Leader je napisao/la:
Kostur iz ormara je napisao/la:
Ovo je širenje
Samo ti programa koliko sam ja razumio. Ne vjerujem da će bit povlačenja ili zamjene ostalih.
Šta je opasnost kod ovih coobrandinga za nas? Da brand partner osjeti mark. kanibalizam i da mu padne prodaja ostali proizvoda iz programa na uštrb našeg proizvoda.
Vidi cijeli citat
Ma nema šanse da će kanabalizirati sam sebe. On ce uzeti od svakog proizvođaca pomalo i stvoriti svoj tržišni udio u tom tržišnom segmentu. To je takav proizvod, kanabalizirao bi sam sebe da su navijaci Hajduka do sada kupovali samo Zvecevo, a to sigurno nije slučaj.
Vidi cijeli citat
Šta ako je u tom segmentu Braco i Seka (tkz.mliječne čokolade)? Ako Zvečevo i Alca zbog ovog osjete pad tog programa, a na njemu imaju veći RUC, to će djelovat demotivirajuće za njih u kontekstu aktivnosti unapređenja prodaje i oglašavanja, tj. neće se previše trudit, već će se prepustit emociji navijača, koliko se povuče, povuče... Pogotovo se ovo odnosi na Alcu koja mislim da radi i prodaju i distribuciju Zvečeva (distribuciju je, pretpostavljam i prodaju). Alca mora imat jaki poslovni interes u ovom svemu, jer je njen nastup ključan. Kvalitetnim planiranjem, a mislim da je 1 god bila dovoljna za to, to se sve može unaprijed definirat, možda i je, ne znam...
Kažem, nikako ne bi volio da je temelj prodajne taktike i jedina komparativna prednost to što proizvod izaziva emociju navijača, jer smo vidili kako je dosad prolazilo kad se priča temelji samo na tome.