BELGIJA - HRVATSKA

123
...
131415
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.03.2003.
Poruka: 146
14. rujna 2003. u 13:25
Ja bi ovako...

- zahvaliti Baricu na svemu i poslati ga u k.rac
- vise od 50% igraca koji trenutno igraju u repki nemaju klasu da igraju za Hrvatsku, treba ih izmjeniti, dati onim momcima sansu koji igraju u mladoj repki
- mali Kranjcar je vec spreman za repku
- Da Silvi treba dati drzavljanstvo pa neka pokaze Olicu kako se to radi
- novi izbornik bi bio Nenad Gracan ili Cico Kranjcar, moze i Bonacic
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.09.2003.
Poruka: 14
14. rujna 2003. u 23:55
Odoste opet od teme, je.ba.lo vas prepiranje.
Treba biti realan, i vasa i nasa reprezentacija je kurton(nasa ipak za nijansu veca zato sto smo mi definitivno popusili a vi imate jos sanse za EP).
Svi ti igraci koje ste nabrojali su manje vise ok ali je to jako daleko od onih igraca koji su kidali sve u francuskoj. Kod nas je slicna situacija ali cini mi se da su se ove budale iz saveza malo dozvale( u stvari ih je dozvao azerbejdzan) pa su pocele da razmisljaju da puste malo mladje igrace da igraju.Deluje sve bolje je ali dok god u savezu sede ti isti konji nisam bas neki optimista.Vidim vase komentare i cini mi se da imate isti problem, los savez , los trener. Cini mi se da i vi polako propadate, mi smo vec dotakli dno pa sad nesto razmisljam da od ovog ne moze gore biti. Mozda je bolje da te tako neki azerbejdzan na*** da bi shvatio neke stvari i oterao neke budale....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.09.2003.
Poruka: 4
15. rujna 2003. u 09:39
Hi, komshije
the problem is that your coach have very big mouth.He said that bulgarian team is not а problem for Hrvatska.We will proove that we are the bigest problem for you.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.11.2002.
Poruka: 708
15. rujna 2003. u 17:35
Grobar, nemoj se usporedivati s nama, mi nismo izgubili od Azerbeidjana, nego minimalni poraz od Belgije, zato i nebi trebala biti panika. 4 igraca iz prve postave nisu poceli tekmu, vise nesrece od ovog nebi smjelo biti.

Raduka, shove that Bulgarian big mouth stories up your ass!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.11.2002.
Poruka: 324
15. rujna 2003. u 22:37
Grobar, ti nisi u poziciji da usporedjujes te dvije ekipe. Po tvojim rijecima vidim da ne znas koji su nasi igraci. Ja ti mogu bez problema nabrojati koji su sada vasi najbolji igraci. Barem one koji igraju u poznatim klubovima. Vas najvazniji igrac je Stankovic. Super igrac, super mentalitet. Kezman je takodjer super napadac. Gledam ga u Nizozemskoj i tip rastura. Super mentalitet. Ali poslije njih nastaje velika rupa. Kao prvo Srbija nema top obrambene igrace. One koji znaju zaustaviti Ronalda, Vieria itd. Najbolji je Stefanovic ali nije ni on top igrac. Bez dobre obrane tesko mozes nesto napraviti. Na sredini vam je Stankovic i naprijed Kezman. To ti je to. Puno vi trebate raditi da stvorite respektabilnu ekipu.

Hrvatska:

obrambeni:
Robert Kovac - Bayern Munchen. u Kickeru vec dvije godine jedan od najboljih obrambenih u Njemackoj. Standardan.
Josip Simunic - Hertha (zivotinja, u stanju i Ronalda izluditi).
Dario Simic (Milan) - solidan.
Stjepan Tomas - animal (Fenerbahce)
Zivkovic - Portsmouth - solidan.
Igor Tudor - Juventus, znas ga.

Dario Srna Shaktor. Jos ce se ljudi cuditi tome igracu. Mark my words...
Jerko Leko - Dinamo Kiev - nas Jeremies/Gattuso
Marko Babic- standardan u Leverkusenu.
Jurica Vranjes - Stuttgart - super igra(standardan).
Niko Kranjcar-- najveca nada Hrvatskog nogometa. Zna sve i vidi sve.

Dado Prso - Monaco.
Tomo Sokota - po glasovanju navijaca Benfice najbolji napadac, ispred Simaoa i Nuno Gomesa.

Grobar, ovo dobro procitaj. I nemoj bez da znas o cemu pricas usporedjivati te dvije ekipe. Treba malo vremena da se mi vratimo na stare slave. Samo treba imati strpljenja. Ali da cemo tu i doci to je sigurno.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.10.2002.
Poruka: 5.657
15. rujna 2003. u 23:03
Dobro nemojmo sad pretjeravat. I ja mislim da je nasa repka nesto bolja od SiCG ali nije to tolika razlika kao sto se mozda cini. Nije istina da nemaju obrambenih igraca. Pored Stefanovica tu su jos Krstajic i Vidic (koji su bez dvojbe jako dobri, Vidic ima veliku buducnost). Ali ipak je nasa obrana bolja, mislim da se tu svi slazemo.No mi bi bili sretni da imamo trenutno napadace poput Kezmana i Kovacevica (to iskreno moramo reci, ma da Kezman u repki i ne igra bas najbolje). Onaj Djordjevic me svaki put odusevio kada sam ga gledao u Olympiakosu i u repki protiv Svicarske (kvalifikacija za SP 2002) i sad u srijedu protiv Italije (cak i Talijani su rekli da je igrao velicanstveno), zaista dobar veznjak. No sto se tice bokova tu je Hrvatska puno kvalitetnija. O vratarima da i ne pricam.
Mislim da je buducnost Hrvatskog nogometa perspektivniji od SiCG.

U ostalom ne slazem se da je Leko tip igraca Jeremies/Gattuso. Leko je u ofenzivi daleko kvalitetniji i ima potpuno drugaciji stil igre.

Ok, sad smo malo daleko odlutali od topica ali ajde hebiga sad
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.09.2003.
Poruka: 14
16. rujna 2003. u 00:22
za crostyle
Prilicno dobro poznajem sve vase igrace za razliku od tebe koji znas dva nasa. Procitaj komentar koji je dao legenda pa ces saznati jos nesto o nasim igracima.Mogao bih dodati jos par stvari, recimo da u Partizanu ima par dobrih igraca(tesko da klub moze sa 11 budala da udje u ligu sampiona)koji mogu jako dobro odigrati.Tako bi i ja pored nekih nasih igraca mogao da stavim kratko samo zivotinja i to sto je on zivotinja bi trebalo da znaci da mu nema ravnog??
Treba biti realan, vecina tih igraca je daleko od onih koji su drmali 98'' godine i to je cinjenica. Ja nisam rekao da vi imate los tim ali isto tako kazem da nemate ni posebno jak. Drugo, nisam uporedjivao nas i vas tim zato sto nisam u poziciji da to cinim iz prostog razloga sto nam se azerbejdzan(grupa gradjana) na***la mame.
Ono sto hocu da kazem je da smo mi sada dobili azerbejdzan mi bi bili prvi u grupi(zato sto imao dobar skor sa vodecim repkama) i onda bi se tripovali kako nam nema ravnog i kako smo jako dobri i perspektivni.....sranje!
Isto ti to kazem, budite realni, da imate toliko dobar tim prosetali bi se kroz ovu vasu grupu na EP.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.11.2002.
Poruka: 708
16. rujna 2003. u 16:39
Grobar, Belgija je nedavno igrala nerijeseno protiv Holandije a Bugarska vec vise od 15 utakmica nije izgubila. Da nam je prva postava prosetali bi se, ali kada nema Prse, Tudora, Leke i Srne sta ces.....to su prvotimci koji su srce repke. Istina je da nam je klupa losa, tu moramo jos raditi. Ja vidim perspektive za klupu: Vranjes za Leku, Pranjic za Zivkovica, Babic za Rapaica, Sokota za Prsu, Kranjcar za Rossu itd. Obrana jos moze igrati koju godinu.

Legenda, Leku je najblizi Gattuso, da dostigne nivo Viere mora pas trenirati, sto se tice ''oka'' za igru, Kranjcar mu je profesor.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.10.2002.
Poruka: 5.657
16. rujna 2003. u 17:10
Ne mogu nikako Leku svrstit u kategoriju Gattusa. Nije da je jedan bolji ili losiji nego imaju drugaciji nacin igre. A sad da li je to Vieira ili tko drugi tesko je rec (ali ipak je po stilu blizi Vieiri nego Gattusi). Mislim Gattuso je zivotinja, ili ce ti oduzet loptu ili ce ti izbit noge, nema tu kompromisa. I drzim da Leko nije takav. A o ofenzivi mislim da ne moramo diskutirat, tu je Leko puno mocniji i variabliji (zapravo Gattuso zaista tu nema puno trazit).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.11.2002.
Poruka: 324
16. rujna 2003. u 18:33
Leko je po mom blizi jednom Gattusu nego jednom Keanu ili Vieri. To njemu nimal ne umanjuje vrijednost. On taj posao odradjuje super. Citam u Nizozemskoj clanak Gullita koji je preuzeo u18 Nizozemske. Kada su njega pitali sta bih on sa svim svojim iskustvom naucio mlade on je spomenuo mentalitet. On trazi po svim kategorijama tipa Gattusa. Po njegovom to fali Nizozemskoj. Takav tip igraca je toliko neophodan za ravnotazu u ekipi. Gullit govori da se po ekonomskim prilikama takvi igraci ne probiju u Nizozemskoj. U sjevernoj engleskoj se jos uvijek zbog siromastva probije puno fightera. Tako isto u juznoj Italiji. Mislim da je za Leku kompliment ako ga usporedjujem sa gattusom. Slazem se da moze nesto vise u napadu ali on je vise za krvnicke poslove nego za tehnicke. Da me ne razumijete pogresno, on je meni jedan od najomiljenijih igraca.

123
...
131415
  • Najnovije
  • Najčitanije