majing je napisao/la:
Teddy Riner je napisao/la:
Trebalo bi limitirati broj pretplata na polovinu kapaciteta stadiona. Klubu nije u interesu imati 20+ tisuca pretplatnika jer se tako nece maksimizirati zarada od prodaje ulaznica. Plus ako u startu limitiras broj dostupnih pretplata potraznja ce biti veca sta ima opet dodatne prednosti s ekonomske strane.
Vidi cijeli citat
Klub funkcionira kao biznis i ono što biznis ne voli je neizvjesnost. Nitko ne voli zaraditi danas 10, sutra 0, prekosutra 2, pa da ne znaš koliko ćeš imati na kraju mjeseca i hoćeš li moći poplaćati sve račune. Svi biznisi vole sigurnu lovu i zato se uvijek nudi popust na količinu ili popust ako se nešto ugovori na duži vremenski period. To je sigurna lova i tako klub može planirati lovu za plaće, transfere, itd.
Hajduk može doživjeti debakl od Rijeke, pa onda Osijek na krilima energije novog stadiona pobijedi, i Hajduk uđe u negativnu spiralu i Dinamo odjednom na +10 i ispadnu iz Europe i kraj euforije i više do kraja sezone ne napune niti pola stadiona. Svašta se može dogoditi, ali dobiveni novac je dobiveni novac. I Real proda 60 tisuća pretplata od 80 tisuća kapaciteta.
Ono što Hajduk treba napraviti je pričekati kraj sezone i vidjeti koliko je ukupno pretplata prodao. Nakon toga se povećava cijena pretplata (naravno, uz to treba biti jači kadar i veća ambicija) i onda gledaš koliko se tu zaradilo i ponavljaš postupak sve dok ne pronađeš formulu gdje maksimiziraš prihode.
Sad kad si to već spomenuo, dok sam razmišljao o tome mi je pala na pamet ideja. Kako je danas u digitalnom dobu sve moguće isprogramirat, treba dati pretplatnicima mogućnost da u sustavu prijave da ne mogu doći na utakmicu. Ako je stadion rasprodan, sustav stavlja ulaznicu na raspolaganje za kupnju novim korisnicima i ako je korisnik kupi po punoj cijeni, pretplatnik dobiva "kredite" koje može iskoristi u službenom shopu. Klub zaradi više, pretplatnik dobije poticaj ako se karta proda, ako ne, nikom ništa. Win-win za sve. Javite Lukši.
Tako ti je u barceloni. Ja sam tako dva puta kupija karte za njihove utakmice. Pretplatnici jave 24 ili 48 uri prije utakmice da neće doć, ta se sidalica stavi na prodaju, a pretplatnik dobije dio love.