strahovlad je napisao/la:
gekko_g je napisao/la:
Za ulazak se dobiva
3,9 mil. €. Za svaku odigranu utakmicu još 550.000 € iliti ukupno
3,3 mil. €.
Te dvije stavke zbrojeno daju
7,2 mil. €, odnosno cifru koja se najčešće spominje kao nagrada za ulazak u LP.
Veličina marketinškog poola ovisi isključivo o popularnosti, tj. gledanosti kluba. Može varirati od nekoliko stotina tisuća € sve do nekoliko desetaka milijuna €. Za nas je realno da bude njegdje između
1 i 2 mil. €.
Koliko znam pobjede i remiji se još uvijek vrednuju sa
800 i 400 k €, kako si i napisao.
Znači sveukupno nije realno da zaradimo više od
9 mil. €. Što je i dalje jebeno lijepa cifra.
Vidi cijeli citat
faul.
zaboravio si uračunati 2,1 mil eura za ulazak u playoff.
to je 9.3 mil eura u startu.
2 mil eura za pool
pola mil eura za ulaznice.
700k za pretkola.
Vidi cijeli citat
Nisam zaboravio. Tih 2,1 mil. € ulazi u ovih 3,9 mil. € za plasman. Lova i bodovi iz kvalifikacija se ne računaju kumulativno, nego po razredima. Kad prođeš u sljedeći krug ulaziš u viši razred i dobivaš više love i bodova, ali se prethodni brišu.
2 mil. € iz marketing poola je preoptimistično. Mi smo mali klub sa malog tržišta (čak i ako računam ex-YU) i morali bi ostvariti zapažen rezultat da se za naše utakmice zainteresiraju strane televizije.
Za ulaznice ćemo još vidjeti, a kako sam već rekao, sve zarađeno u pretkolima je već ušlo u nagradu za plasman.