmice, dobivaš putni trošak, premiju za nastup, za pobjedu, za gol, za asistenciju i slične bonuse i ono, da se fina lovica zaraditi. 2-3 tisuće eura mjesečno čiste zarade (bez putnog troška) je nešto što sanjaju roditelji čijoj se talentiranoj djeci nudi mogućnost da odu u Belupo ili NK Zagreb. i to je super. delaju preko tjedna i treniraju, tu zarađuju od svog šljakanja, zarađuju za naše prilike jako puno i od nogometa tamo i to je fantastično. jednostavnim se čini, što manje truda i svega ostalog uložiti, a što više od toga povući.
pritom zanemarujemo da se se igračima koji imaju određeno znanje i talent radom i igranjem u takvim klubovima mogu otvoriti puno bolje opcije u budućnosti. igrači Belupa odlaze u 1.ligu Italije, Austrije, Turske, Belgije, isto kao i igrači Zagreba, pa i drugih klubova. a koliko znam, Belupo plaća solidno i na vrijeme. 100 eura više ili manje ne može biti argument kad se radi o 1. i o 4.ligi.
halilhodziceva taktika
halilhodziceva taktika
Željan dokazivanja
Pristupio: 21.06.2014.
Poruka: 165
13. travnja 2015. u 23:54
babalu55 je napisao/la:
Slušaj. Ono što je Zdravko da za Vrsaljka, koji je tada ima 15 godina je petina Zadrovog proračuna iz boljih godina. Tako da... A jedna mala digresija na uvjete... Zadar u košarci ima fantastične uvjete...a nema igrača. I ono malo što vridi jedva čeka otići jer drugi bolje plaćaju
Vidi cijeli citat


nitko ne misli valjda da se možete boriti s Dinamom. ali s prosjekom ove lige apsolutno. Šibenik je završio u 3.ligi. u vašoj okolici nema prvoligaša u udaljenosti od 150 kilometara. najbliži su vam Hajduk, RNK Split i Rijeka.
postoji i Varteks odnosno Varaždin koji je nekad stvarao igrače, a radi i danas. postoji i Marsonia koja ih je stvarala, a radi i danas. postoje bazeni koji još nisu isušeni jer ne idu baš svi u Dinamo, a pogotovo ne Hajduk. ako već neki vaši igrači odlaze negdje, uvijek postoje i drugi koji imaju kvalitetu, a rado bi došli kod vas malo na more u prekrasni grad Zadar. sve bi to bilo realno kad bi se radom klub osovio na vlastite noge, a onda u daljnjoj fazi figurirao kao 4.-5. klub Hrvatske. da ste dobro radili, vi bi bili tamo gdje je danas RNK Split, jer nogometni klub je radio godinama prije toga. to nije stvar samo ove sezone pa da kažeš loša selekcija, ne može se itd. pogrešno se radi već godinama.
znaš kako je to bilo u našoj ligi prije, 1. i 2.klub su gotovo uvijek bili Dinamo i Hajduk. 3., 4. i 5. klub su najčešće bili Rijeka, Osijek i Varteks. Šibenik je bio 20 godina prvoligaš nekad manje nekad više uspješan. Slaven Belupo je blizu 20.god. u kontinuitetu. gdje su sad?-Osijek loše stoji, o Varteksu i Šibeniku da ne pričam. da ste bolje radili, iskoristili bi slabosti drugih i to je to
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.03.2015.
Poruka: 418
14. travnja 2015. u 12:03



halilhodziceva taktika je napisao/la:
Erlangen je napisao/la:
halilhodziceva taktika je napisao/la:
babalu55 je napisao/la:
Dobro zboriš, osim jedne stvari. Nitko u nas ne može zadržati mladog igrača ako ga Zdravko zapikira. Ajde možda Rijeka. Zamaše tati s 50 000 eura i mali je u Zagrebu. Ima tu i drugih stvari. Anti Puljiću je dopušten prelazak u Dinamo iako je ima važeći ugovor sa Zadrom i bija redovno plaćen ( što je raritet u ZD, ali događa se ) Jednostavno tko jači, taj kvači.
Vidi cijeli citat


može se zadržati, ali tu je najviše do roditelja. i dobro je još dok je u pitanju taj Zdravko, ta Rijeka, pa i Hajduk kao najveći klub Dalmacije. tragedija je kad pogledaš da će nama djeca sad otkad smo u EU, a bit će tu sigurno i zadarske djece odlaziti u Serie C, 3.njemačku ligu i sl. ovdje kod nas (Zagreb), roditelji imalo talentiranije djece, a i ta djeca sanjaju Austriju i "vikend-ligu". poražavajuće je to što djeca koja nisu za Dinamo, radije idu tamo negdje nego u npr. Belupo koji bi im možda kasnije bio veća odskočna daska. mnogo ljudi razmišlja jednokratno.

da se vratim na temu, recept za zadržavanje igrača je vrlo jednostavan-stvorite uvjete.
ne želim da se ova diskusija pretvori u to da samo tebi i tvom klubu solim pamet nego ovo je poruka za sve. nitko ne očekuje da se može parirati Dinamu i njegovoj moći, ali uz kvalitetan rad vi možete iskoristiti slabosti drugih i steći nešto bolju poziciju makar u hrvatskim okvirima, jer nažalost niste jedini koji loše rade. ne treba vam mnogo
Vidi cijeli citat

Baš ti je krasna usporedba.
Njemačka 3.liga profesionalna, puno gledatelja, medijski praćena....
zadnje kolo u Dresdenu prodano 21 653 ulaznica, Rostocku preko 10 000...
Belupo osim kad igra Dinamo igraju pred 300 ljudi...
O financijskom aspektu je još smješnije uspoređivati..
Svi igrači npr. belupa mogu samo sanjati da odu tamo na probu, a kamoli igrati....
Vidi cijeli citat


slažem se sa tvojom konstatacijom, niti sam ju mislio osporavati niti sam to uspoređivao. samo sam konstatirao da je to žalosno.

sa Slaven Belupom sam uspoređivao austrijsku "vikend-ligu" što možeš vidjeti u mojoj rečenici koja glasi ovako: "ovdje kod nas (Zagreb), roditelji imalo talentiranije djece, a i ta djeca sanjaju Austriju i "vikend-ligu". poražavajuće je to što djeca koja nisu za Dinamo, radije idu tamo negdje nego u npr. Belupo koji bi im možda kasnije bio veća odskočna daska. mnogo ljudi razmišlja jednokratno."

pretpostavljam da znaš što je to. treniraš sam preko tjedna, tamo dolaziš na utakmice, dobivaš putni trošak, premiju za nastup, za pobjedu, za gol, za asistenciju i slične bonuse i ono, da se fina lovica zaraditi. 2-3 tisuće eura mjesečno čiste zarade (bez putnog troška) je nešto što sanjaju roditelji čijoj se talentiranoj djeci nudi mogućnost da odu u Belupo ili NK Zagreb. i to je super. delaju preko tjedna i treniraju, tu zarađuju od svog šljakanja, zarađuju za naše prilike jako puno i od nogometa tamo i to je fantastično. jednostavnim se čini, što manje truda i svega ostalog uložiti, a što više od toga povući.
pritom zanemarujemo da se se igračima koji imaju određeno znanje i talent radom i igranjem u takvim klubovima mogu otvoriti puno bolje opcije u budućnosti. igrači Belupa odlaze u 1.ligu Italije, Austrije, Turske, Belgije, isto kao i igrači Zagreba, pa i drugih klubova. a koliko znam, Belupo plaća solidno i na vrijeme. 100 eura više ili manje ne može biti argument kad se radi o 1. i o 4.ligi.
Vidi cijeli citat

Odličan komentar a na žalost istinit.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.03.2015.
Poruka: 418
14. travnja 2015. u 12:20
halilhodziceva taktika je napisao/la:
babalu55 je napisao/la:
Slušaj. Ono što je Zdravko da za Vrsaljka, koji je tada ima 15 godina je petina Zadrovog proračuna iz boljih godina. Tako da... A jedna mala digresija na uvjete... Zadar u košarci ima fantastične uvjete...a nema igrača. I ono malo što vridi jedva čeka otići jer drugi bolje plaćaju
Vidi cijeli citat


nitko ne misli valjda da se možete boriti s Dinamom. ali s prosjekom ove lige apsolutno. Šibenik je završio u 3.ligi. u vašoj okolici nema prvoligaša u udaljenosti od 150 kilometara. najbliži su vam Hajduk, RNK Split i Rijeka.
postoji i Varteks odnosno Varaždin koji je nekad stvarao igrače, a radi i danas. postoji i Marsonia koja ih je stvarala, a radi i danas. postoje bazeni koji još nisu isušeni jer ne idu baš svi u Dinamo, a pogotovo ne Hajduk. ako već neki vaši igrači odlaze negdje, uvijek postoje i drugi koji imaju kvalitetu, a rado bi došli kod vas malo na more u prekrasni grad Zadar. sve bi to bilo realno kad bi se radom klub osovio na vlastite noge, a onda u daljnjoj fazi figurirao kao 4.-5. klub Hrvatske. da ste dobro radili, vi bi bili tamo gdje je danas RNK Split, jer nogometni klub je radio godinama prije toga. to nije stvar samo ove sezone pa da kažeš loša selekcija, ne može se itd. pogrešno se radi već godinama.
znaš kako je to bilo u našoj ligi prije, 1. i 2.klub su gotovo uvijek bili Dinamo i Hajduk. 3., 4. i 5. klub su najčešće bili Rijeka, Osijek i Varteks. Šibenik je bio 20 godina prvoligaš nekad manje nekad više uspješan. Slaven Belupo je blizu 20.god. u kontinuitetu. gdje su sad?-Osijek loše stoji, o Varteksu i Šibeniku da ne pričam. da ste bolje radili, iskoristili bi slabosti drugih i to je to
Vidi cijeli citat

Ima dosta ili većinom je sve točno istina je.
Ali krivci za padove tih klubova treba tražiti u Hns.ljudima koji su vodili klubove,politici i političarima .
Nikada neću zaboraviti jedan tansfer -Nermin Šabić za 400.000 maraka dođe u dinamo-Canjuga i jebeni ugovori.
a da ne nabrajam redom-od marsonije MARIĆ,Osijek Novalić,Glavaš,Kamen ingrad  ZEC,Mladost 127 Dečak,Varteks pokojni Đelac,
pa dalje šoići,canjuge,vićani,sinovčići,mioči.fiorentini,brodarci,svaguše,iz rijeke mafijozo sta je sa sanaderom surovao zaborvih mu ime.
e ti likovi su napravili da se ti klubove polako zrozavaju na ovo sta se sada desava.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.05.2011.
Poruka: 6.704
14. travnja 2015. u 12:33
halilhodziceva taktika je napisao/la:


nitko ne misli valjda da se možete boriti s Dinamom. ali s prosjekom ove lige apsolutno. Šibenik je završio u 3.ligi. u vašoj okolici nema prvoligaša u udaljenosti od 150 kilometara. najbliži su vam Hajduk, RNK Split i Rijeka.
postoji i Varteks odnosno Varaždin koji je nekad stvarao igrače, a radi i danas. postoji i Marsonia koja ih je stvarala, a radi i danas. postoje bazeni koji još nisu isušeni jer ne idu baš svi u Dinamo, a pogotovo ne Hajduk. ako već neki vaši igrači odlaze negdje, uvijek postoje i drugi koji imaju kvalitetu, a rado bi došli kod vas malo na more u prekrasni grad Zadar. sve bi to bilo realno kad bi se radom klub osovio na vlastite noge, a onda u daljnjoj fazi figurirao kao 4.-5. klub Hrvatske. da ste dobro radili, vi bi bili tamo gdje je danas RNK Split, jer nogometni klub je radio godinama prije toga. to nije stvar samo ove sezone pa da kažeš loša selekcija, ne može se itd. pogrešno se radi već godinama.
znaš kako je to bilo u našoj ligi prije, 1. i 2.klub su gotovo uvijek bili Dinamo i Hajduk. 3., 4. i 5. klub su najčešće bili Rijeka, Osijek i Varteks. Šibenik je bio 20 godina prvoligaš nekad manje nekad više uspješan. Slaven Belupo je blizu 20.god. u kontinuitetu. gdje su sad?-Osijek loše stoji, o Varteksu i Šibeniku da ne pričam. da ste bolje radili, iskoristili bi slabosti drugih i to je to
Vidi cijeli citat


Uz pomoć Štice još malo pa će ga i prestići na ljestvici
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.08.2012.
Poruka: 1.978
14. travnja 2015. u 13:19
el_pistolero je napisao/la:
halilhodziceva taktika je napisao/la:


nitko ne misli valjda da se možete boriti s Dinamom. ali s prosjekom ove lige apsolutno. Šibenik je završio u 3.ligi. u vašoj okolici nema prvoligaša u udaljenosti od 150 kilometara. najbliži su vam Hajduk, RNK Split i Rijeka.
postoji i Varteks odnosno Varaždin koji je nekad stvarao igrače, a radi i danas. postoji i Marsonia koja ih je stvarala, a radi i danas. postoje bazeni koji još nisu isušeni jer ne idu baš svi u Dinamo, a pogotovo ne Hajduk. ako već neki vaši igrači odlaze negdje, uvijek postoje i drugi koji imaju kvalitetu, a rado bi došli kod vas malo na more u prekrasni grad Zadar. sve bi to bilo realno kad bi se radom klub osovio na vlastite noge, a onda u daljnjoj fazi figurirao kao 4.-5. klub Hrvatske. da ste dobro radili, vi bi bili tamo gdje je danas RNK Split, jer nogometni klub je radio godinama prije toga. to nije stvar samo ove sezone pa da kažeš loša selekcija, ne može se itd. pogrešno se radi već godinama.
znaš kako je to bilo u našoj ligi prije, 1. i 2.klub su gotovo uvijek bili Dinamo i Hajduk. 3., 4. i 5. klub su najčešće bili Rijeka, Osijek i Varteks. Šibenik je bio 20 godina prvoligaš nekad manje nekad više uspješan. Slaven Belupo je blizu 20.god. u kontinuitetu. gdje su sad?-Osijek loše stoji, o Varteksu i Šibeniku da ne pričam. da ste bolje radili, iskoristili bi slabosti drugih i to je to
Vidi cijeli citat


Uz pomoć Štice još malo pa će ga i prestići na ljestvici
Vidi cijeli citat


To ti se zove pametno ulaganje.

  • Najnovije
  • Najčitanije