Jameson je napisao/la:
mislim da je neko samo jednom spomenija a nije baš nebitno sa zadnje presice a to je fakt da smo na 59% od bađeta poslovnih prihoda a cilj je 60%,to je neki minimum van transfera
lani smo imali 40%
jedno 1000 puta se spominjalo kako Hajduk ima ogroman marketinški neiskorišten potencijal a ovi su napravili ogroman korak u tome i očigledno idu dalje
prošla je malo inkognito izjava Lukše o komfor zoni igrača šta se tiče statusa u momčadi i kako mu je za neke svejedno da li su sigurni ili ne..
drugim riječima imamo velik problem u čišćenju balasta.., neke mlade moraš priključit a ovi u zadnjim godinama ugovora ne vrijedi produživat a Valdas jasno pokazuje da na njih ne računa (tu isključujem Čolinu)
Vidi cijeli citat
Napisa sam to i u nekim prijašnjim postovima pa me se nije svatilo , a ja ću bit dosadan i ponovit.
Marketinški potencijal se koristi onako kako prilike dopuštaju. Neupitno je da idemo prima recesiji a samim time i prema nekakvom padau u tom segmentu , odnosno nemora doć do bitnog pada ali neko veće povećanje će u bližoj budućnosti bit teško očekivat.
Kad tome pridodaš navike našeg svita , koje su sve samo ne konstantne .... dolazimo do onog da nam triba za iskorak u tom segmentu a i do tog da dođemo do te pozicije da stvarno 60-70% proračuna ostvariš bez transfera jedan kvalitetan i dugoročniji sponzor.
Nemoraš to prilit u tekuće troškove i prvu momčad , možeš npr i u kamp ili renovaciju Poljuda .
Triba nam novi Tommy ... i to je sljedeći Lukšin zadatak da kako on kaže neuđe u zonu komfora.
Naravno tu mu ruke moraju dat i Grad i nadzornici. Jer , jebeš ti sve te lipe cv-e , ako ti nekom neznaš izprezentirat Hajdukovu strategiju , izlobirat ili u konačnici prodat priču.
Imaš priko 70k članova , 10k pretplatnika , lip stadion u centru grada .... i sve ono o čemu možemo danima.