Novo pivo iz Hajduka: pobjednik uzorak C?
Nakon objave suradnje i javne prezentacije za medije, Osječka pivovara i HNK Hajduk su napravili novi korak u svojoj suradnji – održana je degustacija novog klupskog piva
Hajduk 1911. Navijačima Hajduka su ponuđena tri uzorka novog klupskog piva, a svojim ocjenama navijači sami sudjeluju u izboru svog novog omiljenog prehrambenog proizvoda. Degustacija je podijeljena u tri dana u tri različita grada kako bi se dobila mjerodavna ocjena kvalitete novog pivskog proizvoda hajdučkog navijačkog puka. U utorak je održana degustacija u Splitu, dok će slične degustacije biti održane u Makarskoj (srijeda od 11:00 do 13:00 u prostorijama tvrtke "Apfel"), a tijekom svibnja ista svečanost trebala bi biti održana i u Zagrebu. Degustacija je podijeljena na dva dijela, te dok je prvi dio održan u prostorijama Udruge veterana 4. Gardijske brigade, drugi dio je održan na Poljudu, ispred službenog klupskog Fan Shopa.
Kao što smo i naveli, navijačima su ponuđena tri A, B i C uzorka na degustiranje i ocjenjivanje. Tri različita okusa degustirali su navijači Hajduka, ali i klupski djelatnici, te
prema prvim neslužbenim rezultatima pobjednik je uzorak C koji se očigledno najviše svidio navijačkom puku u Splitu. Laičkom, navijačkom analizom možemo reći da je uzorak A najblaži od tri okusa, svjetlije boje i blaže arome, uzorak B je nešto jačeg okusa i tamnije boje, dok
uzorak C djeluje kao kombinacija prva dva okusa, ali jačeg okusa i veće gustoće.
Degustaciji je tijekom prvog dana degustiranja pristupilo nekoliko stotina navijača, a na centralnoj degustaciji na Poljudu mogla se osjetiti prava navijačka atmosfera i zadovoljstvo što su HNK Hajduk i Osječka pivovara organizirali degustiranje uzoraka i tako pokazali koliko im je stalo do mišljenja kupaca i navijača splitskog kluba. U teškim vremenima za splitski klub Uprava HNK Hajduk okrenula se onom dijelu kluba zbog kojeg taj klub i postoji – okrenula se svojim vjernim navijačima. To nastojanje otvaranja kluba prema navijačima i članovima kluba su navijači, ali i poslovni partneri i sponzori splitskog velikana, uvelike prepoznali i s oduševljenjem u korak prate sve aktivnosti Hajduka. Baš kao što je jednom rekao i
Tomislav Ivić, ponajveći trener u povijesti splitskog kluba, Hajduk je najbogatiji bio onda kada je bio najsiromašniji i kao što je publika voljela siromašnog Hajduka ispod murve, isto tako danas publika i navijači vole ovog, financijski siromašnog, Hajduka na Poljudu, ali Hajduka koji se s poštovanjem odnosi prema svojim navijačima i koji pruža mogućnost navijačima da biraju Nadzorni odbor kluba, te, ovakvim i sličnim marketinškim akcijama, budu njegov dio. Iduća stanica degustiranja je Makarska u prostorijama tvrtke „Apfel“, supermarketa i gastro centara, u srijedu od 11:00 do 13:00 sati.
http://www.nogometplus.net/nogometplusnet/tekst/TabId/98/ArtMID/508/ArticleID/571/Novo-pivo-iz-Hajduka-pobjednik-uzorak-C.aspx#.U2JcYKJdDu4