DrawTube je napisao/la:
vjeko1701 je napisao/la:
Ključ svega ko i uvijek su novci i marketing. Nije loš potez ova promjena imena gdje je druga liga nazvana prvom. Jako puno toga danas je u imidžu al tu klubovi moraju biti predvodnici svih takvih kampanja. PNL bi se trebalo početi sve više prikazivati kao produžnicu HNL-a. Više prijenosa utakmica, više članaka o toj ligi, možda redukcija na 10.
Vidi cijeli citat
Upravo tako. Iako nisu potrebni pusti milijuni. Potrebna je dobra suradnja unutar saveza, klubova i lokalnih uprava te financijska stabilnost istih
Zašto ne bi npr Vukovar napravio omanju marketinšku kampanju putem plakata po gradu, objava na društvenim mrežama, pa i besplatnim kartama ako treba.
Facebok objava ili promo video poput ovog Osjekovog košta minimalno. Neka to proslijede nekom portalu bilo lokalnom bilo "nacionalnom" i mogu stvoriti nekakav hype. Ma neka skupe 10 mažoretkinja ili plesača iz lokalnog plesnog kluba da plesom na trgu najave tekmu. Nek unajme kombi s razglasom i voze po gradu najavljujući tekmu, Bilo što.
Nadam se da će više love naravno ući u 2. ligu i da će se klubovi privatizirati i imati ambiciozne ljude na čelu
[uredio BepoTrdi - 24. svibnja 2023. u 22:30]