HNK HAJDUK SPLIT '21./'22.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.07.2021.
Poruka: 4.021
27. rujna 2021. u 11:21

Jameson je napisao/la:

Bunker Resnik je napisao/la:

Jameson je napisao/la:

Bunker Resnik je napisao/la:

Jameson je napisao/la:

Bunker Resnik je napisao/la:

Jensova priprema utakmice je dobra, ali reakcije na samim utakmicama uzasno losa.

Ocekiva je Lokomotivu u bunkeru, a Loksa izasla u srednjem bloku sa visokim presingom i to od prve do zadnje minute. Nijednom se nisu zavukli golmanu u krilo. U fazi obrane Fos i Jani cuvaju jedan drugog jer u krugu 30m oko njih nema nikog, to je rezultiralo da je Loksa na krilnim pozicijama stalno imala igraca vise, bolju kombinatoriku i opcenito onaj osjecaj da ih je vise na terenu.

Mi iz presinga na nasoj polovici nismo ni pokusavali izaci vec je Lovre to redovno ispaljivao na polovicu Lokse dok nam je vecina igraca (7/10) bila u nasoj polovici, a naprid se targetiralo Livaju i samo Livaju.I sve bi to bilo legitimno da nam vezni igraci nisu bili oko naseg sesnaesterca a Livaja blizu njihovog sto rezultira rastezanjem momcadi preko cijelog terena i jednostavnim rjesavanjem ikakve prijetnje od strane Lokomotive.

Presing po izgubljenom balunu "0", trazenje dubine "0", oba beka defanzivno ok, ali pre,pre, predaleko od napadackih akcija te redovito kasne u prikljucivanju.

Iskreno, meni je ono bilo jezivo za gledat ne zbog loseg baluna nego zato sta se jasno vidila struktura i sta Lokomotiva oce igrat, kod nas hm. 
Sa ovakvom igrom bez Svetog Mije, pardon Marka, mi smo momcad za sredinu tablice !

Vidi cijeli citat


Fakt je da smo s ovakvom igrom vrh tablice sa više od 2 boda po utakmici. 

Šta će bit kad budemo još bolji?

Pisat da smo za sredinu tablice je ipak malo pretjerano, čitamo se na kraju polusezone. 

Vidi cijeli citat


Jbg. triba procitat napisano, napisa sam sa "ovakvom igrom" i bez Marka Livaje.

Ono jucer je bilo ocajnicko trazenje Livaje od strane hajdukovih igraca bez obzira sa koliko igraca taj Livaja bio okruzen.

Ja nevidim problem da ja kao navijac zelim vidit  kompaktniju momcad ili bar naznake na terenu sta mi zelimo igrati.

 

Vidi cijeli citat


Preskakanje igre na Livaju je bia slučaj i ranije? Ne bi reka.

Jučer je to bilo u nekoliko navrata i većina zna zašto a dosta toga je opisano u komentarima nakon utakmice. 

Vidi cijeli citat


Mozda je, ali svi znamo da Livaja nije skok target men, Umut da ili neko slican njemu. Koliko je skok duela jucer Livaja dobio ? Ma nije bit ni dobit duel, ali bar pokupit odbijanac. A kako pokupit odbijanac kad ti je momcad onako rastegnuta uzduz terena !?

Kad je Biuk na krilnom pozicioniran je malo vise prema centrali ne skroz prema crti, tko u tom slucaju drzi sirinu ? Po meni bi triba Colina, a di je Colina ofenzivno jucer i opcenito ove godine ?

Na drugoj strani je to bolje izgledalo (bar dok je Madjar moga), Fos, Sahiti i otvaranje Madjaru za centarsut bar 3-4 puta u prvom poluvrimenu. Nije prolazilo ali se bar vidi sta trazimo tu.

Sta trazimo u nabacivanju i hrvanju Livaje sa dva stopera dok mu je nas najblizi vezni igrac na 40 metara od njega ?

 

Vidi cijeli citat


Hajduk uopće ne igra na način kako opisuješ. Kakav Livaja skok target man?? Ti si jučerašnju utakmicu preslika na sve utakmice do sada.

Hajduk ne igra više pod Tramezzaniem nego pod Jenson. Nema preskakanja igre niti igre na sidruna. Sidrun u Jensovoj igri ne postoji. 

Vidi cijeli citat


Slazem se, gledam samo jucerasnju utakmicu di su bila ocajnicka ispucavanja na Livaju zbog toga sta nam momcad nije znala izaci iz presinga Lokomotive i to svaki put kad je Loksa krenila prema naprid.

Livi je jucer glumia sidruna !

 

 

jugoplastika
jugoplastika
Mali dioničar
Pristupio: 14.04.2009.
Poruka: 7.790
27. rujna 2021. u 11:22

soecc je napisao/la:

Trebali bi reagirat, tako Fiumani pizde i u subotu su im vratili.

Vidi cijeli citat

Lukša nije pomaga Zdravkecu obuć kaput

Čestitam!
Nitkoinista
Nitkoinista
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.09.2020.
Poruka: 10.230
27. rujna 2021. u 11:26

frane matosic je napisao/la:

podolski10 je napisao/la:

Protiv Osijeka bih ovako:

Kalinic

Lovrencsics - Simic - Elez - Čolina

Vuković - Krovinović - Fossati

Sahiti - Livaja - Biuk

Osijek je ekipa koja ostavlja dosta prostora nazad kad napada. Iskontrirali su ih i Lokomotiva i Istra, mogla je i Gorica. Ne kazem da se treba povuci, ali bez prevelikog rizika cekat gdje ce se otvorit sansa. Mi smo sa Sahitijem i Biukom na krilima te Krovinovicem koji odlicno dosad oduzima lopte, najjači u tranziciji i to moramo iskoristit. 

Vidi cijeli citat

Osijek nece napadat protiv hajduka....nego ce se postavit defanzivnije i prepustit nam balun kao rijeka...ko to nekuzi netriba ni komentirat ode....hajduku ce svaka utakmica bit ista jer ce mu protivnik prepustit igru i cekat ce svoje prilike na kontre

Vidi cijeli citat


Tu grešku je bjelko napravio kontra dinamije sumljam da će opet 

WE ARE BACK BITCHES
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.10.2018.
Poruka: 695
27. rujna 2021. u 11:27

Robert De niro je napisao/la:

Krumpirko11111 je napisao/la:

Umut je bio puno korisniji nego sta je mlakar zasad

Vidi cijeli citat

Nisam siguran da mi umut onako u maniri inieste pravovremeno proigra livaju

Vidi cijeli citat


Svaka cast Mlakaru za asist jucer, ali Umut dok je bija, Livaja je bio taj koji je trazija Umuta a Umut bi uglavnom pospremao... ima hrpa primjera Livaja za Umuta... a Umut je bio taj koji je spustao te lopte, te ako tako vec igramo... Mlakar ih ne spusta pa Livaju trosimo za to, a trosi se puno energije za gradenje i to sve... bolje bi bilo da imamo jos nekog jakog naprid ko ce to spustat i pomoc Livaji

Mlakar ima dobar osjecaj za prostor, pokazao je i za asist, ali prevelik je teret na Livaji za sada... trener mora s ovim igracima to malo drukcije postavit na terenu... ovo je idealno za romb

Imamo vuka kao defanzivca, krov i fossa kao osmice, Livaja na poluspici a naprid Mlakar Biuk ili Sahiti pa i Ljubo, uostalom to su najbolje u juniorima i igrali Ljubo i Biuk zajedno

Kaca bi po meni sigurno kao 10tka bio korisniji nego kao krilo, pa to iskoristit ako ne ide i gurnut gore Livaju s Mlakarom ili nekim drugim.... ima opcija ali treba bit pametan

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.04.2017.
Poruka: 8.891
27. rujna 2021. u 11:28

Livaja je u skok igri bolesan za svoju visinu. Neces ga koristit ka ibrahimovica, al za poneko priskakanje usrid presinga dobro dodje jer tog kombajna ne more niko izgurat. Divota je bila gledat kako je rutinski uzeja par skokova drugo poluvrime, a nzn jel ijednog izgubija uopce.

 

Nitkoinista
Nitkoinista
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.09.2020.
Poruka: 10.230
27. rujna 2021. u 11:28

Bunker Resnik je napisao/la:

Jameson je napisao/la:

Bunker Resnik je napisao/la:

Jameson je napisao/la:

Bunker Resnik je napisao/la:

Jameson je napisao/la:

Bunker Resnik je napisao/la:

Jensova priprema utakmice je dobra, ali reakcije na samim utakmicama uzasno losa.

Ocekiva je Lokomotivu u bunkeru, a Loksa izasla u srednjem bloku sa visokim presingom i to od prve do zadnje minute. Nijednom se nisu zavukli golmanu u krilo. U fazi obrane Fos i Jani cuvaju jedan drugog jer u krugu 30m oko njih nema nikog, to je rezultiralo da je Loksa na krilnim pozicijama stalno imala igraca vise, bolju kombinatoriku i opcenito onaj osjecaj da ih je vise na terenu.

Mi iz presinga na nasoj polovici nismo ni pokusavali izaci vec je Lovre to redovno ispaljivao na polovicu Lokse dok nam je vecina igraca (7/10) bila u nasoj polovici, a naprid se targetiralo Livaju i samo Livaju.I sve bi to bilo legitimno da nam vezni igraci nisu bili oko naseg sesnaesterca a Livaja blizu njihovog sto rezultira rastezanjem momcadi preko cijelog terena i jednostavnim rjesavanjem ikakve prijetnje od strane Lokomotive.

Presing po izgubljenom balunu "0", trazenje dubine "0", oba beka defanzivno ok, ali pre,pre, predaleko od napadackih akcija te redovito kasne u prikljucivanju.

Iskreno, meni je ono bilo jezivo za gledat ne zbog loseg baluna nego zato sta se jasno vidila struktura i sta Lokomotiva oce igrat, kod nas hm. 
Sa ovakvom igrom bez Svetog Mije, pardon Marka, mi smo momcad za sredinu tablice !

Vidi cijeli citat


Fakt je da smo s ovakvom igrom vrh tablice sa više od 2 boda po utakmici. 

Šta će bit kad budemo još bolji?

Pisat da smo za sredinu tablice je ipak malo pretjerano, čitamo se na kraju polusezone. 

Vidi cijeli citat


Jbg. triba procitat napisano, napisa sam sa "ovakvom igrom" i bez Marka Livaje.

Ono jucer je bilo ocajnicko trazenje Livaje od strane hajdukovih igraca bez obzira sa koliko igraca taj Livaja bio okruzen.

Ja nevidim problem da ja kao navijac zelim vidit  kompaktniju momcad ili bar naznake na terenu sta mi zelimo igrati.

 

Vidi cijeli citat


Preskakanje igre na Livaju je bia slučaj i ranije? Ne bi reka.

Jučer je to bilo u nekoliko navrata i većina zna zašto a dosta toga je opisano u komentarima nakon utakmice. 

Vidi cijeli citat


Mozda je, ali svi znamo da Livaja nije skok target men, Umut da ili neko slican njemu. Koliko je skok duela jucer Livaja dobio ? Ma nije bit ni dobit duel, ali bar pokupit odbijanac. A kako pokupit odbijanac kad ti je momcad onako rastegnuta uzduz terena !?

Kad je Biuk na krilnom pozicioniran je malo vise prema centrali ne skroz prema crti, tko u tom slucaju drzi sirinu ? Po meni bi triba Colina, a di je Colina ofenzivno jucer i opcenito ove godine ?

Na drugoj strani je to bolje izgledalo (bar dok je Madjar moga), Fos, Sahiti i otvaranje Madjaru za centarsut bar 3-4 puta u prvom poluvrimenu. Nije prolazilo ali se bar vidi sta trazimo tu.

Sta trazimo u nabacivanju i hrvanju Livaje sa dva stopera dok mu je nas najblizi vezni igrac na 40 metara od njega ?

 

Vidi cijeli citat


Hajduk uopće ne igra na način kako opisuješ. Kakav Livaja skok target man?? Ti si jučerašnju utakmicu preslika na sve utakmice do sada.

Hajduk ne igra više pod Tramezzaniem nego pod Jenson. Nema preskakanja igre niti igre na sidruna. Sidrun u Jensovoj igri ne postoji. 

Vidi cijeli citat


Slazem se, gledam samo jucerasnju utakmicu di su bila ocajnicka ispucavanja na Livaju zbog toga sta nam momcad nije znala izaci iz presinga Lokomotive i to svaki put kad je Loksa krenila prema naprid.

Livi je jucer glumia sidruna !

 

 

Vidi cijeli citat


Većinu drugog poluvremena sam se mislio a da je dimija turnit zaranije 😅

WE ARE BACK BITCHES
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.08.2021.
Poruka: 1.075
27. rujna 2021. u 11:29

Bjelica bi mogao igrati kao u Splitu. U prvom poluvremenu, destrukcija i defanziva, a nakon toga uvesti svježe i ofanzivnije igrače.

Nadam se da je Jens nešto naučio iz te utakmice, a isto tako da imamo malo širi kadar i da smo bolji fizički.

[uredio EnPassant - 27. rujna 2021. u 11:29]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.04.2017.
Poruka: 8.891
27. rujna 2021. u 11:29

Mlakar u defanzivi klasicno dobar i asistira za gol, van toga jako los. Na krilu je korisan samo za obranu. Limitiran igrac, al imamo koristi od njega normalno.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.04.2017.
Poruka: 8.891
27. rujna 2021. u 11:31

Osijek je i statisticki najopasniji zadnjih 15 minuti jer se dizu kad svi padaju.

Nitkoinista
Nitkoinista
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.09.2020.
Poruka: 10.230
27. rujna 2021. u 11:31

Jednostavno....atanasov i Fosa nisu kliknuli nisu se mogli izborit za prostor da izvuku loptu na presing protivnika i probiju prvu liniju ...i tu je razlika između A klase (krov) i drugih kad se tome nadoda da jedan  bek naprijed nije ni pokušavao puno a drugi se tek vraća nakon ozljede imaš utakmicu kao jučer ...manje više sve na Poljudu su nam slične dosad bile ...sve dobro dok piljkamo trobode

[uredio Nitkoinista - 27. rujna 2021. u 11:33]
WE ARE BACK BITCHES
  • Najnovije
  • Najčitanije