HNK Hajduk Split 2015/2016

dvacetidva
dvacetidva
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.02.2016.
Poruka: 1.144
26. travnja 2016. u 10:47
NapridBili je napisao/la:
dvacetidva je napisao/la:

1. Nemam pojma
2. Nemam pojma
3. To nije posao marketinga. Igrači (momčad) promoviraju utakmice svojim igrama i rezultatima.
4. Da, prejeben posao odrađuju. 
Vidi cijeli citat

To da privlacenje ljudi na stadion nije posao marketinga je jedna od najglupljih stvari koje sam procitao.
Takoder me zanima kako mozes napisati da odraduju prejeben posao ako uopce ni ne znas koji je njihov posao (odgovor na pitanje broj 2 je "nemam pojma").
Vidi cijeli citat


Naravno da nemam pojma kako izgleda konkretan opis posla koji ljudi rade, pa tražiš nemoguće sitnice.
Kolega koji upravo sjedi dva metra od mene nema pojma šta ja točno radim (drkam po forumu trenutno) ali zna da ostvarujem zadane ciljeve i da je direktor zadovoljan sa mnom. Tako i ja nemam pojma šta svaki od njih točno radi, ali vidim nevjerojatne pomake na marketing odjelu otkad je Aljoša to preuzeo. 
Ne znam kad si počeo pratiti Hajduka, ali ako si ga pratio prije 5 godina znaš da tada nisi mogao popiti Hajdučko pivo, jogurt, kupiti japanke i masu takvih proizvoda. Znaš u tom slučaju i da imamo sponzora ko valjda cijela liga zajedno, a i prihodi od sponzora su nam valjda jednaki ko ostatku lige zajedno. Tu ne računam "sponzore" poput lokalnih zajednica, gradskih/državnih firmi i vlasnika klubova u koje ulažu. Takva davanja ne dogovara marketing nego politika. 
Belupo recimo daje hrpu para (za njihove pojmove) Slavenu, ali to ne bi nikad bilo moguće da ne postoji politički interes. 
Mršić pazi na svoju biračku bazu i šalje dovoljno Podravkine (vlasnik Belupa) love prema jedinom bitnom nogometnom klubu u regiji.
NapridBili
NapridBili
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.04.2014.
Poruka: 4.201
26. travnja 2016. u 11:51

dvacetidva je napisao/la:

Naravno da nemam pojma kako izgleda konkretan opis posla koji ljudi rade, pa tražiš nemoguće sitnice.
Kolega koji upravo sjedi dva metra od mene nema pojma šta ja točno radim (drkam po forumu trenutno) ali zna da ostvarujem zadane ciljeve i da je direktor zadovoljan sa mnom. Tako i ja nemam pojma šta svaki od njih točno radi, ali vidim nevjerojatne pomake na marketing odjelu otkad je Aljoša to preuzeo. 
Ne znam kad si počeo pratiti Hajduka, ali ako si ga pratio prije 5 godina znaš da tada nisi mogao popiti Hajdučko pivo, jogurt, kupiti japanke i masu takvih proizvoda. Znaš u tom slučaju i da imamo sponzora ko valjda cijela liga zajedno, a i prihodi od sponzora su nam valjda jednaki ko ostatku lige zajedno. Tu ne računam "sponzore" poput lokalnih zajednica, gradskih/državnih firmi i vlasnika klubova u koje ulažu. Takva davanja ne dogovara marketing nego politika. 
Belupo recimo daje hrpu para (za njihove pojmove) Slavenu, ali to ne bi nikad bilo moguće da ne postoji politički interes. 
Mršić pazi na svoju biračku bazu i šalje dovoljno Podravkine (vlasnik Belupa) love prema jedinom bitnom nogometnom klubu u regiji.
Vidi cijeli citat

Odmah na pocetku sam rekao da me nikakva usporedba sa ostatkom HNL-a ne zanima,kao ni usporedba sa prijasnjim vremenima.  Biti bolji od katastrofalnog opet ne znaci da si dobar nego samo to da nisi katastrofalan.

Kao sto sam rekao, promocija utakmica ne postoji a navijaci su uspjeli uclaniti vise ljudi u 2 mjeseca nego marketing u 3 godine. 
Recimo da dobijemo 5 novih proizvoda/sponzora godisnje. Sta je sa ostalih 360 dana u godini ? Molio bih bez gluposti tipa "ugovaraju poslove sa sponzorima" jer iako to nije posao koji se da obaviti u 5 minuta,opet nije ni tako dug.

Ja odgovorno tvrdim da marketing ne radi dovoljno dobar posao,a kad(ako) dobijem informaciju koliko osoba radi u tom odjelu mogu procijeniti da li je taj posao los ili ocajan.
Ja sam,koji nemam nikakve strucne povezanosti sa tim podrucjem,bih napravio 100 puta bolju promociju utakmice nego sto je cijeli odjel napravio otkad rade u klubu. (samo cekam na komentare "pa sto onda ne radis u klubu/Realu/Barceloni/Bayernu kao sef marketinskog odjela")
Pohvalim marketing kad radi dobro,pokudim kad radi lose. A u zadnje vrijeme ja skoro nista dobrog ne vidim (osim onih par dana za rodendan Hajduka).
To sta smo bolji od nepostojecog (to je pravi naziv za marketing ostalih klubova) meni jednostavno nije dovoljno, pogotovo jer je marketing 80% trud.
To sta oni u par godina nisu uspjeli smisliti drugi nacin za privlacenje ljudi na stadion od radio spota "Svi na Poljud" dovoljno govori o njihovom trudu,a vrlo moguce i vjestini.

[uredio NapridBili - 26. travnja 2016. u 11:53]
Dinko Bilich
Dinko Bilich
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 08.07.2012.
Poruka: 21.694
26. travnja 2016. u 11:52
dvacetidva je napisao/la:
Dinko Bilich je napisao/la:

dvacetidva je napisao/la:
Svakako nam treba zaoštravanje konkurencije i veći broj igrača, jer nije normalno da nam u prvoj momčadi igraju Kalik ili Vojković. Ne zbog svoje kvalitete već zbog statusa. Sam Kalik se iznenadio što je upao u prvu momčad 5 minuta nakon što je sletio s drugog kraja svijeta, i on je očekivao da će igrat polusezonu za bekavce u trećoj ligi, što bi bilo normalno.
Većina igrača koja je ovu polusezonu upala u prvu momčad realno je trebala bili posuđena u solidne drugoligaše ili loše prvoligaše, i oni sami bi s tim bili zadovoljni. GV i MB su riskirali misleći da mogu sezonu privest kraju s postojećim kadrom, ali ih je nepostojeća širina kadra uz seriju ozljeda/glupih kartona koštala posla. 
Gledajući sve ovo, slažem se s Medicom da nam treba poveći broj pojačanja. Koga i za koliko para - to je već stvar struke, ali svakako povećati broj igrača radi veće konkurencije. Ne smije nam se ponovit ovakva polusezona gdje nam je pola momčadi sastavljeno od igrača koji nisu zaslužili igrati u Hajduka. Možda se ti momci pokažu i dokažu, ali ovo je definitivno bilo navrat-nanos ubacivanje u prvu momčad najboljeg kluba na svitu, bez da su to prethodno ičim zaslužili.

Nekoliko starih iskusnjara koji bi došli za relativno malu plaću i bez odštete, vjerujem da bi nam koristili. Može i ovi Medicini. Za Olića se recimo apsolutno slažem, ne volim ga kao igrača ali je pojam radne etike i u 37. godini i kao takav bi sigurno bio dobrodošao da mladi nešto nauče od njega.



Vidi cijeli citat


Od svih normalnih i logičnih "komentatora", ti si naša Medicu izdvojiti za pravi primjer, svaka čast. 

Pa jel postoji punoljetna osoba koja voli ovaj klub i zaljubljena je u sport i da smatra kako Hajduku nije potribna reorganizacija kadra i značajna ulaganja u pojačanja ? 

Prethodnici su napravili mnogo dobrog, al isto tako i ostavili štagod kupusa i sada ćemo vidit kuda ćemo ploviti, al dovlačenjem i preplaćivanjem veterana sigurno nećemo postati konkurentniji

Vidi cijeli citat


Medica mi se sviđa jer je konkretan, ima ideje i ne boji ih se napisat, a to je onda uvijek zanimljivo čitat. Moš se složit s njim ili ne, ali barem je zanimljiv.
Nisam baš primjetio da itko drugi stavlja konkretna imena, barem neke želje, ovdje na forum. Vjerojatno zato jer kao ni ja ne stižu baš pratiti sve HNL momčadi i razne polupoznate Hrvate po europskih klubovima. Za one poznate nemamo para.

Za preplaćivanje veterana se ne zalažem. Veterani su dobrodošli da popune momčad, daju joj širinu, ako su bez odštete (a redovito jesu) i u smiraj karijere pristaju igrati za malu lovu. 

Inače ljudi nemojte zaboravljati da para ima i bit će ih. Ne pretjerano puno para, ali možda i 40mil kn za igrače i stručni stožer godišnje, što je cca duplo nego do sada. Hajduk je dioničko društvo i ako pare ne potroši onda plaća porez na dobit na kraju godine, pa nakon poreza tu dobit može čak i isplatiti vlasnicima ako tako odluči uprava.
Obje opcije su glupe, Hajduk je sportski klub i kao takav sve prihode treba ulagati kako bi ostvario čim bolji sportski uspjeh. Ne se zaduživat, ali ne i sjedit na parama ko kvočka na jajima. Ulagati pametno i lagano pojačavati momčad, a eventualni nepotrošeni višak ulagati u kamp, samo da ne prikažemo dobit!

Vidi cijeli citat


Konkretno je blesav i iritantan pogotovo.

Pa svatko ima ideje, a šta da ja sad napišem listu od 10-ak igrača koji bi bili pojačanja i ni blizu toliko skupi ko ovi "hoštapleri" i veterani kad to nema ama baš nikakvog smisla jer niti znamo točno financisjku situaciju niti situaciju s ugovorima, niti tko će biti novi predsjednik/sportski direktor pa i trener, koju će strategiju odrediti itd. Šta ti misliš da je transfer i ugovor tek čas posla potpisati !??? 

Ne bi ulazio u tu sferu psolovanja jer nisam vičan i stručan, al svakako da se MORA ulagati u 1.momčad, al nikako pritom zanemariti ostale faktore i dijelove koje treba popravljati i kvalitetn popunjavati

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.06.2013.
Poruka: 610
26. travnja 2016. u 12:05
NapridBili je napisao/la:

Recimo da dobijemo 5 novih proizvoda/sponzora godisnje. Sta je sa ostalih 360 dana u godini ? Molio bih bez gluposti tipa "ugovaraju poslove sa sponzorima" jer iako to nije posao koji se da obaviti u 5 minuta,opet nije ni tako dug.

Vidi cijeli citat



jesi ikada u životu probao naći sponzora/partnera za neki projekt, a da nisi zvao babe, stričeve i prijatelje da sponzoriraju?
NapridBili
NapridBili
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.04.2014.
Poruka: 4.201
26. travnja 2016. u 12:18
HajdukMo je napisao/la:

jesi ikada u životu probao naći sponzora/partnera za neki projekt, a da nisi zvao babe, stričeve i prijatelje da sponzoriraju?
Vidi cijeli citat

Ja sam svoje rekao. Ako netko misli da su toliko zauzeti trazenjem novih sponzora da ne mogu raditi ostale stvari koje bi trebali raditi onda je taj netko u velikoj zabludi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.06.2014.
Poruka: 317
26. travnja 2016. u 12:53
NapridBili je napisao/la:

dvacetidva je napisao/la:

Naravno da nemam pojma kako izgleda konkretan opis posla koji ljudi rade, pa tražiš nemoguće sitnice.
Kolega koji upravo sjedi dva metra od mene nema pojma šta ja točno radim (drkam po forumu trenutno) ali zna da ostvarujem zadane ciljeve i da je direktor zadovoljan sa mnom. Tako i ja nemam pojma šta svaki od njih točno radi, ali vidim nevjerojatne pomake na marketing odjelu otkad je Aljoša to preuzeo. 
Ne znam kad si počeo pratiti Hajduka, ali ako si ga pratio prije 5 godina znaš da tada nisi mogao popiti Hajdučko pivo, jogurt, kupiti japanke i masu takvih proizvoda. Znaš u tom slučaju i da imamo sponzora ko valjda cijela liga zajedno, a i prihodi od sponzora su nam valjda jednaki ko ostatku lige zajedno. Tu ne računam "sponzore" poput lokalnih zajednica, gradskih/državnih firmi i vlasnika klubova u koje ulažu. Takva davanja ne dogovara marketing nego politika. 
Belupo recimo daje hrpu para (za njihove pojmove) Slavenu, ali to ne bi nikad bilo moguće da ne postoji politički interes. 
Mršić pazi na svoju biračku bazu i šalje dovoljno Podravkine (vlasnik Belupa) love prema jedinom bitnom nogometnom klubu u regiji.
Vidi cijeli citat

Odmah na pocetku sam rekao da me nikakva usporedba sa ostatkom HNL-a ne zanima,kao ni usporedba sa prijasnjim vremenima.  Biti bolji od katastrofalnog opet ne znaci da si dobar nego samo to da nisi katastrofalan.

Kao sto sam rekao, promocija utakmica ne postoji a navijaci su uspjeli uclaniti vise ljudi u 2 mjeseca nego marketing u 3 godine. 
Recimo da dobijemo 5 novih proizvoda/sponzora godisnje. Sta je sa ostalih 360 dana u godini ? Molio bih bez gluposti tipa "ugovaraju poslove sa sponzorima" jer iako to nije posao koji se da obaviti u 5 minuta,opet nije ni tako dug.

Ja odgovorno tvrdim da marketing ne radi dovoljno dobar posao,a kad(ako) dobijem informaciju koliko osoba radi u tom odjelu mogu procijeniti da li je taj posao los ili ocajan.
Ja sam,koji nemam nikakve strucne povezanosti sa tim podrucjem,bih napravio 100 puta bolju promociju utakmice nego sto je cijeli odjel napravio otkad rade u klubu. (samo cekam na komentare "pa sto onda ne radis u klubu/Realu/Barceloni/Bayernu kao sef marketinskog odjela")
Pohvalim marketing kad radi dobro,pokudim kad radi lose. A u zadnje vrijeme ja skoro nista dobrog ne vidim (osim onih par dana za rodendan Hajduka).
To sta smo bolji od nepostojecog (to je pravi naziv za marketing ostalih klubova) meni jednostavno nije dovoljno, pogotovo jer je marketing 80% trud.
To sta oni u par godina nisu uspjeli smisliti drugi nacin za privlacenje ljudi na stadion od radio spota "Svi na Poljud" dovoljno govori o njihovom trudu,a vrlo moguce i vjestini.

Vidi cijeli citat


Ne mora se čak ni marketing bavit smišljanjem načina kako privući ljude na stadion, može to odraditi PR jako dobro. Valjda će se nešto s povratkom Bilića promijenit po tom pitanju. Po tom pitanju treba učiti od većih klubova tipa West Ham, Benfica itd. koji jako dobro rade na tom planu. Postoji bezbroj način da se to poboljša, malo istraživat, googlat i prilagodit to našem ludom području.
NapridBili
NapridBili
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.04.2014.
Poruka: 4.201
26. travnja 2016. u 13:17
dite.puka je napisao/la:

Ne mora se čak ni marketing bavit smišljanjem načina kako privući ljude na stadion, može to odraditi PR jako dobro. Valjda će se nešto s povratkom Bilića promijenit po tom pitanju. Po tom pitanju treba učiti od većih klubova tipa West Ham, Benfica itd. koji jako dobro rade na tom planu. Postoji bezbroj način da se to poboljša, malo istraživat, googlat i prilagodit to našem ludom području.
Vidi cijeli citat

Nije to samo problem Hajduka i marketinga,to je opcenito problem cijele regije. 
Mentalitet "ko oce doci ce,ko nece ne mora".
Netko je napisao da rezultati privlace gledatelje i sa tim se slazem. Ali cak i kad imas rezultate,a pogotovo kad nemas,potreban ti je marketing kako bi sto vise ljudi doslo. Ne moram ni govoriti zasto je to vazno,od ambijenta,zarade od ulaznica,privlacenja sponzora itd.

Tako imamo da neki prosjecni europski klubovi sa puno manjom bazom navijaca imaju bolji prosjek gledatelja od Hajduka, i za to je u velikoj mjeri zasluzan bas marketing.
Baza navijaca Hajduka (ili barem baza ljudi voljnih otici na utakmicu Hajduka) je ogromna i u to se mozemo uvjeriti preko ljeta. Sjetite se euforije protiv recimo Dnipra i Slovana,da je Poljud kapaciteta 50000 opet bi ga napunili.
Klubovi diljem Europem pisaju krv da bi privukli ljude na stadion,jedino u nas je to nepotrebno.

Jos cu jednom ponoviti,puno mi kaskamo za europskim prosjekom sto se marketinga i organiziranosti tice. Meni nije dovoljno da smo bolji od ostatka HNL-a. Kritiziram jer zelim da klub raste u svim segmentima,a i vise puta sam vamo predlagao da mi sa foruma skupimo ideje i posaljemo (ili mailom ili preko nekoga bliskom klubu)  iako se bojim da se ljudima u klubu ne da zajebavati sa tim.
dvacetidva
dvacetidva
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.02.2016.
Poruka: 1.144
26. travnja 2016. u 13:38
Ne možeš ne uspoređivati Hajduk sa ostatkom lige jer smo u istim govnima, na istom malom tržištu, među istim firmama koje prebijene pare nemaju. Ako misliš da drugi klubovi ne pokušavaju privući sponzore onda se gadno varaš.
U takvom usranom okruženju mi smo uspjeli u onom elementarnom - napraviti bazu koju je onda moguće prezentirati potencijalnim sponzorima. Naša baza s kojom se dičimo je broj članova za koji je zaslužan i naš marketing a ne samo udruga NH kako ti to imputiraš, ali i broj navijača na tribini, broj navijača s kupljenom pretplatom, broj klikova na službenoj stranici, broj prodanih Hajdučkih proizvoda itd itd....
To je ono što drugi nemaju a na čemu mi trenutno izvlačimo korist.
Sve se gleda i sve se može prezentirati potencijalnom partneru kao pokazatelj da će i on profitirati sponzoriranjem kluba.
Ne dolaze sponzori iz ljubavi, treba im prikazati korist koju imaju od suradnje a to naš marketing očito dobro radi. Pomaže im baza koju su sami stvorili.
1950bjelovar
1950bjelovar
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.01.2014.
Poruka: 4.227
26. travnja 2016. u 16:07
Medica001 je napisao/la:
A Vejićev gol za prvenstvo ?
Vejić,Buljat i Maloča su bili respektabilni stoperski trojac u ligi.Sva trojica su bili na širem popisu za reprezentaciju.
Nakon njih samo Milović,koji je također bio trn u oku nekim navijačima Hajduka.
A da je vratit Jonjića,u Koreji neigra nikako.Razlog zašto je otišao nije zbog toga šta je loš nego jer ga Tudor nije htio.
U Osijeku na posudbi vrhunski stoper bio.
Vi se meni smijete.Toliko je igrača prošlo kroz HNL i sad imaju neki status u kvalitetnim ligama,a ja sam za njih rekao dok ni u HNL-u nisu bili standardni.Za Budimira sam rekao dok ni u Interu nije igrao,a pola vas ni nezna da je on uopće igrao u Interu,a pola od tih pola ni nezna tko je on.Župarić iz Cibalije,sad standardan u Pescari...
Vidi cijeli citat


Pa zato i imamo tebe da nas informiraš o svakom jebivjetru u HNL-u i da probaš svaki tjedan dovesti 60-70 igrača u Hajduka! Samo nastavi! Vesel si skroz!
Leader
Leader
Dokazano ovisan
Pristupio: 06.07.2008.
Poruka: 14.354
26. travnja 2016. u 16:19
Najace mi je kada pojedini likovi mudruju o nekim stvarima o kojima uopce nemaju predođbu kako one uopce funkcioniraji. Nikada nisu radili taj posao niti znaju koja su zaduženja i koji su sve procesi tog posla, a kamoli da imaju blage koliko pripreme, komunikacije i vremena određeni posao iziskuje. Najajce je mudrovati na forumu. Odi tamo reci ja se u sve razumijem, raspustite cijelu radnu zajednicu ja ću sve to najbolje sam odraditi. Šteta bi bila ne iskoristiti njegovu pamet i strucnost u sva podrucja.
[uredio Leader - 26. travnja 2016. u 16:19]
  • Najnovije
  • Najčitanije