HAJDUK 2006/2007

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.02.2004.
Poruka: 1.035
04. travnja 2007. u 23:23
Jebena atmosfera, svaka čast, a ono na kraju Ako ne postaneš novi prvak ti...ClapClapClap

Jebeno mi je žao kaj mi nemamo tak nekaj, nekaj melodično jebeno! Trebamo se furat na Gate 13 ili La 12, to su navijači u svim segmentima!
[uredio Valencianista - 04. travnja 2007. u 23:28]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.12.2006.
Poruka: 794
04. travnja 2007. u 23:40
vidim da su me dinamovci (kojima ovim putem cestitam na prolasku u finale) napali zbog moje izjave o dvostrukoj kruni pa evo da malo obrazložim:
da smo u splitu u prvoj prvenstvenoj utakmici pucali na gol i odigrali hrabro (sto nije bilo tesko s obzirom da je d bio u downu zbog auxera) to bi sad bilo -2
pretpostavljam da bi taj sok sigurno uzrokovao gubitak barem 3 boda plave momcadi (sto je vec -5 u odnosu na sad), a mamic bi uradio ostalo...
 
e sad kako je naknadno mamic ipak uradio svoje (smjenio kuzea i stavio ivankovica) moglo se i u zagrebu pametnije odigrati (sto je jos -3 dakle -8) i to je to, a mamic bi zakucao zadnji cavao u lijes dinama.
 
Naravno da u slucaju iole pametnijeg trenera s nase strane mozda neke bodove ne bi izgubili (recimo Pula sto je +2). Ovih 8 bodova nije tesko anulirati...sve je to sto bi bilo kad bi bilo...ali eto u sferi danasnje utakmice i napokon razotkrivanja kakav je vulic strateg nije ni to nemoguce. Samo se nadam da se vise nece pricati o limitiranoj hajdukovoj momcadi.
 
U kupu je sve jasno - i ne zahtjeva, pretpostavljam, dodatna objasnjenja.
 
Ovako jos jedna izgubljena sezona. Kako je uprava obecala 3 naslova u 5 sezona - slijedece 2 godine mozemo ocekivati corak - male ambicije, ne mogu donjeti velike uspjehe - uprava odlazi ili jos bolje:
grgicu odjebi i vulu odvedi!
 
@barba luka
odlican postClap
 
bilo je na analize LP i sporne situacije sa utakmice. Meni izgleda kao gol i Maricu u studiju, ali kaze da nitko ne moze biti 100% siguran, a da se onda ne smije dosuditi gol. Ja stvarno mislim da nije bitan sudac. Danas definitivno nije - imali smo sve u svojim rukama...
 
Jos je bilo zaledje d koje nije bilo! (to uvik bude da ko fol budu podjednake pogreske za oba kluba...vec mi ide na kua ta HRT ravnopravnost-osim u prijenosima:
"dinamo je NAPOKON poceo igrati kao, kako ga neki zovu, plavi stroj")
Sve u svemu po meni stvarno zasluzeno smo izgubili finale!
 
I bila je ona glupost sa Žilićem! I kako će to rješiti! Sugeriraju da se napokon u HRV počne i snimka uvažavati. Moga bi dobiti 6 utakmica kazne.
By the way...dobro je neko reka da bi hajduku bila kazna 6 utakmica obaveznog igranja!
 
 
 
 
[uredio Mr. Pink - 04. travnja 2007. u 23:54]
zico
zico
Mali dioničar
Pristupio: 20.12.2005.
Poruka: 5.298
04. travnja 2007. u 23:46

pink, da smo protiv auxerra imali kahna na golu ne bi ispali

Stand up if you hate England!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.03.2005.
Poruka: 8.459
04. travnja 2007. u 23:58
provokator je napisao/la:
Propustili smo danas osramotiti Dinamo i suca Svilokosa koji sebe sam sramoti jer se bavi suđenjem. Puno je faktora koji su odlučili na kraju da prođe kvalitetnija ekipa, ali ekipa koja je danas bila puno slabija nego što rezultat govori. Čestitke Torcidi na odličnoj atmosferi. Vulić je po meni najodgovorniji za neprolaz dalje činjenicom da je napravio loše i kasne izmjene. Rukavinu vadi, Jelavića ostavlja, malom Gabriću daje 5 minuta, dopušta onakvo sramotno međusobno naguravanje Žilića i Balića.
Sezona propala, a mladi nisu ni dobili pravu priliku i zato se gubi Vuliću. Makar trener bio golman Balić. LOL Pokazao se kao veći autoritet. Pa nismo mi Dinamo da s lošim trenerom možemo osvajat trofeje. Nedostaje logistika. Inače ako Ligu prvaka budu igrali smiješni igrači poput Lončarića, Čale, Carlosa, Vukojevića, Pokrivača, Drpića i još nekih, prestajem pratiti taj sport. Akvizicija Svilokos na sreću je daleko od europskog ugleda. 
Vidi cijeli citat
 
ovo vise nIsu komplexi ovo je SFLOLClap
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2006.
Poruka: 6.892
04. travnja 2007. u 23:59
zico je napisao/la:

pink, da smo protiv auxerra imali kahna na golu ne bi ispali

Vidi cijeli citat


da baba ima k.... ne bi joj trebo deda...LOL
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.12.2006.
Poruka: 794
05. travnja 2007. u 00:00
zico je napisao/la:
pink, da smo protiv auxerra imali kahna na golu ne bi ispali
Vidi cijeli citat
ma dobro necemo sad raspravljati o utakmici sa auxerom, ali cinjenica je da se ovdje 100 puta ponovila teorija o tome da plavusi treba samo pucati i da je to siguran gol - danas su napokon to i demonstrirali (naime danas smo imali i udaraca u okvir za razliku od prije, a cinjenica je da nije problem imati d udaraca u okvir, jer ih ima jedan varteks, sibenik, rijeka,...)!
 
i sto ce se sad dogoditi - totalni razguz i razapinjanje mladog vratara koji je bio, citiram,  sjajan, debitant s prve utakmice na poljudu i kako je sjajno tamo branio, tako je čvrsto zgrabio 1. dinama, a sad mu izađe ovakav tekst:
(Kraj karijere Filipa Lončarića?) - ej momak ima 20 godina!
 
 
kuzis? tako bi bilo svaki put da je hajduk ikako odigrao utakmice s dinamom, a pogotovo taj put...napominjem da je Mamić (zoki) u tim trenucima napadao kužea i eduarda po novinama...ko zna kako bi sve završilo da je hajduk bio taktički dorastao izazovu!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
05. travnja 2007. u 00:00
zico je napisao/la:

zalosno je da se eduarda na poljudu rasisticki vrijeđa, isto tako i pri ulasku carlosa i sammira, split definitivno ne zasluzuje reprezentaciju.. i ne moze me netko uvjeriti da je to skupina primitivaca, jer se preko tv-a jako dobro culo, a to ne moze 10 ljudi vikati.. eduardo nesto znaci u nasem nogometu, a o repki da i ne govorim, neka se srame svi ti primitivci, a vi ako cete sada braniti takve ste jos veci rasisti

Vidi cijeli citat


Evo pokušavam ti odgovoriti ali spornet je ostao spornet a ni moja veza nije nešto bolja. Dakle...
U pravu si da je žalosno i neprihvatljivo rasistički vrijeđati ljude i to je za svaku moguću osudu, makar bi u tom morali svi biti jednoglasni.
Ali tvoj komentar da zbog takvog ponašanje određenih "navijača" Split ne zaslužuje reprezentaciju je također rasisitičko i u najmanju ruku neobjektivno.
Prisjetimo se samo Hajdukovog igrača Mass Sarra ili ako ćemo malo svježijeg može Boa Morte iz Fulhama (0-3 u Maksimiru) kada je rasizam bio još (jedno)glasniji. Ne pada mi napamet uspoređivat razinu primitivizma jer je odvratno i jedno i drugo, ali zbog takvog ponašanja ZG publike se nije ništa značajnije dogodilo pa ni promjena igranja reprezentacije tako da ti teorija ne drži vodu ni ništa drugo...
Što se tiče rasizma, najistaknutiji je na razini Hrvatske upravo u Zagrebu što nije ni čudno s obzirom na najveći grad, pročitao sam osobno određene studije i slušao najeminentnije sociologe na tu temu, o skinheadsima i slično... Srećom ima ga sve manje, nadajmo se da će potpuno nestati.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
05. travnja 2007. u 00:04
d je napisao/la:
Vidi cijeli citat
 
ovo vise nIsu komplexi ovo je SFLOLClap
Vidi cijeli citat


Znači po tebi je on dobro odsudio? Naglasak je na riječi dobro, a ne korisno ili da ne kažem pristrano, niti želim aludirati da je Dinamo prošao zbog njega u finale.
zico
zico
Mali dioničar
Pristupio: 20.12.2005.
Poruka: 5.298
05. travnja 2007. u 00:05
provokator, slazem se, ali vrijeđati ponajboljeg reprezentativca hrvatske kojemu je "grijeh" sto je crn.. a taj isti reprezentativac bi trebao doci na poljud igrati za hrvatsku
Stand up if you hate England!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.08.2006.
Poruka: 163
05. travnja 2007. u 00:07
percao je napisao/la:
Vjerovao ili ne...čak ni ja nisam tužan...
A ja osobno bih htio da za trenera dođe Zlatko Dalić...
Vidi cijeli citat


Eno ti ga danas igrao 2:2 sa trećeligašem. Ruku u vatru dajem: Najlošiji trener u 1. HNL. Njegova se ekipa nakon primljenog gola raspada, a to je stvar trenera. Više golova u ovoj sezoni primili samo Cibalia i Kamen. Znam da ih golmani ne maze već godinama, ali su taktički na nivou trećeligaša. A za taktiku je odgovoran trener. Što se našega tiče, ni sam nisam na čistu. Sjebao je s izmjenama ali mi nikad nećemo znati što mu je bilo u glavi dok je mijenjao.Možda bi on jadan i htio napraviti kuću ali nema materijala. A i inače mislim da je trener Hajduka najteži posao u Hrvatskoj. Svi sve znaju osim njega . Ma kako se zvao.
A što se utakmice tiče mislim da je presudila kvaliteta. I to jednog čovjeka, Luke Modrića. Taj dečko je za Arsenal definitivno. I kad ne blista, a danas nije, namjesti 2-3 mrtve, zabije gol odluke, oduzme lopti i lopti, drži im igru od 16 do 16. Kapa dolje.I još ga je Damjanović dobar dio utakmice dobro pokrivao, pa i onaj nesretnik Žilić iznenađujuće dobro izlazio na okomite lopte. Suđenje loše, ali ne presudno. Jednostavno su bolji i to je realnost. Još kad bi imali trenera možda bi i prošli u Ligu UEFA.
  • Najnovije
  • Najčitanije