Što se to onda prodaje, odnosno kupuje, kupovinom jednog nogometnog kluba?
Kupovinom infrastrukture i igrača, klub ukoliko već nije bio, ne postaje velik, čak i ukoliko uspije ostvariti sportski uspjeh, a za što unatoč uloženom novcu jamstva nema. Čemu onda kupovati klub, odnosno ukoliko novac nije problem zašto ne osnovati novi klub i novcem ga gurati do vrhunskih rezultata? Zašto kupovati neki postojeći klub?
Uzmimo za primjer Hajduk iz Splita. Infrastruktura? Igrači?... Što ukoliko u pojedinom slučaju ne postoji čak ni infrastruktura koju se može kupiti, ni igrači koji možda nisu dostojni biti pod istim nazivom sa svojim vrlim prethodnicima (neka dokažu suprotno!!)… Što se zaista kupuje? Možda povijest, neraskidivi, (samo)obnovljiv interes društva, još uvijek u „memoriji“ kluba spremljen intenzivan identitet „bića“ koje ga prožima od početka, pozitivno naslijeđe društva proizišlo iz nogometa? Onaj dio nogometa koji pokaže otpornost na utjecaj politike i novca, zadržavajući poimanje nogometa i jasno sačuvane i godinama, s koljena na koljeno prenošene, sada već uspomene, tradiciju, odnosno ljubav uz istu onu atraktivnost koju su prvotno osjetili prvi od prvih do ograde travnjaka i oni na travnjaku na Starom placu… Možda isti onaj koja se danas pokreće?! Dakle, što je to Hajduk, klub koji je danas na tržištu? Što je to klub koji se kupuje? Nadam se da nikoga neću povrijediti i da se nitko neće naljutiti ukoliko povučem paralelu i poslužim se poznatim riječima… Klub, to ste vi!
Što više istražujemovog čovjeka to mi više i više postaje siguran kandidat, hvala sky što si upozorio na njegove članke.