DRUGA NL 2023/24 (Jedinstvena treća)

123
...
737475
...
959697
hase
hase
Potencijal za velika djela
Pristupio: 31.07.2009.
Poruka: 2.128
05. svibnja 2024. u 16:58

pantigana je napisao/la:

KKMD je napisao/la:

Jadna Opatija, svi protiv nje.

Samo su suprotno svih pravila dobili licencu i za 1. NL za razliku od svih ostalih konkurenata, iako su jedini klub za koji je po propozicijama vrlo jasno da je ne smije dobiti ni za 2. NL. 

I onda se još usuđuju kmečat. Presmiješno.

A na kraju će od te silne ugroženosti jadne Opatije oni ić gore, a sjebat će Radnika koji igra pošteno cijelu sezonu i koji vjerojatno ima neku sitnu manjkavost/glupost tipa Zagore. 

Trenera i igrača naravno šteta, njih je uvijek šteta, ali da je po pravdi Opatija ne bi ni bila u igri osim za lokalnu slavu, a sljedeću godinu bi igrala 3. NL jer nije pokazala ni trunčicu želje i ambicije da riješi najosnovniji zahtjev iz propozicija. Radnik bi bio prvi, a Karlovac/Kustošija/Ždralovi nek se potuku u zadnja četiri kola za kvalifikacije.

Vidi cijeli citat


Opatija samo koristi nedorečenost pravilnika HNS-a. pred tri godine tražila je licencu za Prvu ligu (drugi stupanj natjecanja) i dobila ga, gdje može igrati dvije godine na zamjenskom stadionu. Lani su tražili licencu za Drugu ligu (treći stupanj natjecanja) gdje može igrat dvije godine na zamjenskom stadionu. Znam da nije ok, ali nisu prekršili niti jedno pravilo. Tek bi imali problem ako bi tri godine za redom igrali isti rang natjecanja.

Druga stvar je što je bez veze da se svi trude igrat, borit a zna se da Karlovac sigurno prolazi. I kad se već toliko na pravila pozivaš, hoćemo o tome kako je pravomoćno osuđeni nogometni djelatnik još uvijek aktivan i toliko jak da može žariti i paliti HR nogometom. Zar nikoga u Karlovcu bar malo nije sram.

A što se tiče Radnika, od srca im želim promociju, jedna kvalitetna i fer ekipa s najboljim gostujućim navijačima (samo me strah petka i ekipice iz Karlovca).

Vidi cijeli citat


Pišeš gluposti. Privremena dozvola za igranje van svoje lokalne samouprave  se može dati isključivo za jednu natjecateljsku godinu i to samo ako su vidljivi radovi na matičnom igralištu.

To znači da je Opatija prekršila sva pravila , a ne ni jedan.

Ne znam od kuda ti info od dvije godine .

pantigana
pantigana
Željan dokazivanja
Pristupio: 25.06.2018.
Poruka: 445
05. svibnja 2024. u 17:59

KKMD je napisao/la:

Da, baš je očito da Karlovac sigurno prolazi 🤣 Samo, to me ni ne zanima u OVOM razgovoru. Jer to je paušalno kmečanje. Uvijek ga je bilo i uvijek će ga bit. Od HNL-a do županijskih liga. 

S druge strane, ovo s Opatijom je jasno i evidentno kršenje postojećeg pravilnika o licenciranju u kojem suprotno onom što kažeš nigdje ne stoji da se dozvola može dati na dvije godine - već samo na jednu.

Dopuštam da sam ćorav, pa nađi mi mogućnost da se dobije za dvije: https://hns.family/files/documents/27135/Pravilnik%20o%20licenciranju%20i%20financijskoj%20odr%C5%BEivosti%20klubova%20HNS-a_2023%20.pdf

Inače, za volju rasprave, i ako sam stvarno ćorav (dozvoljavam), Opatiji je ovo druga sezona u 2. NL. Želiš reći da ako ne uđu u 1. NL (na stranu koliko je bizarno i smiješno da se za svaku novu ligu ponovno računa isto) da će biti izbačeni u 3. NL? Jer čak ni prema "tvojoj" tezi Opatija više nikako ne smije igrati 2. NL sljedeće sezone.

p.s. Također, ovo što slijedi osobno ne znam, ali su ljudi tu pisali da se ne radi apsolutno ništa, a pravilnik također propisuje obavezu - "zajedno s dokazima da se na matičnom stadionu na čijoj adresi tražitelj licence ima prijavljeno sjedište ili na kojem je igrao u natjecateljskoj godini koja prethodi licenciranoj natjecateljskoj godini poduzimaju aktivnosti izgradnje i/ili rekonstrukcije s ciljem ispunjenja uvjeta koji su propisani za odigravanje utakmica Prve NL i Druge NL".

Vidi cijeli citat


Moja greška. I da se striktno pridržavaju ovog pravilnika bar pet- šest klubova ne bi moglo igrati lige koje igraju, počevši od Zrinskog koji je najvjerovatnije novi prvoligaš, Jaruna koji mislim igra u Zaprešiću. Krk ne bi mogao igrati ligu gdje igra jer je Krk više od 20 km od Kantride (doduše sad igraju doma ali cijelu jesen su igrali kao domaćini na Kantridi), da ne nabrajam dalje.

Da se striktno pridržavaju pravila o stadionima što trebaju imati, uvjete, mislim da pola druge lige ne bi moglo igrati gdje igraju (prošao sam gotovo sve stadione).

Ovdje govorim o protežiranju jednog kluba koji pošto- poto mora proć dalje.

 

 

KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
05. svibnja 2024. u 18:29

Gle, jasno mi je da je svima Šprajcer trn u oku, al nit sam ga ja nit ga je Karlovac postavio u HNS natrag nakon svega. Ali se o tome kmeči već tri godine bez pravih rezultata - pred dvije godine je bilo "jasno" da će se sjebat ove ili one samo zato jer Karlovac "mora" pa se nije sjebalo nikog i Trnje je dobilo licencu koju isto tak nije trebalo dobit. 

Pa se prošle godine isto tako moralo ovo ili ono i sve je bilo narihtano ne samo Karlovcu nego i Zadru pa su onda u kvalifikacijama igrali Karlovac - Zadar što je bio apsolutno najteži mogući ždrijeb u tom trenutku i jednima i drugima.

Pa se i ove godine sve mora i pošto-poto i ovo-ono blabla pa Karlovac zaostaje četiri kola prije kraja 4 boda za kvalifikacijama i Radnik (kao i Opatija) ima apsolutno sve u svojim rukama. A Karlovac uz sve te silne veze i guranje gubi bodove protiv nezainteresiranog Bjelovara, doma protiv Krka itd. (eto baš na toj utakmici je bila situacija u kojoj bi sudac koji gura Karlovac mogao svirat penal - nije bio penal, ali da je 50% ovog kmečanja istina svirao bi se penal).

Karlovac ima dobro suđenje i to ne osporavam. Zbog Šprajcera, ovog ili onog - ne ulazim. Imamo dobro suđenje. Ali razmjeri kukanja oko toga su već bizarni i smiješni. "Da da, tamo je trebao bit faul na 50 metara za Grobničan minutu i pol prije gola", "strašno kako guraju Karlovac, bio je jedan slobodnjak koji nije bio (i iz kojeg se ništa nije dogodilo)", "sudac je produžio 3 minute a ne 6 pa momčad koja u tom trenutku nije nimalo prijetila nije zabila tri gola", itd. 

Smiješno. I uvredljivo prema cijeloj ekipi. To kaj je Radnik u Slavonskom Brodu dobio uz puno konkretnije i jasne sudačke greške u svoj korist pa onda isto tako ovaj vikend u Pločama poveo iz totalno nepostojećeg penala - to nikom ništa. Da su jučer u Pločama igrali Jadran - Karlovac ovdje bi bilo već 10 komentara o tome. I ne, ne govorim da netko gura Radnik i da Radnik mora gore niti kmečim - ovo je treća liga i sude je trećeligaški suci.

A kaj se Opatije tiče poraženi ste isto tako u Karlovcu i niste ni slova rekli. Niti ovdje itko išta. Znaš o čemu ima slova tih dana na temi? Da je Grobničan pokraden u Križevcima. Ups, opet Radnik.

Sad si još uspio ubacit i karlovačke navijače 🤣 Glavno da se sere. Užas, bolje nemoj ić na tekmu, Karlovčani rade pizdarije gdje god se pojave, a tak i dočekujemo goste. Pa valjda su ti rekli Opatijci da smo ih na prvoj tekmi sve pobacali u Koranu 🙄

 

[uredio KKMD - 05. svibnja 2024. u 18:30]
hase
hase
Potencijal za velika djela
Pristupio: 31.07.2009.
Poruka: 2.128
05. svibnja 2024. u 19:34

pantigana je napisao/la:

KKMD je napisao/la:

Da, baš je očito da Karlovac sigurno prolazi 🤣 Samo, to me ni ne zanima u OVOM razgovoru. Jer to je paušalno kmečanje. Uvijek ga je bilo i uvijek će ga bit. Od HNL-a do županijskih liga. 

S druge strane, ovo s Opatijom je jasno i evidentno kršenje postojećeg pravilnika o licenciranju u kojem suprotno onom što kažeš nigdje ne stoji da se dozvola može dati na dvije godine - već samo na jednu.

Dopuštam da sam ćorav, pa nađi mi mogućnost da se dobije za dvije: https://hns.family/files/documents/27135/Pravilnik%20o%20licenciranju%20i%20financijskoj%20odr%C5%BEivosti%20klubova%20HNS-a_2023%20.pdf

Inače, za volju rasprave, i ako sam stvarno ćorav (dozvoljavam), Opatiji je ovo druga sezona u 2. NL. Želiš reći da ako ne uđu u 1. NL (na stranu koliko je bizarno i smiješno da se za svaku novu ligu ponovno računa isto) da će biti izbačeni u 3. NL? Jer čak ni prema "tvojoj" tezi Opatija više nikako ne smije igrati 2. NL sljedeće sezone.

p.s. Također, ovo što slijedi osobno ne znam, ali su ljudi tu pisali da se ne radi apsolutno ništa, a pravilnik također propisuje obavezu - "zajedno s dokazima da se na matičnom stadionu na čijoj adresi tražitelj licence ima prijavljeno sjedište ili na kojem je igrao u natjecateljskoj godini koja prethodi licenciranoj natjecateljskoj godini poduzimaju aktivnosti izgradnje i/ili rekonstrukcije s ciljem ispunjenja uvjeta koji su propisani za odigravanje utakmica Prve NL i Druge NL".

Vidi cijeli citat


Moja greška. I da se striktno pridržavaju ovog pravilnika bar pet- šest klubova ne bi moglo igrati lige koje igraju, počevši od Zrinskog koji je najvjerovatnije novi prvoligaš, Jaruna koji mislim igra u Zaprešiću. Krk ne bi mogao igrati ligu gdje igra jer je Krk više od 20 km od Kantride (doduše sad igraju doma ali cijelu jesen su igrali kao domaćini na Kantridi), da ne nabrajam dalje.

Da se striktno pridržavaju pravila o stadionima što trebaju imati, uvjete, mislim da pola druge lige ne bi moglo igrati gdje igraju (prošao sam gotovo sve stadione).

Ovdje govorim o protežiranju jednog kluba koji pošto- poto mora proć dalje.

 

 

Vidi cijeli citat


opet pišeš nebuloze. Zriinski? Čovjek je premjestio klubu u Osijek, klub mu je registriran u OsIjeku tako da tu nema prepreke nikakve. Jarun igra u Zaprešiću prvi put ove godine, a isto tako i Krk je igrao  tek ove godine na Kantridi  .

 

Ne nabrajaj dalje jer ne pišeš istinu.

Opatija igra već nekoliko sezona izvan Lokalne samouprave, a ima pravo samo jednu godinu i to pod uvjetom da nešto radi na svom igralištu. Da li je Krk igrao na Kantridi i radio nešto na svom igralištu? Je, zato su se sada i vratili tamo.

Da li Opatija igra na Kantridi  već nekoliko sezona?  Igra.

Što radi na svom igralištu? Ništa.

u tome je stvar. 

[uredio hase - 05. svibnja 2024. u 19:35]
KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
05. svibnja 2024. u 21:18

Jedino za Krk mu stoji, ali to mi je ionako daleko najgluplja odredba to sa 20 km. Trebali su jednostavno stavit da mora bit unutar županije i gotovo, nijedna nije prevelika. Ovako je mogla Kantrida bit i na 20 km i 150 metara pa da to faktički ne bi smio bit stadion na kojem Krk može igrat.

Puno je važnije to da je Krk očito radio na tom da ukloni nedostatke.

hase
hase
Potencijal za velika djela
Pristupio: 31.07.2009.
Poruka: 2.128
05. svibnja 2024. u 21:27

Ta odredba ne postoji, živi u prošlim vremenima. Nitko te ne ograničava kilometražom. Piše da možeš igrati na drugom terenu u županiji dok nešto radiš na svom. Krk je u okvirima pravilnika.

Opatija nije niti će ikada biti. Al eto...imaju Bogolina koji valjda sa lovom može sve .

[uredio hase - 06. svibnja 2024. u 08:52]
Split1912
Split1912
Dokazano ovisan
Pristupio: 10.09.2008.
Poruka: 14.576
08. svibnja 2024. u 20:11

danas u 24 sata o Marsoniji

spreman sam 65% - 70% Romano Obilinović-ŽoržNIŠTA KONTRA SPLITACRVENI ĐAVOLI '94
Garavi1980
Garavi1980
Željan dokazivanja
Pristupio: 16.02.2024.
Poruka: 120
08. svibnja 2024. u 20:18

Marsa lako moguće bez licence, a ova liga vjerojatno bez predstavnika iz Slavonije, možda ako BSK ispadne.

LazialZD
LazialZD
Dokazano ovisan
Pristupio: 14.07.2011.
Poruka: 10.123
08. svibnja 2024. u 21:04

Šuška se da ni Zadar neće dobit za kvalifikacije.

Sa dragom kod četiri kantuna, kroz tihu varoš proći bi zna, Na rivu il' uz Donat stari dok tiho, tiho sniva Zadar grad
gelo85
gelo85
Potencijal za velika djela
Pristupio: 02.11.2010.
Poruka: 1.899
10. svibnja 2024. u 19:33

U derbiju,Opatija - Karlovac 1-0

 

FC Bara - Jadran Poreč 4-2 

123
...
737475
...
959697
  • Najnovije
  • Najčitanije