http://www.nogometplus.net/nogometplusnet/tekst/TabId/98/ArtMID/508/ArticleID/558/Kako-funkcionira-projekt-Hajdukovih-ambasadora.aspx#.U1p0KEC6-Sp
Kako funkcionira projekt Hajdukovih ambasadora
Hajduk je u četvrtak prezentirao projekt „Ambasadori Hajduka“ u koji se može uključiti svaka zainteresirana tvrtka na način da članovima kluba ponudi popust na sav ili dio svog asortimana. Kako doznajemo iz kluba, od objave projekta stiglo je preko sto upita zainteresiranih gospodarskih subjekata.
U Hajdukovom Fan Shopu na Poljudu ugovore su danas potpisali prvi hajdučki Ambasadori. Foto: hajduk.hr Hajduk će im ponuditi ugovor i pravilnik o Ambasadorima, a, ukoliko pristanu, sljedećih će godinu dana s ponosom na svom prodajnom mjesto nositi naljepnicu Ambasador kluba, te će ih Hajduk objaviti na svojim web stranicama. Danas su predstavili i prve sudionike projekta, desetak tvrtki (kafići, fotoradnje, tatoostudio, auto kuće, turističke agencije, telekomunikacije...) koje nude popuste za svakoga tko ima člansku Hajduka.
Članarinom od 100 kuna godišnje, članovi Hajduka, kojih je trenutno preko 4.600 s plaćenom članarinom za 2014., imaju priliku, osim već postojećih pogodnosti kao što su rezervacija ulaznica za utakmice i popusti u Hajdukovim shopovima i na godišnje pretplate, ostvariti i dodatne popuste kod zainteresiranih tvrtki - ambasadora.
Sadašnji sponzori neće biti zakinuti, obzirom da Hajduk neće raditi promociju navedenih tvrtki, a i svaki sponzor može postati i ambasador. S druge strane, svaki će Ambasador promovirati Hajdukovo članstvo i davati dodatnu vrijednost cijelom projektu povezivanja kluba s članovima i navijačima. Moto Odjela za članstvo je „Iz ljubavi , iz dišpeta – član Hajduka“, ali kao i u svim klubovima s velikim brojem članova, poželjno je da članska kartica ne bude samo komad plastike, već svakodnevna legitimacija prepoznavanja među hajdukovim navijačima i simpatizerima.