HNK HAJDUK SPLIT 2023./24.
Neradnik je napisao/la:
Pretpostavljam da neki ovdje poslodavcu oproste zadnju plaću i možebitnu otpremninu kad ih šutne na cestu nakon 4 miseca iako su imali ugovor na nekoliko godina ili neodređeno. Ipak su za njega radili zbog emocija, a ne zbog novaca. Kad ostanu bez posla onda s emocijama uzdržavaju obitelj.
No dobro, ako se ljubav prema Hajduku iskazuje samo u novcu, kako Hajduk ima samo 19 tisuća pretplatnika i 104 tisuće članova iako se miljun ljudi kune u ljubav prema Hajduku?!?
Jel triban izvlačit podatak koliko su dionica kupili mali dioničari u preoblikovanju kluba i na taj način pomogli da se spasi klub?!?
Jedva da se skupila svota koja je podjednaka otpremnini Leki.
Jel se triban vraćat na vrimena kad bi po kiši bilo 2000 ljudi na utakmicama?
Di je tada bila ta jebena ljubav prema Hajduku??
Prestanite bit licemjerni i pričat o Lekinoj ljubavi prema Hajduku jer se puno nas/vas nije jako puno puta iskazalo u ljubavi prema klubu!!
Vidi cijeli citat
Strašne usporedbe, sigurno ideš sutra na posa i pricas šefu triba radit od 6 ujutro do 6 popodne. Tako ce ova firma bit još bolja. Niko ne voli ovu firmu više od mene. Život bi da za ovu firmu... I tako..
Ljudi se vataju za njegove izjave i sve proljeve na presicama...I to je njihovo pravo... Gore je covik dobro usporedia sa Valdason, nikad nije dava takve pizdarije na presicama i prica o bezuslovnoj ljubavi... Dobia je otkaz, skupia otpremninu i svaka čast.
A kad pricas da niko ne voli Hajduka više od tebe, onda jebiga dragi...
Većina vas ide u krajnost, a to nikad nije dobro.
Nit' je Leko smeće od čovjeka jer hoće novac niti je skroz u redu što će uzeti sve što mu pripada ugovorom jer je sam Leko na presicama stalno pričao o toj emociji, kako je to glavni razlog njegovog dolaska.
Ima li pravo na novac? Naravno da ima, isto kao što je Erceg imao pravo prijetiti kako će si noge polomiti ako ga ne puste ili Tudor kad je otišao na prvi mig Juventusa, ima još takvih primjera, samo onda nemoj pričati o toj emociji kao da je nešto veliko i bitno kad si ovdje zbog para (što je opet tvoje pravo), samo me/nas nemoj lagati.
Ove paralele s poslodavcem mi nisu baš neka fora, Hajduk volim i uzeo bih novac za raditi u njemu jer moram od nečega živjeti, ali bih se odrekao dosta toga pa nije čudo što očekujem isto od onih koji nas uspješno uvjeravaju kako dijelimo istu emociju.
Leko je bio logičan potez, većina ga je podržala, a svi smo razumjeli zašto je doveden dakle Jakobušić je, sukladno njegovim prvim najavama, radio loše 😀
Fizio je napisao/la:
Većina vas ide u krajnost, a to nikad nije dobro.
Nit' je Leko smeće od čovjeka jer hoće novac niti je skroz u redu što će uzeti sve što mu pripada ugovorom jer je sam Leko na presicama stalno pričao o toj emociji, kako je to glavni razlog njegovog dolaska.
Ima li pravo na novac? Naravno da ima, isto kao što je Erceg imao pravo prijetiti kako će si noge polomiti ako ga ne puste ili Tudor kad je otišao na prvi mig Juventusa, ima još takvih primjera, samo onda nemoj pričati o toj emociji kao da je nešto veliko i bitno kad si ovdje zbog para (što je opet tvoje pravo), samo me/nas nemoj lagati.
Ove paralele s poslodavcem mi nisu baš neka fora, Hajduk volim i uzeo bih novac za raditi u njemu jer moram od nečega živjeti, ali bih se odrekao dosta toga pa nije čudo što očekujem isto od onih koji nas uspješno uvjeravaju kako dijelimo istu emociju.
Leko je bio logičan potez, većina ga je podržala, a svi smo razumjeli zašto je doveden dakle Jakobušić je, sukladno njegovim prvim najavama, radio loše 😀
Vidi cijeli citat
Ne znam šta nije jasno?? Pa dosa je radi emocija.
Misliš da njemu nije osobni poraz to šta je dobia otkaz i nije dosa do titule?
Ali kakve to veze ima s ugovorom i dogovorenim uvjetima u ugovoru? Jel ti palo na pamet da je zbog emocija dosa u Hajduk na manji ugovor nego šta bi ima negdi drugo i sad bi se treba odrec i dijela koji mu pripada iako nije on taj koji je trazia raskid?
Svasta
[uredio Jameson - 19. studenog 2023. u 23:22]
Klub je ka i čovik, nosi ime za cili vik HŽV!!! M.Livaja - dok god igram iz ljubavi ,ne opterećujem se.Nikad mi novac nije bia na prvom mistu, igram iz ljubavi !
maestro82 je napisao/la:
Neradnik je napisao/la:
Pretpostavljam da neki ovdje poslodavcu oproste zadnju plaću i možebitnu otpremninu kad ih šutne na cestu nakon 4 miseca iako su imali ugovor na nekoliko godina ili neodređeno. Ipak su za njega radili zbog emocija, a ne zbog novaca. Kad ostanu bez posla onda s emocijama uzdržavaju obitelj.
No dobro, ako se ljubav prema Hajduku iskazuje samo u novcu, kako Hajduk ima samo 19 tisuća pretplatnika i 104 tisuće članova iako se miljun ljudi kune u ljubav prema Hajduku?!?
Jel triban izvlačit podatak koliko su dionica kupili mali dioničari u preoblikovanju kluba i na taj način pomogli da se spasi klub?!?
Jedva da se skupila svota koja je podjednaka otpremnini Leki.
Jel se triban vraćat na vrimena kad bi po kiši bilo 2000 ljudi na utakmicama?
Di je tada bila ta jebena ljubav prema Hajduku??
Prestanite bit licemjerni i pričat o Lekinoj ljubavi prema Hajduku jer se puno nas/vas nije jako puno puta iskazalo u ljubavi prema klubu!!
Vidi cijeli citat
Strašne usporedbe, sigurno ideš sutra na posa i pricas šefu triba radit od 6 ujutro do 6 popodne. Tako ce ova firma bit još bolja. Niko ne voli ovu firmu više od mene. Život bi da za ovu firmu... I tako..
Ljudi se vataju za njegove izjave i sve proljeve na presicama...I to je njihovo pravo... Gore je covik dobro usporedia sa Valdason, nikad nije dava takve pizdarije na presicama i prica o bezuslovnoj ljubavi... Dobia je otkaz, skupia otpremninu i svaka čast.
A kad pricas da niko ne voli Hajduka više od tebe, onda jebiga dragi...
Vidi cijeli citat
Za miljun eura godišnje i govoria bi to i šefu i svima koje znam. Lik je doša radit zbog love nije zbog emocije, kao šta i svi ostali radimo zbog love.
Sad ova priča da je Leko smeće jer je uzea otpremninu je smiješna. Najbolje da će oprostit nešto šta mu pripada.
Kako god, nebitna rasprava, razapinje se Leko, a nitko nije napisa slova protiv uprave koja mu je dala ugovor i koja ga je makla bez ikakve jasne vizije za budućnost.
Slažem se, Leko je kriv za sve.
Neradnik je napisao/la:
maestro82 je napisao/la:
Neradnik je napisao/la:
Pretpostavljam da neki ovdje poslodavcu oproste zadnju plaću i možebitnu otpremninu kad ih šutne na cestu nakon 4 miseca iako su imali ugovor na nekoliko godina ili neodređeno. Ipak su za njega radili zbog emocija, a ne zbog novaca. Kad ostanu bez posla onda s emocijama uzdržavaju obitelj.
No dobro, ako se ljubav prema Hajduku iskazuje samo u novcu, kako Hajduk ima samo 19 tisuća pretplatnika i 104 tisuće članova iako se miljun ljudi kune u ljubav prema Hajduku?!?
Jel triban izvlačit podatak koliko su dionica kupili mali dioničari u preoblikovanju kluba i na taj način pomogli da se spasi klub?!?
Jedva da se skupila svota koja je podjednaka otpremnini Leki.
Jel se triban vraćat na vrimena kad bi po kiši bilo 2000 ljudi na utakmicama?
Di je tada bila ta jebena ljubav prema Hajduku??
Prestanite bit licemjerni i pričat o Lekinoj ljubavi prema Hajduku jer se puno nas/vas nije jako puno puta iskazalo u ljubavi prema klubu!!
Vidi cijeli citat
Strašne usporedbe, sigurno ideš sutra na posa i pricas šefu triba radit od 6 ujutro do 6 popodne. Tako ce ova firma bit još bolja. Niko ne voli ovu firmu više od mene. Život bi da za ovu firmu... I tako..
Ljudi se vataju za njegove izjave i sve proljeve na presicama...I to je njihovo pravo... Gore je covik dobro usporedia sa Valdason, nikad nije dava takve pizdarije na presicama i prica o bezuslovnoj ljubavi... Dobia je otkaz, skupia otpremninu i svaka čast.
A kad pricas da niko ne voli Hajduka više od tebe, onda jebiga dragi...
Vidi cijeli citat
Za miljun eura godišnje i govoria bi to i šefu i svima koje znam. Lik je doša radit zbog love nije zbog emocije, kao šta i svi ostali radimo zbog love.
Sad ova priča da je Leko smeće jer je uzea otpremninu je smiješna. Najbolje da će oprostit nešto šta mu pripada.
Kako god, nebitna rasprava, razapinje se Leko, a nitko nije napisa slova protiv uprave koja mu je dala ugovor i koja ga je makla bez ikakve jasne vizije za budućnost.
Slažem se, Leko je kriv za sve.
Vidi cijeli citat
O ovome se radi i pokazuje jedno ogromno licemjerje na ovim stranicama..
Izgleda da su Luksa i Uprava ali i NO cijepljeni od bilo kakve odgovornosti i u ovom slučaju pa amo ča Leku proglasit glavnim debilom i prevarantom koji pljuca po klubu dok Luksu nije popularno spominjat.
Klub je ka i čovik, nosi ime za cili vik HŽV!!! M.Livaja - dok god igram iz ljubavi ,ne opterećujem se.Nikad mi novac nije bia na prvom mistu, igram iz ljubavi !
Neradnik je napisao/la:
maestro82 je napisao/la:
Neradnik je napisao/la:
Pretpostavljam da neki ovdje poslodavcu oproste zadnju plaću i možebitnu otpremninu kad ih šutne na cestu nakon 4 miseca iako su imali ugovor na nekoliko godina ili neodređeno. Ipak su za njega radili zbog emocija, a ne zbog novaca. Kad ostanu bez posla onda s emocijama uzdržavaju obitelj.
No dobro, ako se ljubav prema Hajduku iskazuje samo u novcu, kako Hajduk ima samo 19 tisuća pretplatnika i 104 tisuće članova iako se miljun ljudi kune u ljubav prema Hajduku?!?
Jel triban izvlačit podatak koliko su dionica kupili mali dioničari u preoblikovanju kluba i na taj način pomogli da se spasi klub?!?
Jedva da se skupila svota koja je podjednaka otpremnini Leki.
Jel se triban vraćat na vrimena kad bi po kiši bilo 2000 ljudi na utakmicama?
Di je tada bila ta jebena ljubav prema Hajduku??
Prestanite bit licemjerni i pričat o Lekinoj ljubavi prema Hajduku jer se puno nas/vas nije jako puno puta iskazalo u ljubavi prema klubu!!
Vidi cijeli citat
Strašne usporedbe, sigurno ideš sutra na posa i pricas šefu triba radit od 6 ujutro do 6 popodne. Tako ce ova firma bit još bolja. Niko ne voli ovu firmu više od mene. Život bi da za ovu firmu... I tako..
Ljudi se vataju za njegove izjave i sve proljeve na presicama...I to je njihovo pravo... Gore je covik dobro usporedia sa Valdason, nikad nije dava takve pizdarije na presicama i prica o bezuslovnoj ljubavi... Dobia je otkaz, skupia otpremninu i svaka čast.
A kad pricas da niko ne voli Hajduka više od tebe, onda jebiga dragi...
Vidi cijeli citat
Za miljun eura godišnje i govoria bi to i šefu i svima koje znam. Lik je doša radit zbog love nije zbog emocije, kao šta i svi ostali radimo zbog love.
Sad ova priča da je Leko smeće jer je uzea otpremninu je smiješna. Najbolje da će oprostit nešto šta mu pripada.
Kako god, nebitna rasprava, razapinje se Leko, a nitko nije napisa slova protiv uprave koja mu je dala ugovor i koja ga je makla bez ikakve jasne vizije za budućnost.
Slažem se, Leko je kriv za sve.
Vidi cijeli citat
To ti prican, usporedba ti je promašena skroz. Nije isto milijun godisnje i 20tak k eura. Valjda je poanta nekih ljudi da bi on pristojno zivia i da je uzea 350k. Dok nama ostalima smrtnicima bi znacilo i višestruko manje.
Slazen se da je nebitna rasprava, nisan je ni komentira dosad. Ja bi mu otkaz da i prije pa bi mu otpremnina bila i veća.
A sta se tice uprave.. Sta mos rec o njima? Ionako ce svi put pod noge ne uzme li se kanta.
Slažem se, s obzirom na to da Jakobušić ima fetiš na tiranje trenera, potpisat ugovor prema kojem bi trener ima otpremninu od 700 iljada eura je neracionalno poslovanje, i to s trenerom koji, nota bene, nije baš najprilagodljiviji i socijalno najinteligentniji.
A usporedba s Tudorom je potpuno promašena, jer je Tudor odjeba Hajduk u nezgodnom trenutku, isto ka šta je to napravija i Ante Erceg, dok je tu situacija obratna jer je Hajduk odjeba Leku, a ne Leko Hajduk.
I da, kad si igrač baš i nemaš pravo pritit da ćeš si propucat kolina, ka trener imaš pravo odjebat klub(malo k jer govorim općenito), ali onda ispadaš zadnji šupak, puno veći šupak od onoga koji uzme otpremninu koja mu ugovorno pripada.
Bravura je živit bez lavura / Pravda za johnnya
Galešić dobar i na desnom bočnom: 'Meni je najvažnije da igram, nebitno na kojoj poziciji'
Kovačević: 'Drugi dio bio je baš po našem guštu, bilo je samo pitanje koliko ćemo zabiti'
Kolarić na Opus Areni, Erceg dijeli pravdu na Poljudu
Problemi s travnjakom u Varaždinu, moguća odgoda susreta protiv Gorice
Jeli Leko podbacio? Svi će se složiti da je, jer su očekivanja bila veća nakon dobrog kraja prošle i dobrog ulaska u novu, ali nije bila katastrofa u rangu Mourinha 2015 kad je u istoj godini osvojio naslov sa Chelseaom i dobio otkaz jer je ostavio momčad jedva iznad zone opstanka nakon trećine sezone.
Problem nastaje jer je ostavio momčad na ljestvici iznad Dinama. Uskraćena mu je mogućnost borbe za nasov iako je imao aktivan rezultat. To je vjerojatno razlog cijele Lekine ljutnje i "gubitka emocija". Dinamo je osvojio naslov prije 6 godina sa 7 remija i 7 poraza. Možda je ovo bila takva sezona. Nećemo znati. Ono što znamo je da vjerojatno nitko nebi imao onakav kraj sezone i početak prošle sa rušenjem Dinama i Rijeke, tako da je postojala nada da Leko može opet nešto tako napraviti, posebno jer mu se uskro vraćao Pukštaš.
Sad, radi silnih poraza i loše igre, Leko je posao persona non grata među navijačima, i svaka dodatnu nepotvrđenu vijest, poput onu s odvjetnikom, navijači će dočekat s oduševljjenjem jer to ide u skladu sa slikom prokletog gada kojeg ljudi imaju o Leki. Ali to je sve fikcija koliko i vijest da ja plasiram da je Lukša tražio od igrača da sabotiraju Leku i izgube da mu da otkaz.
Što ako je priča ovako išla:
(prosinac 2023.)
Lukša: Ivane, vidim da si slobodan, trebamo trenera tvog renomea u Hajduku.
Leko: Nemoj, Lukša, želim se odmorit i onda na miru pronaći projekt na kojem ću dugoročno radit.
Lukša: Pa možeš to tu.
Leko: Lukša, nemoj me zajebavat, potira si 3 trenera u godini dana, sad ćeš i 4. Nije Hajduk stabilno okruženje.
Lukša: Ivane, dat ću ti godinu i pol dana nesmetanog rada, kunem ti se.
Leko: Ozibljno?
Lukša: Majke mi, ako mi ne vjeruješ, stavit ćemo klauzulu od milijun Eura otpremnine ako te prijevremeno otpustimo.
Poanta je da sve ovisi o kontekstu, kad se otkrije cijela priča, onda tek možemo govoriti o pozitivcima i negativcima. Ovako vjerojatno dugo nećemo saznat što se događalo na relaciji Leko-Lukša-Niko, možda čak i nikad.
Zato govorim ljudima da ne seru, nego da drže otvoreni um i mogućnost da stvari nisu kakve ih percepiramo. Možda je Lukša najnečestitiji predsjednik kojeg je Hajduk ikad imao, i zašto bi Leko popuštao takvima? A možda je i Lukša u pravu. To što je Lukša napravio je "poslovna odluka" jer je smatrao da Hajduk s Lekom neće biti prvak, tako da će se sve saznati kad vidimo tablicu na kraju sezone.
Leko po svemu ima pravo na odštetu i ne zaboravite da ne ide sve njemu, nego i njegovom timu. Leko je imao ugovor od početka 2023. do sredine 2025. Ako je zarađivao milijun po sezoni, onda je zaradio 800k na temelju 10 mjeseci na klupi, i traži još oko manje od milijun, tako da neće dobiti sve plaće do kraja ugovora kako su neki pišu i misle nego će dobiti praktički za cijelu ovu sezonu.
[uredio majing - 19. studenog 2023. u 23:51]
samohajduk.com
Jameson je napisao/la:
Fizio je napisao/la:
Većina vas ide u krajnost, a to nikad nije dobro.
Nit' je Leko smeće od čovjeka jer hoće novac niti je skroz u redu što će uzeti sve što mu pripada ugovorom jer je sam Leko na presicama stalno pričao o toj emociji, kako je to glavni razlog njegovog dolaska.
Ima li pravo na novac? Naravno da ima, isto kao što je Erceg imao pravo prijetiti kako će si noge polomiti ako ga ne puste ili Tudor kad je otišao na prvi mig Juventusa, ima još takvih primjera, samo onda nemoj pričati o toj emociji kao da je nešto veliko i bitno kad si ovdje zbog para (što je opet tvoje pravo), samo me/nas nemoj lagati.
Ove paralele s poslodavcem mi nisu baš neka fora, Hajduk volim i uzeo bih novac za raditi u njemu jer moram od nečega živjeti, ali bih se odrekao dosta toga pa nije čudo što očekujem isto od onih koji nas uspješno uvjeravaju kako dijelimo istu emociju.
Leko je bio logičan potez, većina ga je podržala, a svi smo razumjeli zašto je doveden dakle Jakobušić je, sukladno njegovim prvim najavama, radio loše 😀
Vidi cijeli citat
Ne znam šta nije jasno?? Pa dosa je radi emocija.
Misliš da njemu nije osobni poraz to šta je dobia otkaz i nije dosa do titule?
Ali kakve to veze ima s ugovorom i dogovorenim uvjetima u ugovoru? Jel ti palo na pamet da je zbog emocija dosa u Hajduk na manji ugovor nego šta bi ima negdi drugo i sad bi se treba odrec i dijela koji mu pripada iako nije on taj koji je trazia raskid?
Svasta
Vidi cijeli citat
Naravno da mu je osobni poraz i sigurno ga boli, razumijem da je povrijeđen samo vam pokušavam objasniti u čemu je problem kod dijela ljudi.
Sve će to biti manje bitno sljedeće godine u svibnju kad se završi ova preduga suša.
- Najnovije
- Najčitanije


Beljo: 'Cilj nam je prolaz, svi želimo još te dvije dodatne utakmice, sa svima možemo igrati'
55 min•Europska liga

Galešić dobar i na desnom bočnom: 'Meni je najvažnije da igram, nebitno na kojoj poziciji'
1 sat•Europska liga

Mišić: 'Znali smo da smo bolji i to smo pokazali na terenu, u drugom dijelu smo odigrali muški i zasluženo dobili'
1 sat•Europska liga

Kovačević: 'Drugi dio bio je baš po našem guštu, bilo je samo pitanje koliko ćemo zabiti'
1 sat•Europska liga

Kronologija: Odlično izdanje Dinama i vrlo uvjerljiva pobjeda protiv FCSB-a!
4 sata•Europska liga

La Gazzetta dello Sport: Inter i Perišić lako dogovorili uvjete, sada treba 'slomiti' PSV
4 sata•Talijanski nogomet

Istra predstavila novi mladi dvojac: 'Smatramo da imaju jako veliki potencijal i prostora za napredak'
5 sati•SuperSport HNL

Dinamo odigrao pravu utakmicu, nadigrao FCSB i glatko slavio za dolazak nadomak prolaza!
2 sata•Europska liga

Kronologija: Odlično izdanje Dinama i vrlo uvjerljiva pobjeda protiv FCSB-a!
4 sata•Europska liga

Utakmica istine za Dinamo: FCSB stoji na putu prema nokaut fazi Europske lige
15 sati•Europska liga

Roma i Stuttgart u velikim problemima s izostancima uoči važnog dvoboja za Top 8
17 sati•Europska liga

Pobjeda nije trenutak, nego navika, Kovačević na proljeće mora vratiti Dinamo starim navikama
12 sati•SuperSport HNL

La Gazzetta dello Sport: Inter i Perišić lako dogovorili uvjete, sada treba 'slomiti' PSV
4 sata•Talijanski nogomet

Sport: Krilni igrač Barcelone B dolazi u redove Dinama
9 sati•SuperSport HNL

Layec potvrdio ispravnost kaznenog udarca za Rijeku
7 sati•SuperSport HNL



