Afričke reprezentacije...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.09.2004.
Poruka: 1.237
09. listopada 2005. u 23:11
ma afrikanci su ludi.... jedna ekipa će sigurno dogurat do polufinala.... a za kojih 20 god. afrikanci će bit glavni i onda ćemo na***t mi europljani....
Jo
Jo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.09.2004.
Poruka: 1.100
10. listopada 2005. u 19:19
[QUOTE] CONCACAF ima 3 sigurna, a 4. igra play off protiv petog iz Azije. Al istina da im je i to previše, osim Mexica i USA tu nitko nije vrijedan SP. Costa Rica će vjerojatno biti ta treća, a u kvalifikacije će ili Guatemala ili Trinidad&Tobago....
Vidi cijeli citat

Da, u pravu si Kauboju.Po meni bi bilo pošteno da CONCACAF ima 3 predstavnika ili 2+1.To bi bilo najrealnije gledajući broj zemalja i kvalitetu nogometa.Također iz Azije u Njemačku odlaze 4 reprezentacije(J.Koreja,Iran,S.Arabija,Japan),dok će Uzbekistan ili Bahrein Luke Peruzovića igrat dodatne kvalifikacije sa najvjerojatnije Trinidad&Tobagon...Ili bi oni tribali imat manje predstavnika ili Afrika više ili jedno i drugo...U svakom slučaju glupo je to pravilo po kojem se samo pobjednici grupa kvalificiraju.Kamerun i Nigerija zaslužili su nekakve dodatne kvalifikacije...
Ko ne voli Hajduka iz Splita,dabogda mu ćaća pomanita!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.02.2004.
Poruka: 1.851
10. listopada 2005. u 19:23
ovaj sustav kvalifikacija je sigurno nepravedan i fifa mi mogla razmisliti o nekom novom modelu...zbilja mi je nevjerojatno da iz srednje amerike idu 3 reprezentacije izravno i 1 u kvalifikacije(trinidad i tobago) protiv pobjednika susreta uzbekistan-bahrein...osim toga smatram i da su južnoameričke reprezentacije privilegirane što se tiče nastupa na sp...čak 4 (od 10) ih ide izravno a moglo bi se reć i 5 jer peti igra protiv australije...pa lako ti je argentini i brazilu ić na sp sa takvim sistemom...ne bi tija da me se krivo svati ali teško bi brazil izborija nastup na svim sp da su npr. u europskoj skupini...a rješenje za ovo bi možda bilo povećanje broja sudionika na svjetskim prvenstvima...npr. sa 32 na 48 ili 64...u slučaju da bi bilo 48 neke bi repke igrale pretkolo(nešto kao pretkolo kupa uefa ili lp) pa onda sve po starom u grupama...64 jest zbilja previše pa ta varijanta teško da bi došla u obzir...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.09.2004.
Poruka: 386
10. listopada 2005. u 19:28
Pa to baš i nema veze sa balunom nego više sa ekonomskom moći ,a u vezi ovih iznaneđenja to je kod njih uobičajno zbog njihove čudljivosti i nediscpline i zbog toga nikad neće doseć evropske i j.američke momčadi unatoč tehničkoj potkavanosti velikoj brzini pogotovo početnoj.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.09.2004.
Poruka: 3.110
10. listopada 2005. u 22:57
Svi ovi debitanti nisu za podcijenit jer u njima igraju igrači koji igraju u Europskim ligama... Sigurno će neki favorit izgubit već planirane bodove na njima... Ali način na koji je ispao Kamerun...Uffffff...
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 61.674
11. listopada 2005. u 11:28
Elvis is back in town!!

Nigerija i Kamerun su platili zbog toga sto non-stop mijenjaju selektore, u zadnjih petanestak godina promijenili su ih bar 10-12 i onda je tu tesko pricat o nekoj viziji, kontinuitetu, dugorocnom gradjenju ekipe i slicno... kvalitetu i igrace sigurno imaju, ali kad se namjere na nekog cvrstog i ambicioznog, pa kad

od ovih ostalih "konstantnih", Tunis je opet tu, a Juzna Afrika mi bas nikada nije nekako posebno sjela, uvijek su na SP igrali losije od ostalih Afrikanaca, valjda zato sto su imali po tri-cetri bijelca u momcadi .... njihov neodlazak u Njemacku sigurno predstavlja veliki korak unazad i za FIFU i za njih kao organizatore SP 2010.... Juznoafrikanci su bili omiljeno cedo FIFE i njihov "role-model" za "zemlje u razvoju" ...

Senegal? Pih, lijepo je rekao Kauboj, tko je znao za Senegal prije 2002, pa su skoro zavrsili u polufinalu?... slicno mozemo ocekivat i od Obale Bjelokosti jer su doslovna kopija pred-2002 Senegala: 99% igraca igra u francuskim ligama, skupljeni su zbrda-zdola, puca ih jak nacionalni naboj zbog prvog ucesca ma Mundijalu i mogli bi biti neugodni.... otprilike slicno vrijedi i za Ganu...
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 61.674
11. listopada 2005. u 11:43
sto se tice kontinentalnog kljuca za sudjelovanje na SP, slazem se da bi Afrikancima trebalo dati bar jos dva mjesta, bar u nekoj kombinaciji tipa 5+2 gdje bi ova dvojica razigravali s Azijatima ili nekim nesp(r)etnim Europljanima.... mislim da bi utakmice play-offa npr. Poljska - Kamerun i/ili Svicarska - Nigerija bile pravi slager, zar ne?

Svi najbolji africki igraci igraju u Europi i ne sjecam se kada se neka africka repka osramotila na SP, uvijek su igrali dobro, za razliku od Azijata, cijih 90% igraca igra u losim, ali bogatim domacim ligama i sad je vec ocito da u takvim okolnostima nista ne napreduju.... sjetimo se kako su prije petnaestak godina najavljivali Japance, pa jos uvijek nista od njih, pa ocekivanog kineskog buma i slicno.... polufinale Koreje 2002. mi nemojte spominjat jer to rezultat tolikog abnormalnog spleta slucajnosti da im ni 1:1 na Malti nije ravan ...

Concacafu bih ipak ostavio 3 mjesta, jer se tesko probit pokraj USA i Meksika, a recimo jedna Kostarika je i ''90 i ''02 ostavila vrlo dobar dojam, dokazali su nisu zalutali na SP....

u svakom slucaju, vise na SP zelim vidjet jednu Gvatemalu ili Trinidad od Omana, Kuvajta ili Bahreina, da poentiram i da skratim konacno ....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.05.2004.
Poruka: 232
11. listopada 2005. u 13:43
Slazem se sa vecinom ovde da Afrikanci zasluzuju vise mjesta na svjetskom prvenstvu,ali zelio bih prokomentirati moj osjecaj sa utakmice Kamerun-Egipat(gledao uzivo na TV) da su se Egipcani doslovce istrgavali da bi Kamerunci postigli gol,cak i jedanaesterac je bio iz sumnivih razloga.Ili posto radim u kladionici vec duze vremena pa mi je ovo samo osjecaj iz profesionalne deformacije ....hehehe
Jo
Jo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.09.2004.
Poruka: 1.100
11. listopada 2005. u 19:46
[QUOTE]Concacafu bih ipak ostavio 3 mjesta, jer se tesko probit pokraj USA i Meksika, a recimo jedna Kostarika je i ''''90 i ''''02 ostavila vrlo dobar dojam, dokazali su nisu zalutali na SP....
Vidi cijeli citat

Stvar je u tome šta oni imaju 4 mista(3+1) šta je u usporedbi sa kvaliteton nogometa i brojen zemalja tamo redikulno...
Ko ne voli Hajduka iz Splita,dabogda mu ćaća pomanita!
coobah
coobah
Dokazano ovisan
Pristupio: 18.09.2004.
Poruka: 18.593
12. listopada 2005. u 13:09
[QUOTE]
Vidi cijeli citat
Stvar je u tome šta oni imaju 4 mista(3+1) šta je u usporedbi sa kvaliteton nogometa i brojen zemalja tamo redikulno...

Sve je to iz istog razloga kao i FIBA-ine pozivnice....Da ne bi slučajno bilo prvenstvo bez SAD-a.
Koga briga za Etoo-a, J.J.-a, Ukića....Važnije je da se prvenstvo (čitaj sponzore) gleda u bogatim zemljama. Svi oni (FIFA) vole kad traže pokrovitelje da kažu da će SAD gotovo sigurno učestovati (a njihov nastup se ionako, u pravilu) samo na to i svede. Koga briga za 150 mil. siromašnih Nigerijaca, bez obzira što znaju ponešto i o nogometu...
Ceterum censeo HNLem esse delendam
  • Najnovije
  • Najčitanije