Farsa na Poljudu

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.08.2004.
Poruka: 11
24. travnja 2005. u 20:59
Istina je da je Mlinar imao nekoliko odluka koje bi se mogle iz navijačke perspektive nazvati navlačenjem za hajduk, ali u nijednom slučaju kategorički se ne može reći da je dosudio nešto krivo.
- crveni karton možda je,a možda nije, činjenica je da je lovrek dobio po licu, i to prilično jako. meni osobno taj pokret ruke, makar i pri okretu, ipak se čini malo neprirodan, jer ruka je bila stvarno visoko. recimo da je sudac, koji je bio na terenu, mogao bolje od nas prosuditi da li je bilo namjere.
- penal je čist kao suza. krznar je spotaknuo bušića, tko god malo bolje pogleda usporenu snimku neće imati puno dvojbi.
- slobodni udarac , bez obzira na "oko sokolovo" Marića, koliko ja znam o nogometnim pravilima, teoretski je čist ako sudac nije prekinuo igru, a ne znam da li je to učinio. činjenica je da njegovo kretanje ukazuje na to da jest, jer je stao na mjesto prekršaja, ali vidio sam prilično sličnih golova u ligama petice, pa..zar se ne želimo ugledati na europu?!
- recimo i da je jedan interovac, da je sudac baš htio, mogao fino "popiti" još jedan crveni karton zbog uklizavanja visoko u noge leki na sredini terena, nisam siguran ,ali mislim da je bilo negdje oko 60. minute.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.12.2004.
Poruka: 53
24. travnja 2005. u 21:00
Totti, ti si pod utjecajem govora Gorana Marića, kad papagajski ponavljaš njegove riječi, ja osporavam ono što je on rekao, jer Henry na još gori način izvodi slobodnjake, dok golman stoji na jednoj stativi i namješta živi zid on puca u drugi kut i ne ostavlja nikakvu šansu golmanu da obrani udarac, a to što je lopta 20 centi bila udaljena od mjesta gdje je stajao sudac nema nikakve veze, Marić s.e.r.e
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.03.2005.
Poruka: 15
24. travnja 2005. u 21:11
Ja ću još malo o tom raspravljanju igrača Intera sa sucem prije drugog gola. Ne znam je li itko normalan mogao uopće i pomisliti da to nije trebao biti faul. Lovreka (ako se ne varam) je doslovno pokosilo u jako izglednoj poziciji za gol ili asistenciju. I ako zbog ničeg drugog, zbog tog našeg redovitog balkanskog prigovaranja sucu, trebalo je priznati gol. Pa će možda drugi put malo razmisliti hoće li odmah ići bespotrebno lajati na suca ili možda paziti mota li se koji napadač oko gola.

Iako je zaista sudac slobodno mogao poništit gol, ne bi mu to nitko puno zamjerio. A za ostale sporne detalje, neću niti trošiti riječi, tu je bar sve jasno i sve je rečeno.

Tako da je pobjeda Hajduka čista ko suza, ionako bi uvalili petardu.

I za kraj, samo ću još poručiti Plavim dečkima, a i svima ostalima:
POGLEDAJTE TABLICU!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.04.2005.
Poruka: 19
24. travnja 2005. u 21:44

Ljudi, pa ne budite smiješni (neki).....
Prva stvar, crveni je totalno opravdan (neki tu govore o inerciji- kakva inercija, prilijepio ga je ko nekog balavca), ako se takve stvari ne bi sudile za crveni, onda ne treba sudit ni start s dvije noge u leđa jer i to može proći ko inercija...
Drugo, pogledajte Krznarovu reakciju poslije faula za penal... Čovjek (kojeg, iako sam hajdukovac, cijenim još iz vremena kad je igrao za Dinamo jer je borben i pošten) se uhvatio za glavu i nije rekao ni A jer je napravio ČISTI faul...A to šta su oni debili opkolili suca- šta ćete, ipak smo na Balkanu...
Za treću spornu situaciju nisam siguran- ne znam točno šta kažu pravila za takve situacije....

No, rezime utakmice je takav da Inker s igračem manje nije mogao ništa, a taj igrač je OPRAVDANO isključen... Slažem se da u igri 11:11 Hajduk nije mogao do šanse jer je slabo trčao, ali Inkerovci su nabili takav ritam da ga ne bi izdržali niti s jednakim brojem igrača...Unatoč svemu lošem šta se dogodilo ovog proljeća, vjerujem da će bili ipak biti prvaci jer su najkvalitetniji, ali slažem se da će i suci vjerojatno pomoći ako bude trebalo... To je istina naše bijedne lige... Kad je otišao Canjuga, nema više rpravih "igrača" u Maksimiru pa smo u tom dijelu trenutno u maloj prednosti, ali vratit će se i Maminjo u formu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.03.2005.
Poruka: 26
24. travnja 2005. u 21:52
E, pa, moji hajdukovci, vi ste još i sad opterećeni Dinamom, ***li vas vaši "plavi dečki" (pardon na izrazu).
Zapravo, u pravu ste. Hajduk će biti prvak, ali ne jer ima najbolje igrače. Mislim, ima najbolje igrače, ali badava mu to kad ti igrači nikako da proigraju. Hajduk će biti prvak jer će ga cijeli nogometni savez gurati oprema naslovu.
Možemo se kladiti: izgubi li Hajduk u Varaždinu, Zagreb nema šanse pobijediti u Kranjčevićevoj kolo iza toga, pa taman da se na trepavice postave.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.03.2005.
Poruka: 5.393
24. travnja 2005. u 22:16
Navijač sam Hajduka i mislim da je Hajduk opet pokazao da nema igru, da svako igra na svojoj poziciji i nigdje drugdje pa se obrana rijetko usudi u napad, sredina a Leko pogotovo nikako da dođu do protivničkog šesnaesterca, Kranjčar i dalje prima loptu u noge leđima okrenut golu na 30 m od gola, a u završnici su najviše tri igrača. Sve to dok je jednak omjer snaga. Jer kad se protivniku isključi igrač počne slobodnije kretanje (valjda popusti pritisak).
Šta se tiče incidenata : crveni je čist jer,iako izgleda kao inercija prilikom ispucavanja, Vidak se očito počeo k.u.r... Lovreku dok je ovaj padao, to nije mogla biti reakcija na Lovrekovu "glumu" već je otprije bio iznerviran Lovrekovim kopanjem po nogama i zamahnuo je kao prijeteći ali ga je na svoju žalost pogodio.

Penal je očit. Je da je Bušić mogao dalje,ali zašto?

Drugi gol je najsumnjiviji. Mislim da nije bilo pošteno jer se prekršaji iz tih pozicija izvode s mjesta na kojima se naprave (tu dva metra puno znače ne kao na centru).

Osobno mislim da je Hajduk najprotežiraniji klub ove sezone i to toliko da je kojiput zbilja neugodno gledat.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2004.
Poruka: 67
24. travnja 2005. u 23:40
1.Za onaj slobodan udarac bih samo htio iskomentirati: ako od sudca trazis da odmakne zivi zid il tak nest slicno onda moras cekat njegovu dozvolu za izvodjenje slobodnog udarca a slob udarac se moze izvesti i odmah bez obzira koliko su protivnicki igraci udaljeni od lopte neko je prije spomenuo Henrya!!!

2.Niko Kranjcar: nisam navijac Hajduka ali mi je drago sto je zabio gol!!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.06.2004.
Poruka: 368
25. travnja 2005. u 01:14

Ma glupo je pricati it raziti opravdanja , liga je prljava i tocka(napredovalo se , ali ovo veliki korak nazad), sta sad treba brojati udarce , pa mi smo dok je bilo pravde dali gol a Hajduk nije opucao po golu, ma bezveze je pricati o tome, ovo ubija motivaciju, vidjelo se poslije naseg gola sta se sprema , to se jednostavno osjetilo, a ovi realisti mogu pricati sta hoce , ali ovo je ogavno, vjerojatno se i hoce postici to da kao veliki hajduk igra Europu , jer ce dignuti nas rejting, pa je i savez na toj strani, a ovaj sudac idiot neznam sta mu to treba ocito on kao decko iz okolice Zapresica koji nije prosao u Inkerovom mladom pogonu , nevidim nista logicnije

Evo mi kao klub sa najmanjim proracunom koji se trudimo nepraviti dugove raditi posteno , bivamo nagradeni ovim , odlaze 2 clana uprave radi ovog , sramite se svi koji podrzavate ovo sramotnu pobjedu Hajduka, red bi bio bar priznati , ako vec se nemoze popraviti ili u najmanju ruku ispovjediti, ma lo se mi je i pisati o ovome
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2004.
Poruka: 9.295
25. travnja 2005. u 13:04
konacno je neko reka kako glase pravila... bravo sheed, to je jedina istina i bas san to mislija napisat... dakle sporno je jedino koliko se tolerira izvodjenje od mjesta faula... a sta tu ima nesportsko; igraci opkolili suca radi ocitog prekrsaja...i za kaznu primise gol... penal cist, crveni takodjer... drugi gol je jedino sumnjiv, ali ne i automatski neregularan...

i ponavljam, hajduk je ocajno igra 11 na 11... i ponovo me razocara...ali to nema veze sa sudjenjem... test tek predstoji, 3 gostovanja, pa cemo vidit ima li pomaka...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.04.2005.
Poruka: 9
25. travnja 2005. u 20:34
Kako je krenulo, prvenstvo bi se moglo prekinut i proglasit tovare prvacima, jer ovo što suci rade je smiješno. Baš me interesira da li bi igrač Hajduka za ono dobio crveni, moš mislit. Po takvom kriteriju Asanović je na svakoj tekmi morao dobiti crveni. A drugi gol je još jedan poklon Hajduku, jer Lovrek je loptu izveo 2 metra od mjesta na koje je pokazao ona lopina, klasično kršenje nogometnih pravila. I sad nek se hajdukovci ponose svojim prvim mjestom. Jadno!
  • Najnovije
  • Najčitanije