HNK HAJDUK SPLIT 24/25

Ruper Gubiga
Ruper Gubiga
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.05.2024.
Poruka: 183
danas u 17:23

Neradnik je napisao/la:

The Phantom je napisao/la:

Istok 24, zapad 30 eurića. Ne znam u kojem svemiru nije puno dat te pare za gledat kako Kalik na krilu napada obranu Belupa dok sidiš na šporkoj neudobnoj stolici.

Da još imamo pokojnu neprežaljenu kunu robu bilo cca 180 kn za istok i cca 225 kn za zapad. 

 

Vidi cijeli citat


Kad sam krenia pratit Hajduka, sjever je bi 10 kuna, a moga san gledat bolji i šampionski Hajduk. Danas za 30 eura moš gledat dvoboj Kalik vs Mioč. Za 30 eura mogu kupit po kubika drva, a ne gledat 11 panjeva 90 minuti u bilom dresu. 

Vidi cijeli citat

Pivalo se žali bože deset kuna hej hej

Neradnik
Neradnik
Moderator
Pristupio: 05.12.2020.
Poruka: 6.938
danas u 17:23

Sumorni je napisao/la:

Neradnik je napisao/la:

The Phantom je napisao/la:

Istok 24, zapad 30 eurića. Ne znam u kojem svemiru nije puno dat te pare za gledat kako Kalik na krilu napada obranu Belupa dok sidiš na šporkoj neudobnoj stolici.

Da još imamo pokojnu neprežaljenu kunu robu bilo cca 180 kn za istok i cca 225 kn za zapad. 

 

Vidi cijeli citat


Kad sam krenia pratit Hajduka, sjever je bi 10 kuna, a moga san gledat bolji i šampionski Hajduk. Danas za 30 eura moš gledat dvoboj Kalik vs Mioč. Za 30 eura mogu kupit po kubika drva, a ne gledat 11 panjeva 90 minuti u bilom dresu. 

Vidi cijeli citat


a prije si za 10 kuna poslat malog po ćevape i da ti vrati kusur...

Vidi cijeli citat


Istina, al danas su cevapi 30 nisu 230

Sumorni
Sumorni
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 31.05.2024.
Poruka: 35
danas u 17:25

Neradnik je napisao/la:

Sumorni je napisao/la:

a prije si za 10 kuna poslat malog po ćevape i da ti vrati kusur...

Vidi cijeli citat


Istina, al danas su cevapi 30 nisu 230

Vidi cijeli citat


al nisu njanci toliko dobri!

Ne mogu drugo
Ne mogu drugo
Mali dioničar
Pristupio: 05.06.2016.
Poruka: 7.393
danas u 17:27

bogatasima karte, sirotinji roge.

"moze nam pomoci 30 minuta za miljun eura godisnje"
Teddy Riner
Teddy Riner
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.09.2016.
Poruka: 1.064
danas u 17:37

Izgleda da je opet vrijeme za malu školu ekonomije, ovaj put na primjeru cijena ulaznica.

Hrvati naime imaju u prosjeku veoma socijalistički mentalni sklop. Pri tom je ironija da dobrim dijelom oni kojima su najpunija usta anti-komunizma u praksi najviše zagovaraju socijalizam, premda toga vjerojatno nisu ni svjesni.

Ovdje se sad radi o tome da su pojedincima ulaznice preskupe pa se žale i zagovaraju pristupačnije cijene jer su ove trenutne "neopravdane". Ajmo se zadržati na tom izrazu "neopravdane". Po logici onih koji to ističu, taj termin bi, pretpostavljam, trebao značiti da cijene ne prate omjer uloženog i dobivenog, a pritom se argumentira time da ekipa na terenu ne igra u skladu s očekivanjima, usluga za matchday je manjkava itd itd. U redu je isticati te manjkavosti i na njima svakako treba raditi, no da li one zaista znače da ovakve cijene nisu opravdane? Hmmm...

Realnost je zapravo takva da za utakmice Hajduka trenutno postoji ogroman interes. 17.500 prodanih pretplata govori za sebe, a ta brojka bi bila još i veća da prodaja nije prisilno ograničena. I tu je ključ. Dok je god potražnja visoka cijena mora ići gore, bez obzira kakav bio naš subjektivan dojam o pruženoj usluzi i omjeru uloženog i dobivenog.

Ajmo se poslužiti jednim malo banaliziranim primjerom:

Pretpostavimo da pri cijeni ulaznice od X € postoji potražnja za određenu utakmicu (ajmo reći da je europska) od 40.000. Dakle, 40.000 ljudi bi htjelo otići na utakmicu, ali kada umanjimo kapacitet stadiona za gostujući sektor u prodaji je samo oko 30.000 ulaznica. To znači da u startu 10.000 ljudi neće moći doći na utakmicu, bez obzira kolika je cijena karata. Ono što bi klub u idealnim uvjetima trebao napraviti je dodatno podići cijene do razine kada će potražnja biti točno 30.000, jer na taj način će se prodati maksimalni kapacitet, klub će maksimizirati zaradu, a nitko tko je spreman kupiti ulaznicu po cijeni Y neće morati ostati kući.

Sad će kritičari reći, to je korporativno razmišljanje, ubija se nogometna romantika, klub cijedi navijače itd. Međutim, ajmo sada okrenuti primjer. Pretpostavimo da su u klubu prihvatili tu kritiku i rekli, istina, ne možemo držati ovolike cijene karata koje priječe običnom čovjeku iz naroda da ide na utakmicu, spuštamo cijene ulaznica na 8 €. Međutim, ono što se u tom trenu događa je da će potražnja porasti na recimo 55.000, što znači da će čak 25.000 ljudi koji su spremni otići na utakmicu morati ostati kući. I vrlo je moguće da bi se baš kritičari cijena našli među nesretnicima koji ne bi uspjeli kupiti kartu i svejedno ostali kući, iako bi si po novim cijenama bez problema mogli priuštiti da odu na utakmicu i možda još povedu obitelj.

Možda će netko na ovo još i odgovoriti, u redu, to je kada je u pitanju europska utakmica, međutim u HNL-u protiv Šibenika stadion svakako neće biti pun. U redu, ali imajmo na umu da imamo 17.500 pretplatnika i da pola kapaciteta stadiona u startu nije u prodaji (jednostavnosti radi zanemarit ćemo sidi na moje misto). Tu se opet može dogoditi da bi preradikalnim spuštanjem cijena potražnja mogla narasti iznad kapaciteta stadiona, pa bi pojedinci opet morali ostati doma protiv svoje volje i opet im jeftinija cijena ništa ne znači.

Tu bi zapravo bilo idealno kad bi klub prilagođavao cijenu od utakmice do utakmice na način da si maksimizira zaradu. Svakako će veća potražnja biti u 8. mjesecu dok još živimo u iluziji da s eborimo za titulu nego u 5. mjesecu kad budemo u dvoznamenkastom zaostatku (daj Bože da ne bude tako!) i adekvatno tome cijene karata bi trebale biti drukčije za takve dvije utakmice. Naravno u praksi je teško točno naštimati cijene da se baš izvuče maksimum, ali na temelju iskustva će se lakše moći procijeniti neka relativna razina koja je prikladna.

Imajte na umu da cijene ulaznica godinama nisu puno rasle, dok su cijene praktički svih svakodnevnih proizvoda otišle gore puta dva. Tržište uvijek regulira samo sebe i ako velika većina navijača procijeni da su karte preskupe da bi išli na utakmice i stadion stalno bude zjapio prazan onda će se i cijene ulaznica korigirati prema dolje. Druga stvar je što Hrvati imaju mentalni sklop da oni "imaju pravo" konzumirati određene neesencijalne proizvode. Na primjer, dam se kladiti da većina vas koji žugate na cijene nekoliko puta tjedno ide na kavu, na pivu, u izlazak, okrene rundu ili dvije s ekipom, praktički u jednakoj mjeri u kojoj ste radili i prije inflacije. Prvo se zapitajte koliko para trošite na to i koliko biste smanjivanjem tog konzumiranja mogli uštediti za platiti razliku za ulaznicu, a kao drugo prihvatitie činjenicu da ste time što niste promijenili svoje potrošačke navike unatoč rastu cijena dali svoj blagoslov ugostiteljima ne samo za prethodno podizanje cijena, već ih motivirate i za podizanje cijena u budućnosti.

Ako je istok lani bio 15 eura, a sad je 24 to je 9 eura razlike. Prosječno u mjesecu nek se igraju dvije domaće utakmice, to je 18 eura razlike. Pola litre pive u kafiću se trenutno ne može popiti ispod 3,20 €, znači to je nekih 5,5 piva kojih se mjesečno trebate odreći da biste otišli na dvije domaće utakmice, a nemojte lagati ni sebe ni mene da dobar dio vas samo u jedan vikend s ekipom ne popije više. Da ne govorim o cigaretama i drugim glupostima na koje bacate pare.

spw
spw
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 18.07.2024.
Poruka: 27
danas u 17:41

nokia3310 je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

nokia3310 je napisao/la:

Dizanjen cijena karata smanjuje se broj ljudi koji si može priuštit otić na utakmicu. Ok, ovo je tek početak ali dugoročno može poprilično utjecat na masovnost koja nam je forte i zbog koje smo godinama držali glavu iznad vode.

Nije isto kad si neko ne može priuštit novi model dresa ili tute i kad si neko ne može priuštit otić na utakmicu HNL-a protiv Belupa. O čemu mi pričamo...

Vidi cijeli citat


Dizanjem cijena karata se broj ljudi koji može otić na utakmicu ne smanjuje ni približno kao zbog pravila da samo članovi mogu do ulaznica do matchdaya.

Dokle god stadion bude rasprodan ili blizu rasprodan, cjenovna politika je pogođena.

 

Vidi cijeli citat


U pravu si al poanta mog posta je bila da se gubi prefiks narodni, odnosno to vise nece bit moj, tvoj i perin klub nego igracka za pomodare ka sta se dogadja u premiershipu i opcenito na zapadu. Ako 5 od 100 ljudi moze otic na utakmicu i tih 5 je dovoljno da se popuni stadion, ostalih 95 ce s vrimenon gubit poveznicu s klubon i identiteton. A upravo zbog te direktne poveznice s klubon svi mi trosimo i dajemo Hajduku i vise nego sta mozemo i na taj nacin smo ga odrzavali na zivotu. Samo dokle..

Vidi cijeli citat


pa u premiershipu to nije pomodarstvo, cak naprotiv jako je tesko dobiti karte ako nisi dugogodisnji pretplatnik.

Torca Kvarner
Torca Kvarner
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.04.2014.
Poruka: 4.902
danas u 17:46

Teddy Riner sve objasnio.

Jameson
Jameson
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 17.06.2016.
Poruka: 22.790
danas u 17:59

Teddy Riner je napisao/la:

Izgleda da je opet vrijeme za malu školu ekonomije, ovaj put na primjeru cijena ulaznica.

Hrvati naime imaju u prosjeku veoma socijalistički mentalni sklop. Pri tom je ironija da dobrim dijelom oni kojima su najpunija usta anti-komunizma u praksi najviše zagovaraju socijalizam, premda toga vjerojatno nisu ni svjesni.

Ovdje se sad radi o tome da su pojedincima ulaznice preskupe pa se žale i zagovaraju pristupačnije cijene jer su ove trenutne "neopravdane". Ajmo se zadržati na tom izrazu "neopravdane". Po logici onih koji to ističu, taj termin bi, pretpostavljam, trebao značiti da cijene ne prate omjer uloženog i dobivenog, a pritom se argumentira time da ekipa na terenu ne igra u skladu s očekivanjima, usluga za matchday je manjkava itd itd. U redu je isticati te manjkavosti i na njima svakako treba raditi, no da li one zaista znače da ovakve cijene nisu opravdane? Hmmm...

Realnost je zapravo takva da za utakmice Hajduka trenutno postoji ogroman interes. 17.500 prodanih pretplata govori za sebe, a ta brojka bi bila još i veća da prodaja nije prisilno ograničena. I tu je ključ. Dok je god potražnja visoka cijena mora ići gore, bez obzira kakav bio naš subjektivan dojam o pruženoj usluzi i omjeru uloženog i dobivenog.

Ajmo se poslužiti jednim malo banaliziranim primjerom:

Pretpostavimo da pri cijeni ulaznice od X € postoji potražnja za određenu utakmicu (ajmo reći da je europska) od 40.000. Dakle, 40.000 ljudi bi htjelo otići na utakmicu, ali kada umanjimo kapacitet stadiona za gostujući sektor u prodaji je samo oko 30.000 ulaznica. To znači da u startu 10.000 ljudi neće moći doći na utakmicu, bez obzira kolika je cijena karata. Ono što bi klub u idealnim uvjetima trebao napraviti je dodatno podići cijene do razine kada će potražnja biti točno 30.000, jer na taj način će se prodati maksimalni kapacitet, klub će maksimizirati zaradu, a nitko tko je spreman kupiti ulaznicu po cijeni Y neće morati ostati kući.

Sad će kritičari reći, to je korporativno razmišljanje, ubija se nogometna romantika, klub cijedi navijače itd. Međutim, ajmo sada okrenuti primjer. Pretpostavimo da su u klubu prihvatili tu kritiku i rekli, istina, ne možemo držati ovolike cijene karata koje priječe običnom čovjeku iz naroda da ide na utakmicu, spuštamo cijene ulaznica na 8 €. Međutim, ono što se u tom trenu događa je da će potražnja porasti na recimo 55.000, što znači da će čak 25.000 ljudi koji su spremni otići na utakmicu morati ostati kući. I vrlo je moguće da bi se baš kritičari cijena našli među nesretnicima koji ne bi uspjeli kupiti kartu i svejedno ostali kući, iako bi si po novim cijenama bez problema mogli priuštiti da odu na utakmicu i možda još povedu obitelj.

Možda će netko na ovo još i odgovoriti, u redu, to je kada je u pitanju europska utakmica, međutim u HNL-u protiv Šibenika stadion svakako neće biti pun. U redu, ali imajmo na umu da imamo 17.500 pretplatnika i da pola kapaciteta stadiona u startu nije u prodaji (jednostavnosti radi zanemarit ćemo sidi na moje misto). Tu se opet može dogoditi da bi preradikalnim spuštanjem cijena potražnja mogla narasti iznad kapaciteta stadiona, pa bi pojedinci opet morali ostati doma protiv svoje volje i opet im jeftinija cijena ništa ne znači.

Tu bi zapravo bilo idealno kad bi klub prilagođavao cijenu od utakmice do utakmice na način da si maksimizira zaradu. Svakako će veća potražnja biti u 8. mjesecu dok još živimo u iluziji da s eborimo za titulu nego u 5. mjesecu kad budemo u dvoznamenkastom zaostatku (daj Bože da ne bude tako!) i adekvatno tome cijene karata bi trebale biti drukčije za takve dvije utakmice. Naravno u praksi je teško točno naštimati cijene da se baš izvuče maksimum, ali na temelju iskustva će se lakše moći procijeniti neka relativna razina koja je prikladna.

Imajte na umu da cijene ulaznica godinama nisu puno rasle, dok su cijene praktički svih svakodnevnih proizvoda otišle gore puta dva. Tržište uvijek regulira samo sebe i ako velika većina navijača procijeni da su karte preskupe da bi išli na utakmice i stadion stalno bude zjapio prazan onda će se i cijene ulaznica korigirati prema dolje. Druga stvar je što Hrvati imaju mentalni sklop da oni "imaju pravo" konzumirati određene neesencijalne proizvode. Na primjer, dam se kladiti da većina vas koji žugate na cijene nekoliko puta tjedno ide na kavu, na pivu, u izlazak, okrene rundu ili dvije s ekipom, praktički u jednakoj mjeri u kojoj ste radili i prije inflacije. Prvo se zapitajte koliko para trošite na to i koliko biste smanjivanjem tog konzumiranja mogli uštediti za platiti razliku za ulaznicu, a kao drugo prihvatitie činjenicu da ste time što niste promijenili svoje potrošačke navike unatoč rastu cijena dali svoj blagoslov ugostiteljima ne samo za prethodno podizanje cijena, već ih motivirate i za podizanje cijena u budućnosti.

Ako je istok lani bio 15 eura, a sad je 24 to je 9 eura razlike. Prosječno u mjesecu nek se igraju dvije domaće utakmice, to je 18 eura razlike. Pola litre pive u kafiću se trenutno ne može popiti ispod 3,20 €, znači to je nekih 5,5 piva kojih se mjesečno trebate odreći da biste otišli na dvije domaće utakmice, a nemojte lagati ni sebe ni mene da dobar dio vas samo u jedan vikend s ekipom ne popije više. Da ne govorim o cigaretama i drugim glupostima na koje bacate pare.

Vidi cijeli citat


sapienti sat

u prijevodu, tili bi socijalističkim metodama živjeti u kapitalizmu..

karte su skupe, pretplate su skupe..prema standardu hr građana sigurno da jesu međutim dokle god potražnja opravdava ponudu tu jednostavno nema previše mudrosti 

ako cemo gledati šta Hajduk nudi onda ulaznica vrijedi 1 euro a pretplata 10 s obzirom na komfor stadiona ,na match day, na rezultate zadnja 2 desetljeća međutim Hajduk nije Cinestar di nećeš uzet kartu jer klima ne radi u kino dvorani ili ti je loša preglednost, udobnost i slično.. Hajduk je valjda ipak nešto više ,nešto zbog čega si spreman nešto uskratiti da bi mu dao...

jesu li cijene baš morale ići ovoliko gore mi to ne znamo ali s obzirom na inflaciju, na ambicije samog kluba ..ovo je bilo očekivano 

svi oni koji svakodnevno plaćaju komunalnije ,kupuju spizu sebi ,djeci ...odlaze u restorane ,kafiće, ljetuju ,zimuju....vide poskupljenja oko sebe 

 

Klub je ka i čovik, nosi ime za cili vik.. Hajduk živi vječno!SLOBODA NAVIJAČIMA!!!
jugoplastika
jugoplastika
Mali dioničar
Pristupio: 14.04.2009.
Poruka: 7.477
danas u 17:59

Bravo Barbara. Neka splitskih medalja ;)

Čestitam!
The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.227
danas u 18:02

Torca Kvarner je napisao/la:

Teddy Riner sve objasnio.

Vidi cijeli citat

Promašio je sve. Koliko samo teksta, pretpostavki i teorija, a ne može se pobiti obična ljudska logika koja nalaže da je puno dat 180 kn za gledat 90 minuta nogometa u HNL-u protiv Belupa. Kome nije taj očito ima barem 5-6 iljada misečno. Prosječan navijač, a takvi su većina, nije niti blizu tome. 

Po njegovoj logici bi trebalo onda dignuti još cijene, ja bi okruglo 50 eura istok. Bit će ljudi koji će kupovati. 

I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
  • Najnovije
  • Najčitanije