Naronitanis je napisao/la:
Samo što je Hajduk na tom malom tržištu samo ove godine sredio da ima 15 miljona kuna sponzorskih ugovora.Važno je naglasiti da se nastavlja tedencija povećavanja sponzora,
pa za sljedeću godinu se očekuje zarada od mlijeka, jogurta, sada su tu i naočale. Upravo samo naprijed s takvim sponzorskim ugovorima.
Hrpa takvih salama, pašteta, jogurta, naočala, mudanta itd., pa ćemo vidjeti dokle ćemo stići. Za sada na 2 miljona € sponzora, tendencija rasta je tu.
Vidi cijeli citat
Pročitaj ovo boldano par puta pa ćeš vidjeti koliko je to smiješno.
Npr. na tržištu od 40 ili 400 milijuna stanovnika bi to bila OK strategija, no zarada od 1-2 milijuna eura, usporedi to sa klubovima u skupinama europskih natjecanja, i naravno sa onima koji prezimljavaju u Europi (jer to je ultimativan cilj svih hrvatskih klubova), te ćeš shvatiti da se nemože sve staviti na marketing na području od 4 milijuna ljudi, a zapostavljati juniorski segment, te razvoj igrača i direktnu zaradu od njihovih transfera u inozemstvo, npr. kao što je to kod vas i dalje čini (nažalost), jer nemožete prodati nikome svoje igrače za značajniju svotu novca, a time se uzročno-posljedično nemožete niti izvući iz nagomilanih dugova.
Znači, ovaj razvoj marketinga je OK početak, no morate to shvatiti samo kao prvi korak na putu od kilometra, a ne padati u euforiju jer ste napravili hajdučku paštetu ili naočale.
[uredio Papa Bear - 23. prosinca 2013. u 14:16]