Ako će HNS uložiti novac u obnovu Poljuda, bilo bi fer i korektno da da jednak iznos u novi Maksimir. Isto tako, sigurno je da će Grad Split uložiti u Poljud, pa bi bilo pošteno da i Grad Zagreb uloži novac, ne treba u stadion, nego u okolnu infrastrukturu ili u zamjenski stadion. Na primjer, izgradnja podzemne garaže ispod okretišta tramvaja, spuštanje tramvaja na -1 u okolici stadiona, tramvajski spoj između okretišta Maksimir i okretišta Borongaj na -1, pod zemljom. U današnje vrijeme je lakoća pristupa, dolaska, kao i komoditet i komfor, bitan ako ne i ključan faktor da ti ljudi dolaze (u slučaju kluba je potrebno i da se identificiraju). Puno navijača ima stav "joj teško je doći do tamo, nema parkinga, nema tramvaja poslije tekmi itd.". Treba infrastrukturno ugoditi tim običnim navijačima, bolje rečeno pratiteljima kluba. To su oni koji su dolazili na RK Zagreb kada je igrao dobre tekme u Areni, ili na KHL Medveščak u Domu sportova kad je bila ona ekspanzija kluba u EBEL-u ili KHL-u... Znači i jedna i druga lokacija imaju riješeno pitanje parkinga (to je danas ključ, postajemo amerikanizirani i pristup automobilom je kao da znaš hodati), blizinu tramvaja i autobusa, kao i vlaka.
I neka se gradi stadion u Sesvetama za potrebe Sesveta, ali bi u redu bilo da Dinamo, pošto je klub iz Zagreba, da i igra u Zagrebu. Znači neka se sagradi stadion u Sesvetama, ali i neka se uredi i Kranjčevićeva. Ono, stadion od 10-15 tisuća gledatelja, taman za mladu reprezentaciju, Lokomotivu, ragbi momčad, koncerte neke, manifestacije. Da, Kranjčevićeva nema riješeno pitanje parkinga, ali na manje od 10 minuta hoda se nalazi Dom sportova koji ispred ima parking, kao i spreman projekt izgradnje podzemne garaže koju je Bandić obećavao, a Tomašević ju i dalje spominje. Dakle, izgradnjom podzemne garaže Dom sportova i laganom desetminutnom šetnjom Žajinom dolazi se do INA-e iza koje se nalazi stadion.