EP U-21

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2005.
Poruka: 198
02. lipnja 2006. u 17:23

dimnjacar je napisao/la:
d je napisao/la:
 sta kazete na gol huntelaara
Vidi cijeli citat


Ne kazem nista, nisam vidio gol.

Imas link?
Vidi cijeli citat
 

@ Odzacar



France U21 - Holland U21 highlights



Ukraine U21 - Serbia U21 highlights

Na ovom Highlightu nazalost fali i nedosudjen penal koji je napravljen na Milijasu kad je predriblao 2ojcu Ukrajinaca i bila mu je podmetnuta noga - srusen u sesnestercu, kao i kad je sudija dosudio nepostojeci ofsajd nad Purovicem u gol sansi.

Beerhunter ne krivim Purovica za eliminaciju, niti sumnjam u njegov moral (ko fol da je namerno promasio, prodao utakmicu itd). Momku kapa dole kao i ostalima koji su se borili kao lavovi, izginuli su na terenu za pobedu, imali smo igru i nadmoc tokom 3/4tine tekme. Nazalost falio je samo neko da pospremi loptu u mrezu. Posle razocarenja da ne igramo u finalu, i prespavane noci, ipak je i ovo veliki uspeh biti medju 4 najboljih U-21 u Evropi nije mala stvar 2 godine za redom. Kad samo pomislim da se na ovom turniru nisu plasirali jedna selekcija Spanije (Soldado, Cesc Fabregas itd.) cija federacija investira mnogo vise kapitala za rad sa mladjim kategorijama - jel neko video onaj Real Madrid Sports City - brooka od objekta. Cak nema ni jedne Engleske (Teo Walcot, Bentley iz Blekburna), tradicionalno jake u svim mladjim uzrastima - Ceske...

 

 
[uredio AlphaQ]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.11.2005.
Poruka: 4.977
02. lipnja 2006. u 17:25
CarlosValderama je napisao/la:

 Što se tiče tima iz Nemačke 2004,mogu samo da kažem-jadana je ta ekipa u kojoj ima mesta za Nikolu Milojevića(goreg golmana nisam gledao),Stančića,Lovrea,Matića,Mijailovića,Miladinovića i ostale buzdovane!

 

Vidi cijeli citat


U toj selekciji iz 2004 falili su nam Vidic i M.markovic(tada kapiten i mozda najbolji igrac selekcije).Eto to je sudbina mladih igraca. Od ova dva izuzetno talentovana igraca samo Vidic je napravio karijeru, dok Markovic ne zna se gdje je.Ja ga od onog meca kada smo dobili Belgiju 0-2 nisam gledao.tad je cak bio i starter u A tim i odlicno je odigrao. Steta sto je nestao. Posto odlicno razumijem italijanski, sjecam se kako su komentaroti na RAI bili odusevljeni Markovicem kad smo dobili Italiju 1:0 kao domacini. Bili su bas ODUSEVLJENI. Mozda bi sa njim i Vidicem i dobili Italijane.
BeerHunter
BeerHunter
Dokazano ovisan
Pristupio: 22.12.2005.
Poruka: 12.646
02. lipnja 2006. u 17:27

 @AlphaQ

Meni je jedino zao sto nisu napravili jos bolju uvertiru za pocetak SP u Njemackoj. Ali svaka cast i ovako

Boli li tebe glava uveche, mene prskava....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.11.2005.
Poruka: 4.977
02. lipnja 2006. u 17:29
BeerHunter je napisao/la:

 Evo i moja ocjena...Prvo, ne treba svaljivati krivicu na Purovica, niti na bilo kojeg igraca. Po meni, iskljucivi krivac je Okuka. Zasto se niko ne sjeti njegove izjave od prije par dana, kada je na pitanje novinara da li na treninzima vjezbaju penale, Okuka uz osmijeh odgovorio: Naravno da ne, i ne idemo na penalo. E ja cu dodati: KONJU, NARAVNO DA NE IDES NA PENALE, NIKO NE IDE NA PENALE, ALI SE ONI PONEKAD I DOGODE. Jutros sam razgovarao sa rodjenim bratom Purketa. Kaze da Okuka uopste nije imao plan ko ce da sutira koji penal, te da je Purovic preuzeo odgovornost da sutne dok su ostali gledali u zemlju. Okuka je, uz sve ovo, itekako ostetio Vucinica, koga je gurnuo u vatru i onemogucio da na najvecoj sceni pokaze svoju klasu, a bogami i pomogne Plavima, kojima fali jedan igrac tog kalibra. I da dodam za Purovica...Dobar spic igrac nije samo onaj koji daje golove, vec i onaj koji cesto ulazi u sansu...Purovic je dobar spic, koji nije imao svoje vece. I slazem se sa Valderamom u vezi Milovanovica i Vukcevica. Sramota...Okuka nije selektor, Okuka se samo igra selektora.

btw. Momcima svaka cast, ponovo su medju cetiri najjace reprezentacije u Evropi i daju nam za pravo da vjerujemo u blistavu buducnost srpske reprezentacije, nadam se i crnogorske za nekoliko godina...

Vidi cijeli citat

sada hladne glave, mogu malo se sloziti sa tobom da je Purovic najmanje kriv za promasaj penala, ali smatram da igrac koji promasi 5 odlicnih sansi na utamkicu ne treba da sutira penal.Jednostavno nije psihickki stabilan. Bez obzira sto su igraci gledali u zemlju, trebao je Okuka poslati nekog drugog osim njega da sutira. Jer ipak mislim da je barem 80% nas imalo osjecaj da ce i penal promasit kako ga nije htio gol.
U svakom slucaju veliki je i ovo uspjeh, glavu gore i da budemo ponosni!
BeerHunter
BeerHunter
Dokazano ovisan
Pristupio: 22.12.2005.
Poruka: 12.646
02. lipnja 2006. u 17:35
Vojislav je napisao/la:
BeerHunter je napisao/la:

 Evo i moja ocjena...Prvo, ne treba svaljivati krivicu na Purovica, niti na bilo kojeg igraca. Po meni, iskljucivi krivac je Okuka. Zasto se niko ne sjeti njegove izjave od prije par dana, kada je na pitanje novinara da li na treninzima vjezbaju penale, Okuka uz osmijeh odgovorio: Naravno da ne, i ne idemo na penalo. E ja cu dodati: KONJU, NARAVNO DA NE IDES NA PENALE, NIKO NE IDE NA PENALE, ALI SE ONI PONEKAD I DOGODE. Jutros sam razgovarao sa rodjenim bratom Purketa. Kaze da Okuka uopste nije imao plan ko ce da sutira koji penal, te da je Purovic preuzeo odgovornost da sutne dok su ostali gledali u zemlju. Okuka je, uz sve ovo, itekako ostetio Vucinica, koga je gurnuo u vatru i onemogucio da na najvecoj sceni pokaze svoju klasu, a bogami i pomogne Plavima, kojima fali jedan igrac tog kalibra. I da dodam za Purovica...Dobar spic igrac nije samo onaj koji daje golove, vec i onaj koji cesto ulazi u sansu...Purovic je dobar spic, koji nije imao svoje vece. I slazem se sa Valderamom u vezi Milovanovica i Vukcevica. Sramota...Okuka nije selektor, Okuka se samo igra selektora.

btw. Momcima svaka cast, ponovo su medju cetiri najjace reprezentacije u Evropi i daju nam za pravo da vjerujemo u blistavu buducnost srpske reprezentacije, nadam se i crnogorske za nekoliko godina...

Vidi cijeli citat

sada hladne glave, mogu malo se sloziti sa tobom da je Purovic najmanje kriv za promasaj penala, ali smatram da igrac koji promasi 5 odlicnih sansi na utamkicu ne treba da sutira penal.Jednostavno nije psihickki stabilan. Bez obzira sto su igraci gledali u zemlju, trebao je Okuka poslati nekog drugog osim njega da sutira. Jer ipak mislim da je barem 80% nas imalo osjecaj da ce i penal promasit kako ga nije htio gol.
U svakom slucaju veliki je i ovo uspjeh, glavu gore i da budemo ponosni!
Vidi cijeli citat
 

O tome ja i pricam, ali o tome treba da razmislja Okuka a ne Purovic, koji je imao srca (da ne kazem muda) u tom trenutku...

Boli li tebe glava uveche, mene prskava....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2005.
Poruka: 198
02. lipnja 2006. u 17:38
 Trebamo se samo setiti iz koje i kakve drzave ovaj tim dolazi i zakljuciti da je i ovo fenomenalan uspeh. Sto je reko jedan moj drug, Bog nije dao da se ime Crne Gore nadje na trofeju u verovatno oprostajnom turniru za njih. I posle svega onog sto se desilo u grupi, + atmosfera u timu posle referenduma da igraci igraju prakticno za drzavu koja vise ne postoji, ne bi bilo ni pravedno da smo pod takvim okolnostima postali evropski sampioni.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.11.2005.
Poruka: 4.977
02. lipnja 2006. u 17:40
BeerHunter je napisao/la:
Vojislav je napisao/la:
BeerHunter je napisao/la:

 Evo i moja ocjena...Prvo, ne treba svaljivati krivicu na Purovica, niti na bilo kojeg igraca. Po meni, iskljucivi krivac je Okuka. Zasto se niko ne sjeti njegove izjave od prije par dana, kada je na pitanje novinara da li na treninzima vjezbaju penale, Okuka uz osmijeh odgovorio: Naravno da ne, i ne idemo na penalo. E ja cu dodati: KONJU, NARAVNO DA NE IDES NA PENALE, NIKO NE IDE NA PENALE, ALI SE ONI PONEKAD I DOGODE. Jutros sam razgovarao sa rodjenim bratom Purketa. Kaze da Okuka uopste nije imao plan ko ce da sutira koji penal, te da je Purovic preuzeo odgovornost da sutne dok su ostali gledali u zemlju. Okuka je, uz sve ovo, itekako ostetio Vucinica, koga je gurnuo u vatru i onemogucio da na najvecoj sceni pokaze svoju klasu, a bogami i pomogne Plavima, kojima fali jedan igrac tog kalibra. I da dodam za Purovica...Dobar spic igrac nije samo onaj koji daje golove, vec i onaj koji cesto ulazi u sansu...Purovic je dobar spic, koji nije imao svoje vece. I slazem se sa Valderamom u vezi Milovanovica i Vukcevica. Sramota...Okuka nije selektor, Okuka se samo igra selektora.

btw. Momcima svaka cast, ponovo su medju cetiri najjace reprezentacije u Evropi i daju nam za pravo da vjerujemo u blistavu buducnost srpske reprezentacije, nadam se i crnogorske za nekoliko godina...

Vidi cijeli citat

sada hladne glave, mogu malo se sloziti sa tobom da je Purovic najmanje kriv za promasaj penala, ali smatram da igrac koji promasi 5 odlicnih sansi na utamkicu ne treba da sutira penal.Jednostavno nije psihickki stabilan. Bez obzira sto su igraci gledali u zemlju, trebao je Okuka poslati nekog drugog osim njega da sutira. Jer ipak mislim da je barem 80% nas imalo osjecaj da ce i penal promasit kako ga nije htio gol.
U svakom slucaju veliki je i ovo uspjeh, glavu gore i da budemo ponosni!
Vidi cijeli citat
 

O tome ja i pricam, ali o tome treba da razmislja Okuka a ne Purovic, koji je imao srca (da ne kazem muda) u tom trenutku...

Vidi cijeli citat

Svakako da je imao muda, nije meni bilo lako sto gledam, a ne njemu sto sutira.
Vidjelo se od pocetka da su se Ukrajinci dobro spremili za penale, dok kod nas se nije znalo ni ko ce prvi penal da sutira, a ne 6-ti. Jednostavno totalna neorganizacija. Trebao je umjesto Jankovica da ubaci Vukcevica, koji odlicno sutia  penale, ali dobro to su price "sta bi bilo, kad bi bilo".
Steta sto je Kosanovic morao da napusti svoje mjesto, dva puta je bolji od Okuke trener, bez obzira na onih 4-0 od Belgije.
BeerHunter
BeerHunter
Dokazano ovisan
Pristupio: 22.12.2005.
Poruka: 12.646
02. lipnja 2006. u 17:42

AlphaQ je napisao/la:
 Trebamo se samo setiti iz koje i kakve drzave ovaj tim dolazi i zakljuciti da je i ovo fenomenalan uspeh. Sto je reko jedan moj drug, Bog nije dao da se ime Crne Gore nadje na trofeju u verovatno oprostajnom turniru za njih. I posle svega onog sto se desilo u grupi, + atmosfera u timu posle referenduma da igraci igraju prakticno za drzavu koja vise ne postoji, ne bi bilo ni pravedno da smo pod takvim okolnostima postali evropski sampioni.
Vidi cijeli citat

U sportu ne postoji uvijek pravda, a pravedno bi bilo da sampionat osvoji najbolji. Mi to u Portugalu nismo bili (nazalost), ali svakako jesmo medju jacim mladim selekcijama u Evorpi, sto je dobro, obzirom da najzad imamo oformljenu jaku A selekciju, i sjajne omladince, te kadete... 

Boli li tebe glava uveche, mene prskava....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.11.2005.
Poruka: 4.977
02. lipnja 2006. u 17:50
BeerHunter je napisao/la:

AlphaQ je napisao/la:
 Trebamo se samo setiti iz koje i kakve drzave ovaj tim dolazi i zakljuciti da je i ovo fenomenalan uspeh. Sto je reko jedan moj drug, Bog nije dao da se ime Crne Gore nadje na trofeju u verovatno oprostajnom turniru za njih. I posle svega onog sto se desilo u grupi, + atmosfera u timu posle referenduma da igraci igraju prakticno za drzavu koja vise ne postoji, ne bi bilo ni pravedno da smo pod takvim okolnostima postali evropski sampioni.
Vidi cijeli citat

U sportu ne postoji uvijek pravda, a pravedno bi bilo da sampionat osvoji najbolji. Mi to u Portugalu nismo bili (nazalost), ali svakako jesmo medju jacim mladim selekcijama u Evorpi, sto je dobro, obzirom da najzad imamo oformljenu jaku A selekciju, i sjajne omladince, te kadete... 

Vidi cijeli citat

Dobro, zemlja se raspala, pa cemo vidjet gdje je ko naredne godin, ili bolje receno od kraja ove kada pocinju nove kvalifikacije...........
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.04.2006.
Poruka: 9.880
02. lipnja 2006. u 17:58
BeerHunter je napisao/la:

 Evo i moja ocjena...Prvo, ne treba svaljivati krivicu na Purovica, niti na bilo kojeg igraca. Po meni, iskljucivi krivac je Okuka. Zasto se niko ne sjeti njegove izjave od prije par dana, kada je na pitanje novinara da li na treninzima vjezbaju penale, Okuka uz osmijeh odgovorio: Naravno da ne, i ne idemo na penalo. E ja cu dodati: KONJU, NARAVNO DA NE IDES NA PENALE, NIKO NE IDE NA PENALE, ALI SE ONI PONEKAD I DOGODE. Jutros sam razgovarao sa rodjenim bratom Purketa. Kaze da Okuka uopste nije imao plan ko ce da sutira koji penal, te da je Purovic preuzeo odgovornost da sutne dok su ostali gledali u zemlju. Okuka je, uz sve ovo, itekako ostetio Vucinica, koga je gurnuo u vatru i onemogucio da na najvecoj sceni pokaze svoju klasu, a bogami i pomogne Plavima, kojima fali jedan igrac tog kalibra. I da dodam za Purovica...Dobar spic igrac nije samo onaj koji daje golove, vec i onaj koji cesto ulazi u sansu...Purovic je dobar spic, koji nije imao svoje vece. I slazem se sa Valderamom u vezi Milovanovica i Vukcevica. Sramota...Okuka nije selektor, Okuka se samo igra selektora.

btw. Momcima svaka cast, ponovo su medju cetiri najjace reprezentacije u Evropi i daju nam za pravo da vjerujemo u blistavu buducnost srpske reprezentacije, nadam se i crnogorske za nekoliko godina...

Vidi cijeli citat

Slazem se tvojim vidjenjem stvari.Ali Purovic nema nista izuzev borbenosti,ali stvarno nista.Covek se trudio,tu ne moze niko nista da mu zameri.Drugo pitanje je koliko je i on imao petlju da sutira penal.....Jer ko god je video njegovo kretanje ,izraz lica i onda zastajkivanje pre suta odmah je znao da lopta ode nebu pod oblake...A o Okuki mi je suvisno pricati.Mizeran strucnjak...
  • Najnovije
  • Najčitanije