GNK Dinamo Zagreb 2022/2023

mali_m
mali_m
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.11.2005.
Poruka: 1.209
19. svibnja 2023. u 23:27

ginter je napisao/la:

mali_m je napisao/la:
O kakvom pračenju sponzora pričaš? Scoonie je i rekao da je to normalna procedura.. Da li bi ti u FB objavama svoje firme stavljao "oprostite, jadni smo ali nismo mogli bolje"? Jel bi to onda bilo profesionalno izvještavanje? Vi kao da neznate koja je zadaća PR službi. Poanta i je da rade senzaciju od svega. Nebi nikad zaposlio u svoj PR tebe ili Edela... Kakva bi to bila depresija od PR-a.. Pa nije PR služba vezana moralnom obavezom nego je PLAĆENA za dizanje hypa oko klupskih stvari...
Vidi cijeli citat
Pitaš me o kavom praćenju sponzora pričam? Postoji nešto što se zove medijski sponzor, to npr. neki medij, medijska kuća daje svoje snage da se pokrije događaj. A postoji malo širi oblik, da sponzor npr. neka kozmetička industrija sponzorira  klub, zakupi medijski prostor npr. 15 min na televiziji da stvore emisiju posvećenu samo tom klubu a u isto vrijeme cijeli studio okićen logom tog sponzora.  I tu uopće ne mislim na nikakve protežerske stavove, navlačenja, već najnormalnija stručna emisija ali koje ne bi bilo da jaki sponzor ne stoji iza toga.

Vidi cijeli citat

Pa okej al mi pričamo o objavama na vlastitim društvenim mrežama za potpis novih igrača, za produženja ugovora, tablicu lige i rezultate utakmica... Kakvi sponzori imaju išta od toga? Pa ne kažemo "produžili smo ugovor sa Baturinom! Hvala Lana grupi na financijskom doprinosu!". Mislim da brkaš teme o kojim pričamo

[uredio mali_m - 19. svibnja 2023. u 23:28]
Nolite iudicare secundum faciem, sed iustum iudicium iudicate!
mali_m
mali_m
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.11.2005.
Poruka: 1.209
19. svibnja 2023. u 23:37

Edel je napisao/la:

mali_m je napisao/la:

ginter je napisao/la:

Čekaj, slučaj da se npr. cijela takva jedna ceremonija izvodi samo jer sve to "prati" neki sponzor? Imali smo brdo sličnih slučajeva na mnogim lokalnim radio postajama i lokalnim televizijama, tzv. sponzorirani program gdje se ispreplete i reklamiranje proizvoda, usluga ili marke sponzora i kluba. Gdje je u sportu, u komercijalnom sportu granica između profesionalnog izvještavanja a gdje počinje komercijano medijsko pokrivanje?

Vidi cijeli citat

O kakvom pračenju sponzora pričaš? Scoonie je i rekao da je to normalna procedura.. Da li bi ti u FB objavama svoje firme stavljao "oprostite, jadni smo ali nismo mogli bolje"? Jel bi to onda bilo profesionalno izvještavanje? Vi kao da neznate koja je zadaća PR službi. Poanta i je da rade senzaciju od svega. Nebi nikad zaposlio u svoj PR tebe ili Edela... Kakva bi to bila depresija od PR-a.. Pa nije PR služba vezana moralnom obavezom nego je PLAĆENA za dizanje hypa oko klupskih stvari...

Vidi cijeli citat


Jasno, zato se lijepo napiše kao što s ti napisao.

Ja da želim biti takav čovjek, sposoban sam od Antonia Marina napraviti C.Ronalda po pitanju hajpa.

Dobro si napisao, cilj PR je da od Jurića napravi G.Wehu i tu je priča završava.

Toko je rekao da trebaju pisati gluposti koje si naveo i još jedan kolega? Ali ne trebaju se ni sramotiti, osobno kad vidim takve stvari, mene je osobno sram umjesto njih. Ali nebitno. 

Moj problem je što mislim da su svi kao ja ili da svi vide ono što ja vidim. Treba se znati pomiriti s time da ljudi to gutaju i gotovo.

Moj problem je što ja često ne mogu i onda pucam na takve idiotarije. 

Hajde, rekli smo sve o toj temi. Jasno je sve. 🙂😉

Vidi cijeli citat

Ali o čemu ti pričaš?! Tebe smeta što objavimo stanje tablice ili potpis novog igrača na našim mrežama? Nitko nije napisao: "potpisali smo Jurića, novi Benzema je u pađe!" Stoji na objavi eventualno Deni sa palcem gore i piše "još 3 godine". O kakvim ti lažima i hypovima pričaš?! Daj ne radi teorije zavjere i kuri frku na temi sa svima i oko svega.. napravio si cijelu mrziteljsku teoriju na temelju instagram objave o stanju tablice na dinamovom profilu.. pa brate otprati sve Dinamove profile na mrežama, mislim da ćeš prodisati od sreće... I dosta više to stalno dociranje svima... Nemoraš biti pametniji od svih, likuj u sebi i budi ponosan na svoju superiornost u svoja četiri zida.. fakat više bude naporan tvoj Don Quijotovski stav prema svima i svemu

Nolite iudicare secundum faciem, sed iustum iudicium iudicate!
ginter
ginter
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.03.2015.
Poruka: 2.127
19. svibnja 2023. u 23:38

mali_m je napisao/la:
Pa okej al mi pričamo o objavama na vlastitim društvenim mrežama za potpis novih igrača, za produženja ugovora, tablicu lige i rezultate utakmica... Kakvi sponzori imaju išta od toga? Pa ne kažemo "produžili smo ugovor sa Baturinom! Hvala Lana grupi na financijskom doprinosu!". Mislim da brkaš teme o kojim pričamo
Vidi cijeli citat
ALi ti sam gore pišeš:  Poanta i je da rade senzaciju od svega.  Pa nije PR služba vezana moralnom obavezom nego je PLAĆENA za dizanje hypa oko klupskih stvari...

 E pa sad ja tebe pitam, ako je plaćeno, ako se plaća onda bi se to po komercijalnoj cijeni moći prikazivati u svim komercijalnim medijima, u svima, sve gdje se plati može. To je načelo, ali ne vjerujem ja da bi se dobro provlei neki koji bi PR sadržaj objavli u medijima bliskim konkurenskim klubovima. Jer ako nije moralna, onda sve što se plaća može, ne može plaćati mogu samo jedni, a drugi ne mogu niti platiti zbog toga što "programske smjernice" medija u kojem se nešto objavi ne dopušta jer preferira druge klubaške preference. Ako nema morala i može se sve platiti, onda bi se moralo tolerirati i da blago rečeno konkurentski, da ne napišem baš neprijateljski klubovi mogu u istom mediju platiti svoj prostor. 

Naravno, ne mislim da netko može na vlastitim klupskim stranicama dopustiti konkuretski klub, mislim da to i pretpostavljaš, ali lupetam primjer, zbog čega ne bi npr. sponzor Rijeke platio 10 minuta promidžbene emisije svog kluba na nekoj lokalnoj radio-stanici u ZG-u, ne mora biti niti Rijeka, može npr. Dragovoljac ili Lokomotiva. Ili da neki Dinamov moćan sponzor plati u komercijalni program neke splitske radio-postaje? 

 

[uredio ginter - 19. svibnja 2023. u 23:58]
"Kdor ne skače, ni Slovenc hej, hej ,hej"
mali_m
mali_m
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.11.2005.
Poruka: 1.209
20. svibnja 2023. u 00:06

ginter je napisao/la:

mali_m je napisao/la:
Pa okej al mi pričamo o objavama na vlastitim društvenim mrežama za potpis novih igrača, za produženja ugovora, tablicu lige i rezultate utakmica... Kakvi sponzori imaju išta od toga? Pa ne kažemo "produžili smo ugovor sa Baturinom! Hvala Lana grupi na financijskom doprinosu!". Mislim da brkaš teme o kojim pričamo
Vidi cijeli citat
ALi ti sam gore pišeš:  Poanta i je da rade senzaciju od svega.  Pa nije PR služba vezana moralnom obavezom nego je PLAĆENA za dizanje hypa oko klupskih stvari...

 E pa sad ja tebe pitam, ako je plaćeno, ako se plaća onda bi se to po komercijalnoj cijeni moći prikazivati u svim komercijalnim medijima, u svima, sve gdje se plati može. To je načelo, ali ne vjerujem ja da bi se dobro provlei neki koji bi PR sadržaj objavli u medijima bliskim konkurenskim klubovima. Jer ako nije moralna, onda sve što se plaća može, ne može plaćati mogu samo jedni, a drugi ne mogu niti platiti zbog toga što "programske smjernice" medija u kojem se nešto objavi ne dopušta jer preferira druge klubaške preference. Ako nema morala i može se sve platiti, onda bi se moralo tolerirati i da blago rečeno konkurentski, da ne napišem baš neprijateljski klubovi mogu u istom mediju platiti svoj prostor. 

Naravno, ne mislim da netko može na vlastitim klupskim stranicama dopustiti konkuretski klub, mislim da to i pretpostavljaš, ali lupetam primjer, zbog čega ne bi npr. sponzor Rijeke platio 10 minuta promidžbene emisije svog kluba na nekoj lokalnoj radio-stanici u ZG-u, ne mora biti niti Rijeka, može npr. Dragovoljac ili Lokomotiva. Ili da neki Dinamov moćan sponzor plati u komercijalni program neke splitske radio-postaje? 

Vidi cijeli citat

Ne razumijem, vidim da ne shvaćaš. Ne PLAĆA Dinamo neku PR firmu, nego ima zaposlenike kluba koji to rade. Pa ljudi pričamo o vođenju vlastitog profila na Instagramu, a ne radijskim emisijama. Oni jednostavno objavljuju na profilima kluba što ima novo u klubu na day2day bazi..  mislio sam da je logično i jednostavno ali odustajem... Kod nekih jednostavno prevagne negativni mentalitet i nema tu dalje...

Nolite iudicare secundum faciem, sed iustum iudicium iudicate!
ginter
ginter
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.03.2015.
Poruka: 2.127
20. svibnja 2023. u 00:14

mali_m je napisao/la:

ginter je napisao/la:

mali_m je napisao/la:
Pa okej al mi pričamo o objavama na vlastitim društvenim mrežama za potpis novih igrača, za produženja ugovora, tablicu lige i rezultate utakmica... Kakvi sponzori imaju išta od toga? Pa ne kažemo "produžili smo ugovor sa Baturinom! Hvala Lana grupi na financijskom doprinosu!". Mislim da brkaš teme o kojim pričamo
Vidi cijeli citat
ALi ti sam gore pišeš:  Poanta i je da rade senzaciju od svega.  Pa nije PR služba vezana moralnom obavezom nego je PLAĆENA za dizanje hypa oko klupskih stvari...

 E pa sad ja tebe pitam, ako je plaćeno, ako se plaća onda bi se to po komercijalnoj cijeni moći prikazivati u svim komercijalnim medijima, u svima, sve gdje se plati može. To je načelo, ali ne vjerujem ja da bi se dobro provlei neki koji bi PR sadržaj objavli u medijima bliskim konkurenskim klubovima. Jer ako nije moralna, onda sve što se plaća može, ne može plaćati mogu samo jedni, a drugi ne mogu niti platiti zbog toga što "programske smjernice" medija u kojem se nešto objavi ne dopušta jer preferira druge klubaške preference. Ako nema morala i može se sve platiti, onda bi se moralo tolerirati i da blago rečeno konkurentski, da ne napišem baš neprijateljski klubovi mogu u istom mediju platiti svoj prostor. 

Naravno, ne mislim da netko može na vlastitim klupskim stranicama dopustiti konkuretski klub, mislim da to i pretpostavljaš, ali lupetam primjer, zbog čega ne bi npr. sponzor Rijeke platio 10 minuta promidžbene emisije svog kluba na nekoj lokalnoj radio-stanici u ZG-u, ne mora biti niti Rijeka, može npr. Dragovoljac ili Lokomotiva. Ili da neki Dinamov moćan sponzor plati u komercijalni program neke splitske radio-postaje? 

Vidi cijeli citat

Ne razumijem, vidim da ne shvaćaš. Ne PLAĆA Dinamo neku PR firmu, nego ima zaposlenike kluba koji to rade. Pa ljudi pričamo o vođenju vlastitog profila na Instagramu, a ne radijskim emisijama. Oni jednostavno objavljuju na profilima kluba što ima novo u klubu na day2day bazi..  mislio sam da je logično i jednostavno ali odustajem... Kod nekih jednostavno prevagne negativni mentalitet i nema tu dalje...

Vidi cijeli citat
Dobro, ok. Tebi je tema samo PR u užem smislu.

 

"Kdor ne skače, ni Slovenc hej, hej ,hej"
mali_m
mali_m
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.11.2005.
Poruka: 1.209
20. svibnja 2023. u 00:34

ginter je napisao/la:

mali_m je napisao/la:

ginter je napisao/la:

mali_m je napisao/la:
Pa okej al mi pričamo o objavama na vlastitim društvenim mrežama za potpis novih igrača, za produženja ugovora, tablicu lige i rezultate utakmica... Kakvi sponzori imaju išta od toga? Pa ne kažemo "produžili smo ugovor sa Baturinom! Hvala Lana grupi na financijskom doprinosu!". Mislim da brkaš teme o kojim pričamo
Vidi cijeli citat
ALi ti sam gore pišeš:  Poanta i je da rade senzaciju od svega.  Pa nije PR služba vezana moralnom obavezom nego je PLAĆENA za dizanje hypa oko klupskih stvari...

 E pa sad ja tebe pitam, ako je plaćeno, ako se plaća onda bi se to po komercijalnoj cijeni moći prikazivati u svim komercijalnim medijima, u svima, sve gdje se plati može. To je načelo, ali ne vjerujem ja da bi se dobro provlei neki koji bi PR sadržaj objavli u medijima bliskim konkurenskim klubovima. Jer ako nije moralna, onda sve što se plaća može, ne može plaćati mogu samo jedni, a drugi ne mogu niti platiti zbog toga što "programske smjernice" medija u kojem se nešto objavi ne dopušta jer preferira druge klubaške preference. Ako nema morala i može se sve platiti, onda bi se moralo tolerirati i da blago rečeno konkurentski, da ne napišem baš neprijateljski klubovi mogu u istom mediju platiti svoj prostor. 

Naravno, ne mislim da netko može na vlastitim klupskim stranicama dopustiti konkuretski klub, mislim da to i pretpostavljaš, ali lupetam primjer, zbog čega ne bi npr. sponzor Rijeke platio 10 minuta promidžbene emisije svog kluba na nekoj lokalnoj radio-stanici u ZG-u, ne mora biti niti Rijeka, može npr. Dragovoljac ili Lokomotiva. Ili da neki Dinamov moćan sponzor plati u komercijalni program neke splitske radio-postaje? 

Vidi cijeli citat

Ne razumijem, vidim da ne shvaćaš. Ne PLAĆA Dinamo neku PR firmu, nego ima zaposlenike kluba koji to rade. Pa ljudi pričamo o vođenju vlastitog profila na Instagramu, a ne radijskim emisijama. Oni jednostavno objavljuju na profilima kluba što ima novo u klubu na day2day bazi..  mislio sam da je logično i jednostavno ali odustajem... Kod nekih jednostavno prevagne negativni mentalitet i nema tu dalje...

Vidi cijeli citat
Dobro, ok. Tebi je tema samo PR u užem smislu.

Vidi cijeli citat

Ne meni.. tema na ovom topicu je PR što se tiče objava samo na društvenim mrežama. Ne popunjavanja reklama na stadionu, gradskim plakatima i lokalnim radio stanicama. To je stvar marketinga.. mi pričamo o klupskim društvenim medijima. Al ok, skužili smo se

Nolite iudicare secundum faciem, sed iustum iudicium iudicate!
Istočna tribina
Istočna tribina
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.04.2023.
Poruka: 827
20. svibnja 2023. u 08:00

Napokon ... ide neka nova tema? Možda Vipotnik?

dr.primarijus.PM
dr.primarijus.PM
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.06.2012.
Poruka: 272
20. svibnja 2023. u 11:15

Šuler iz Maribora kaže da Dinamo nije završio utrku za Vipotnika i da će se do kraja sljedećeg tjedna znati kud odlazi a odlazi sigurno.....

Istočna tribina
Istočna tribina
Željan dokazivanja
Pristupio: 04.04.2023.
Poruka: 827
20. svibnja 2023. u 12:13

Volio bih da dođe Vipotnik ... mogao bi biti dobar, jako dobar ...

bole3
bole3
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2016.
Poruka: 3.297
20. svibnja 2023. u 12:31

Prošli tjedan su odustali, danas su opet u igri i prilično sam siguran da ne postoje te silne ponude i da dinamo treba odustati radi neozbiljnosti i ovog konstantnog medijskog guranja Vipotnika kao da je igračka reinkarnacija Ronalda a ne rotacijski igrač koji je usput i preskup

  • Najnovije
  • Najčitanije