Joey Tribbiani je napisao/la:
Evo službeno :
Govore mi da sam tvrdoglav, a ja sam samo uporan i idem do kraja" – jedna je od brojnih poruka koja se mogla čuti posljednjih dana u najavama na društvenim kanalima Hajduka.
U nekim situacijama ljudi mediteranskog temperamenta budu krivo shvaćeni. I onda to što su temperamentni, strastveni, dišpetni, borbeni, bez dlake na jeziku… zna se tumačiti kao arogancija, svadljivost, tvrdoglavost ili bahatost. Biti prgav nekima je negativno, a drugi to doživljavaju kao kompliment, ista riječ – potpuno drugačije značenje.
Kampanjom Prgava familija priča se upravo o tome. Priča se o onima koji slijede svoje ideale, koji su jedinstveni, ponosni, ustrajni i koji prije svega reagiraju na nepravdu. Priča je o Hajduku…
U tu svrhu odlično je poslužila bezvremenska pjesma Dina Dvornika „Ti si mi u mislima“ koja je dobila potpuno novi smisao.
Dakle ovo je izvrsna marketinška strategija ali nažalost u državi gdje većina sportskih klubova ne zna za moć marketinga i dalje će bit hajdučki jogurt i japanke.
netko kome moraš dat kobasicu i majicu da bi došao na utakmicu sprda druge koji kupuju jogurt i japanke kako bi pomogli klubu...