J. Štulić je napisao/la:
[
Nije to klasična usporedba, to je samo pokazatelj da u situaciji koja je bila daleko od savršene Dinamo može i jest bio izrazito voljen i praćen na utakmicama.
Cijene ulaznica nikad nisu bile problem, naravno ukoliko postoji preduvjet zdrave atmosfere. Ovako šugav klub, sa šugavom atmosferom oko njega i ne može drugačije nego prodavati karte za kunu ili ih dijeliti, kad dodamo jednu nulu već dolazi do prijepora jer postoji osjećaj da ono što dobiju za datih 10 ili 20kn nije toliko vrijedno. I uistinu nije. Karte za gledanje Mamićeve prćije nemogu se naplaćivati, dapače realno stanje stvari jest da se karte daruju ili pratitelji nagrađuju nadnicama. Ljude je teško prevariti, pogotovo kad im želiš nešto naplatit. Postoji razlog zašto gledatelj (odnosno 30k) želi dati preko 100-150kn za gledati Hajduk.
Mislim da postoji velika većina pasivnih promatrača, odnosno veliko tržište da tako kažem za Dinamo koji se deklariraju kao navijači Dinama i koji bi željeli dolaziti na utakmice. Postoji nešto što se zove potencijalni kupac, a Dinamo ima veliki broj potencijalnih kupaca (mislim na kupovinu karata i članarina). Sa potencijalnim kupcima treba raditi, treba ih uvjeriti da trebaju tvoj proizvod, da zaista žele gledati Dinamo, da se žele učlaniti u klub. Uostalom kao i sa svakim drugim proizvodom ili uslugom, ili informacijom.
Sa ljudima treba raditi, evo ne želim previše spominjati Hajduk, ali vidi se rast da iz godine u godinu imaju sve više članova, mislim da bi i prosječna gledanost po sezoni imala konstantni rast da nije lani bio cirkus sa promjenama trenera i užasnim utakmicama, cijene karata za Europu sve su više i ljudi su i dalje spremni dati lovu. Hajduk će možda poslužiti kao odlična vodilja kako Dinamo treba raditi sa ljudima (učiš i iz pluseva i minusa), naravno kad jednoga dana bude slobodan.
Vidi cijeli citat
vidi, cijena ulaznica je problem. evo,maknimo se od dinama i pogledaj futsal. kolika je posjeta bila nakon promjene cijene karata za nordic stars.
nešto kaj se zove potencijalni kupac može imati medveščak,odnosno to je već napravio. dinamo to nemre više zbog xyz razloga koji su više manje poznati.
hajduk može biti vodilja,al ak zagrebemo ispod površine, njima je situacija isto ružičasta,a tu ne govorim o nogometu ili nečem sličnom.
grad split kao većinski gazda može odjebat svoju pasivnu poziciju i riješiti se kamena oko vrata, odnosno naplatit svoja potraživanja prema hajduku. dok s druge strane rad s ljudima se bazira na glasanju za NO. to nije ono kaj se želi socios modelom. dakle, od svih dioničara kluba navijači kao mali dioničari čine samo 2% vlasništva kluba, stručno rečeno pičkin dim.
dakle, da se raščisti situacija tutto completo i dinamo odjednom poput feniksa se vrati na zdrave temelje, vraćamo se na razinu maribora.
u deset godina,posrat će nas 3 sjajne sezone, a nakon tog 7 gladnih krava.
misliš li da postoji "potencijalni kupac" koji bi prešel prek tog i kupoval ulaznice, bio član i svojim aktivno-pasivnim djelovanjem uspio pridonijeti rastu kluba?
opet stručno rečeno, postoji kurac.
ima nas 5-6 hiljada budala kaj živimo na sve vrste načina za ovaj klub i to je to. tak je zasad, za godinu dana još manje, ak je ovakva situacija, za 10 godina nas ne bu ni bilo, odnosno afinitete bumo prebacili na skupljanje poštanskih marki, pračenje koncertnih turneja dine jelušića, gastronomskim izazovima ili jednostavno bumo doma uz smoki i pivo gledali arsenal-liverpool kao i svaki prosječan ljubitelj nogometa u hrvata.