NapridBili je napisao/la:
Tss31 je napisao/la:
Inače ne znam ko radi marketing za utakmice ali ovo je jadno odrađeno, prva utakmica u sezoni i još ništa nije objvaljeno vjerojatno će večeras na Facebooku staviti link i uz naslov "svi na poljud", a da su jučer i danas makar imali po više objava, da su neki video napravili di igrači pozivaju navijače na prvu utakmicu na Poljudu ove sezone, da se makar nešto u tom stilu napravilo 5 milja ljudi bi više bilo, ali stvarno iritra ovaj (ne)angažman oko domaćih utakmica.
Vidi cijeli citat
Ja sam to govorio i prošle sezone. Uvijek iste cijene,nikakvih igara,popusta,akcija i sličnih stvari jednostavno nema.
Dan prije utakmice na facebooku i službenoj stranici se objavi da je utakmica,par dana prije vrti se reklama na Radio Dalmaciji i to je to.
Sve ovo može i mora biti puno bolje. Svi pričaju u našim europskim nastupima,mislim da pola ljudi ni ne zna da igramo protiv Splita sutra. Jednostavno nema osjećaja kao da se sutra igra utakmica. Baš zato sam i rekao da će biti oko 10k ljudi,dok je jedan drugi forumaš rekao da će biti 20k. Volio bih da je on u pravu,al s obzirom na okolnosti to je znanstvena fantastika,barem po mom mišljenju. Ako bude i 15k možemo se tuć nogom u guzicu.
Što se tiče proizvoda tu marketing radi dobar posao. Ali u promoviranju utakmica su zakazali - sjedi 1.
I što je najgore to ništa ne košta, recimo snimiti video di Ohandza i Jefferson pozivaju na utakmicu, ili nagradnu igru da netko dobije dres sa potpisom igrača, i još sam najviše me raspizdilo kad su snimili video za rukometaše, a za klub i navijače ništa, i tu gubimo veliki broj gledatelja.