Ovo je širenje
Samo ti programa koliko sam ja razumio. Ne vjerujem da će bit povlačenja ili zamjene ostalih.
Šta je opasnost kod ovih coobrandinga za nas? Da brand partner osjeti mark. kanibalizam i da mu padne prodaja ostali proizvoda iz programa na uštrb našeg proizvoda. E sad, ako se to i desi, njima je bitan RUC u našem proizvodu, jer ako je iti malo manji od našeg, a događa se gore navedeno njima prestaje interes za gurat našu čokoladu. U ovakvim projektima ključno je da partner ima dooobar poslovni interes i da ima prostor za aktivnosti unapređenja prodaje u cijeni proizvoda. Nisam u konditorskoj, ali vidim da se žale konstantno na cijene sirovine, pogotovo kakaovca, pa je taj njihov RUC presudan u kontekstu uspjeha proizvoda na tržištu.
Šta se može desit i vjerujem da se često dešava kod coobranding projekata? Prenaglašenost i oslanjanje na emocije kupca (navijača) kao jedinog motiva kupovine. I onda imamo situaciju, da se u startu, ne ostavlja dovoljan prostor prilikom formiranja cijene za marketinške aktivnosti jer je neko zaključio da će ovde trebat manje uložit za pozornost i motivaciju na kupovinu u odnosu na ostale proizvode iz programa.
Koliko vidim ostale čokolade su na 100g, naša je 75g i mislim da su tu oni nadoknadili ovu kunu koju daju nama. Za pohvaliti su sličice kao motivacija za daljnju kupovinu i targetiranje djece... (pretpostavljam da je jedna sličica po jednom komadu čokolade...)
http://www.zvecevo.hr/portfolio/samo-ti-volim-te-cokolade/