HNK Cibalia 12/13

javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
06. siječnja 2013. u 10:45
jazzwa je napisao/la:
javasluk je napisao/la:
dinamo vinkovci je napisao/la:


Nije mi jasno na koju foru ibrahimovic kad je on kod nas proveo samo 1 sezonu i to na posudbi na zalasku karijere,a sigurno nije potekao iz cibalije kao ostali
Vidi cijeli citat


Točno, u pravu si, nije potekao u Vinkovcima a ovdje je tema kao Cibalijini juniori.

Međutim Ibrahimović po meni spada u legende ovog kluba. Je točno što ti kažeš, i kraj karijere i posudba, ali ono što je radio zadnjih minuta u prvoj polufinalnoj u VK protiv Hajduka 1999.g. kad je doslovno skinuo tri ili četiri zicera Hajduku i upravo su te njegove bravurozne obrane na kraju te utakmice rezultirale skandiranjem "kup je naš". 14 dana kasnije u skinuo ključni penal, pa u finalu  na Maksimuru u 3.min Bakiru Bešireviću. Ista priča Renato Jurčec.

Vidi cijeli citat


e upravo zato je Ibrahimović bio u onom popisu, nisam razmisljao tko je aktivan tko nije, tko bi mogao opet zaigrati ili tako nešto, nego onako iz glave nabacao igrače koji su ostavili traga u cibi svojim igrama, a evo sad kad sam vidio ostale komentare dodao bih samo Parmakovića, išlo ga ili ne išlo davao je sve od sebe, barem one utakmice koje sam ja pratio
Vidi cijeli citat


Jedan  od kriterija za određivanje da li je tko legenda kluba ili ne, možda čak i najznačajniji kriterij je svakako broj nastupa za neki klub ili broj sezona, ali ne samo da to nije jedini kriterij već postoje i drugi kriteriji koji se uračunavaju, ali postoje i iznimke, pa npr u Ibrahimovićevom slučaju je to što je njegov konkretan doprinos u toj jednoj sezoni na posudbi na kraju karijere toliko velik da preskače neke s 300 i više nastupa, svaka čast na 300 nastupa, ali konkretan doprinos je ipak opipljiviji (premda je u kolektivnom sportu to relativno).


Btw. meni je glupo kad se igraču oprašta to što kao nije tzv. domaći tj. nije dijete kluba, pa što ima veze što netko nije dijete kluba ako je navijačima najomiljeniji igrač (?) To se eventualno može uzeti samo kao olakotna okolnost, kao i ostale olakotne okolnosti, ali olakotna okolnost samo ublažava, olakotna okolnost ne anulira nečiju "pizdariju".

Samo Cibalia!
GRAC
GRAC
Potencijal za velika djela
Pristupio: 15.11.2012.
Poruka: 2.332
06. siječnja 2013. u 14:36
Moj izbor:

Aktivni igraći:

Antolović

Župaríć Kelić Rugašćević

Mazalović Matoš Milardović Mišić

Bartolović Kresinger Kerić




Po broju nastupa (min. 150) i tragu u Cibi = legende:

T.Radić

S.Bogdan Zahrirović Leutar Lučić

G.Meštrović S.Lušić Maroslavac

Bartolović Halilović D.Ćop


Nisam baš pazio strogo na pozicije na terenu koje igraju ili su igrali.
[uredio GRAC - 06. siječnja 2013. u 14:38]
Ako pogodiš u sridu - promašio si sve ostalo.
Baksuz
Baksuz
Željan dokazivanja
Pristupio: 02.03.2011.
Poruka: 249
06. siječnja 2013. u 14:48
po meni je mrmic daleko najbolji golman kojeg smo imali otkad je HNL-a, a od tada i idem redovito na tekme, prije rata sam bio premali...

sto se ibre tice, bio je odlican u toj jednoj polusezoni, ali sada bas da je bio toliko dobar za status klupske legende ne bih se slozio...jesmo igrali finale kupa te sezone, ali bas i nismo imali neku vrhunsku sezonu, opstanak smo jedva izborili kada je 10 minuta prije kraja u zadnjem kolu raic-sudar izjednacio protiv zadra i donio nam taj spasonosni bod...
napisao sam polusezonu jer je ibrahimovic bio vrhunski na proljece, ali i prilicno los u prvoj fazi prvenstva...primio je te jeseni nekoliko pacerskih golova i prosuo nam bodova, a mi smo se koprcali pri dnu tablice...ok, ima tu i olakotnih okolnosti, trebalo mu je sigurno nesto vremena da uhvati formu nakon dugogodisnjeg sjedenja na dinamovoj klupi, a i obrana je bila neustimana, cini mi se da smo u toj sezoni krenuli sa 7 debitanata (ibrahimovic, tkalcevic i ravlic u obrani, napad kiseljak-bartol, zaboravio sam tko su jos preostala dvojica)...
polufinale i finale kupa mu tako i jesu ostali neki highlights momenti u nasem dresu, ali opet i u finalu kupa je zaplivao i kiksao kod mituovog gola...taj kiks je kasnije zbog svih dogadjaja oko tog finala tj. sinovcicevog sudjenja (kartoni, penal na startu, konstantno navlacenje za osijek u svim sitnim prekidima, minuta tog gola) ostao poslije utakmice u drugom planu, ali opet ne mijenja cinjenicu da nije trebao primiti taj gol...
ne zelim omalovaziti ibrahimovica jer je i meni ostao u jako dobrom sjecanju kao poslije mrmica vjerojatno i najkvalitetniji golman kojeg smo imali u ovom razdoblju hnl-a, ali opet kada si naveo samo dobre aspekte njegove sezone ovdje htjeo sam naglasiti da je bilo i losih...peric i bursca recimo nisu ibrin kvalitativni kalibar, ali su po meni s obzirom da su nam ipak par sezona bili pouzdani cuvari mreze ostavili veci trag...


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.05.2011.
Poruka: 505
06. siječnja 2013. u 14:57
...je, je , zaboravili smo mrmića...zanimljivo kako su i on i primjerice sead halilović ili bošnjak čim su prešli u varteks tj dinamo -hajduk odmah postali reprezentativci, e to je problem malih klubova i šteli u hns-u ...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.05.2011.
Poruka: 505
06. siječnja 2013. u 14:58
...da ne zaboravim ...uprava mrš ...
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
06. siječnja 2013. u 16:31
ultras cibalia je napisao/la:
...je, je , zaboravili smo mrmića...zanimljivo kako su i on i primjerice sead halilović ili bošnjak čim su prešli u varteks tj dinamo -hajduk odmah postali reprezentativci, e to je problem malih klubova i šteli u hns-u ...
Vidi cijeli citat


Varteks nije veliki klub! Varteks nije nikakv rang Rijeke, a kamoli Din i HAJ! Ajde ovi ššto odu u HAJ ili Din, ............
Mrmić nije odmah po prelasku u vž postao reprezentativac, nego skoro tri sezone kasnije, ali je dobar, odličan golman bio i kod nas, odličan refleks i eksplozivnost, na crti car, a dobar i pri istrčavanjima, hrabar i razborit u igri! Mrmić je bio bolji od Ladića još dok je bio u Cibaliji, i da je imao sreću da Ladić dobije inoangažman, kojeg nije dočekao nikad, vjerojatno bi Mrmić iz VK u Din.........

Btw. Mrmić ima za Cibaliju samo 3 nastupa manje nego za Varaždin! 106 za Cibaliju 109 za Varaždin, objektivno je postigao mnogo više u vž nego u vk i zbog toga ga s pravom  vž-ovci tretiraju svojim, ipak je ovdje proveo pet godina, a i sinu njegovom Anti piše mjesto rođenja Vinkovci.
Samo Cibalia!
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
06. siječnja 2013. u 16:33



sorry...........
[uredio javasluk - 06. siječnja 2013. u 16:39]
Samo Cibalia!
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
06. siječnja 2013. u 16:38
Baksuz je napisao/la:

po meni je mrmic daleko najbolji golman kojeg smo imali otkad je HNL-a, a od tada i idem redovito na tekme, prije rata sam bio premali...

ne zelim omalovaziti ibrahimovica jer je i meni ostao u jako dobrom sjecanju kao poslije mrmica vjerojatno i najkvalitetniji golman kojeg smo imali u ovom razdoblju hnl-a, ali opet kada si naveo samo dobre aspekte njegove sezone ovdje htjeo sam naglasiti da je bilo i losih...peric i bursca recimo nisu ibrin kvalitativni kalibar, ali su po meni s obzirom da su nam ipak par sezona bili pouzdani cuvari mreze ostavili veci trag...


Vidi cijeli citat


Je je, slažem se, veći trag  su ostavili, naročito Burcsa.

Sve stoji i oko Ibrahimovića, ali teško da bi koji drugi Cibalijin vratar (eventualno mrmić) uspio onoliko zicera poskidati Hajduku u zadnjih pet min!
A je, zaplivao je na onu svijeću, prije Mituovog gola, a jbg. objektivno je to to, ali tko mu može što zvocat kad da njega nije bilo ne bi ni došlo do te 100 i pitaj koje minute!

Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.05.2011.
Poruka: 505
07. siječnja 2013. u 14:03
...veliki su samo hjaduk i dinamo, a varteks nikako ...njih sam spomenuo u kontekstu šteli i tadašnjih povezanosti herjavca i hns-a
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.12.2012.
Poruka: 508
07. siječnja 2013. u 14:32
uprava napolje 
  • Najnovije
  • Najčitanije