sraka je napisao/la:
Zbilja ne znam jel se kaj promijenil zakon o ulaganjima u sport. Po onom starome si nisi mogao smanjiti porez ako si ulagao u sport nego si još morao platiti porez na to kaj si uložio u sport. D.D. si je mogao smanjiti dobit na kraju godine kaj naravno ne paše niti jednom dioničkom društvu jer si smanjuje vrijednost dionice ako smanji dobit. U LP nas mogu sponzorirati firme koje imaju korist od reklamiranja na euro tržištu. U RH su više manje svi velki igrači poznati. Primjer je KRAŠ, LEDO, PLIVA, Franck, Podravka, Končar, ZM, Lukoil i slični. Ako gledamo poslovnu logiku, onda ćeš možda i pregrmit taj porez viška koji ćeš platiti iako je kriza ako imaš koristi od reklame na prsima. Realno, svi bi mogli imati neku korist, ali na žalost, osim pojave na prsima pred ekranima, Dinamo na žalost ne pruža ono kaj je isto bitno, a to su pobjede. Nekog moraš pobijediti. Ako imaš gol razliku kakvu imaš i saldo s bodovima kakav imaš, nitko ti neće ići googlat tvoje ime koje je vidio na prsima. Ili ako vidi KRAŠ bajaderu prvi put u dućanu i to ga asocira na 1:7 u LP, bogme neće ić kupit to nego će se vjerojatno samo nasmijati. Bez obzira kaj je bajadera vrhunski proizvod. Plus dodajmo ozračje oko kluba i takvog izvršnog dopredsjednika i nek mi netko veli tko bi uložio u takav nogmetni klub? Pa da se recimo Lukoil sramoti tak po Europi. Je, igra on LP, igra on Euro natjecanja, ima i neke reprezentativce, dobro prodaje svoje igrače, ali to nema veze sa poslovanjem sponzora. To su dva različita kolosjeka.
naravno treba imat i rezultate i igru i ostalo da bi se sponzore privuklo a ovak nema smisla sponzorima ulagat jer jednostavno ne vide korist od toga i ne vide smisao u tome a sad nek se zapitaju ljudi zakaj dinamo nema hrpu sponzora ko nekad sjetite se da su imali par jakih sponzora