mali_m je napisao/la:
Pa okej al mi pričamo o objavama na vlastitim društvenim mrežama za potpis novih igrača, za produženja ugovora, tablicu lige i rezultate utakmica... Kakvi sponzori imaju išta od toga? Pa ne kažemo "produžili smo ugovor sa Baturinom!
Hvala Lana grupi na financijskom doprinosu!".
Mislim da brkaš teme o kojim pričamoVidi cijeli citat
ALi ti sam gore pišeš:
Poanta i je da rade senzaciju od svega. Pa nije PR služba vezana moralnom obavezom nego je PLAĆENA za dizanje hypa oko klupskih stvari...
E pa sad ja tebe pitam, ako je plaćeno, ako se plaća onda bi se to po komercijalnoj cijeni moći prikazivati u svim komercijalnim medijima, u svima, sve gdje se plati može. To je načelo, ali ne vjerujem ja da bi se dobro provlei neki koji bi PR sadržaj objavli u medijima bliskim konkurenskim klubovima. Jer ako nije moralna, onda sve što se plaća može, ne može plaćati mogu samo jedni, a drugi ne mogu niti platiti zbog toga što "programske smjernice" medija u kojem se nešto objavi ne dopušta jer preferira druge klubaške preference. Ako nema morala i može se sve platiti, onda bi se moralo tolerirati i da blago rečeno konkurentski, da ne napišem baš neprijateljski klubovi mogu u istom mediju platiti svoj prostor.
Naravno, ne mislim da netko može na vlastitim klupskim stranicama dopustiti konkuretski klub, mislim da to i pretpostavljaš, ali lupetam primjer, zbog čega ne bi npr. sponzor Rijeke platio 10 minuta promidžbene emisije svog kluba na nekoj lokalnoj radio-stanici u ZG-u, ne mora biti niti Rijeka, može npr. Dragovoljac ili Lokomotiva. Ili da neki Dinamov moćan sponzor plati u komercijalni program neke splitske radio-postaje?
[uredio ginter - 19. svibnja 2023. u 23:58]