Neki su se potrudili napisati šta sustav licenciranja donosi pozitivno i ja njihove argumente uvažavam.
Evo šta je negativno:
-sustavom se može manipulirati (to s Maksimirom, jednom je (pa su promijenili) pisalo u pravilima da se klubu može i ne mora uskratiti licenca zbog krova)
-klubovi koji spadaju pod grad (Zagreb najčešće, ali ima još primjera, Primorac Stobreč spada pod Split, recimo) su povlašteni, ne može ih se kriviti i ne može se tražiti da svatko ima svoj stadion, ali se može maknuti ona odredba da svatko mora igrati u svome gradu/općini, šta znači da Croatia Zmijavci ne može igrati u susjednom Imotskom ni u Dugopolju, a zagrebački klubovi i oni iz mjesta koja nisu Zagreb, ali spadaju pod Grad Zagreb, mogu. Neka svatko, ako ne može na svom, igra gdje hoće, tako su svi u istom položaju
-sustav licenciranja ubija svu draž, ove godine za 1. ligu su se borila samo dva kluba, od 14 samo 2, to je sprdačina; super zanimljiva Treća liga-jug uopće nije zanimljiva, jer je samo jedan klub dobio licencu, evo i ovdje mi ne pričamo o Međimurje-Zadar ili Istra-Šibenik, nego o tome
-previše ovlasti daje se birokraciji, šta katkad uzrokuje smiješne situacije, to sa reflektorima u Srbiji je apsurdno, ako nacionalni kamp nema reflektore, zašto bi tamo morali igrati, ali najapsurdnija vijest koju sam čuo je da Poljičanin Srinjine, prvak pete lige (2. županijske Splitsko-D.) ne može igrati 4. ligu (prvu županijsku) na svom stadionu, dokle to vodi
-ova pravila nemaju nikakvog smisla sa situacijom u zemlji, čim Sl. Brod, Vukovar, Bjelovar, čak i jedan Zadar, znači sve županijska središta, ne seoski klubovi, imaju problema sa sustavom, sjetimo se odredbe da svaki prvoligaš mora imati žensku ekipu, mislim, čemu to; veliki problem je i šta se o licencama odlučuje dok prvenstvo još nije gotovo, zašto bi neki klub se trudio oko stadiona, ako još nije osigurao plasman rezultatski