HNK Rijeka 2013/2014

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.03.2013.
Poruka: 736
20. listopada 2013. u 11:03
Roberto je napisao/la:
George Bush je napisao/la:
Možda se bojkotiralo radi loših sanitarnih čvorova?
Ne vjerujem da je radi pive, i tako je piva za K, puna co2 i metilnog alkohola,a i ruzine iz cijevi
Treba podržati svoj klub, bez obzira na sve,a zakoni i pravila su takvi kakvi jesu, kao i cijela država, banana
pa ne možeš u banku uči sa tenkom...a ni na stadion sa bakljom, ako je zabranjeno...
prvo neka se nadmiri klubu 80.000 eura kazne u HNL i europi, pa onda idemo dalje
lako je kad neko drugi plača račune, svi vole popit i pojest na tuđi račun


a sad na nogometne teme
Falile su plišane kopačke Močota i geometrija? mislim da je Brezovec juče dobro odigrao, bolje od Močota, to je ta pozicija, zar ne

Utakmice se rješavaju kvalitetom,posjedom, igrom,a sve je to uzalud ako radiš pogreške i daješ protivniku loptu, mi smo ih napravili juče nekoliko, međutim Vargić ih je amortizirao
Nogomet je timski sport, ali ipak ključ uspjeha drže pojedinci, bunker ne bi probili nikada da nismo imali kvalitet jednog Kramarića koji može proči 1:1, dati šlag na tortu, parmezan na lovački gulaš
Benko to ne može, on samo trpa i to dobro, koristi ono što mu dato, konzumira plodove rada ekipe, na radost svih nas
bravo majstore Benko
Anas može proči, podvaliti loptu, servirati pladanj svježih morskih plodova, napuniti mreže zadovoljstva, ali samo Anas bistre glave
Postoji i radnički dio ekipe, Maleš, Brezovec, ljudi koji vuku mreže, iako Breza je juče puno radio prema naprijed, iznenadi ponekad dobrom loptom, promjenom ritma i strane
Obrana je zadnja barikada, koja ne smije sama sebi stvarati probleme, vidjeli smo juče da Datković više nabija lopte, Mitrović je može iznjesti, kao i Lešković, ponekad i barikade treba pomaknuti, ovisno o stanju na frontu
Ne mogu svi biti ribari, niti drvosječe, mora biti i umjetnika i majstora kao što je juče bio Kramarić, zadovoljan sam njegovom izvedbom, i više nego zadovoljan
odigrali smo solidno, rezultat je dobar, imali smo posjed i 14 udaraca prema golu, 10 na gol i još 5-6 izvrsnih situacija za mat
imali smo posjed, pokušaj igre, čak se nije išlo na preskakanje igre što inače radimo
ja zadovoljan, ovo još nije prava sipa, a ni jadranska lignja, ovo je bolja klasa zamrznutih glavonošaca iz supermarketa

Vidi cijeli citat



                       
Vidi cijeli citat

još malo i Moržetti će biti totalno posramljen ako već i nije.....e barde novinarstva...presidente te potuko tvojim oružjem...janjcima, ražnjevima, lignjama i buteljama...
Iz_no_god
Iz_no_god
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.05.2013.
Poruka: 592
20. listopada 2013. u 11:17

Benko za 3:0...neprocjenjivo...
Rijeka je najbolje od svega.....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2013.
Poruka: 587
20. listopada 2013. u 11:27
stvar koja je pokrenula ovo sranje je Jadranski derbi....opet se lupa po leđima neduznih...
do ovoga ne bi doslo da su redarska sluzba i milicija obavile posao za koji su PLACENI.
Vaucere nek si zabiju u bulju svi oni koji su glasali za to...treba sada napraviti ko boysi i tovari jucer u splitu...kupili su deckima karte a hns neka vaucera koliko god hoce...i onda me neko pita zasto te nema na gostovanjima???kako,zasto???Pa placam,put,kartu,itd,itd da bi na 60% tekmi dosao na 2 poluvrijeme...utakmica visokog rizika,bla,bla,bla...JA SAM PLATIO PUT I KARTU I HOCU BITI NA TRIBINU U 1MIN...
A prica se i o pivi...hm...pa ljudi prije par godina glavni sponzor lige je bilo Ozujsko pivo a alkohol je bilo zabranjeno tociti 2 sata prije tekme u krugu od 100m...HELLOUUUUUUUUUUU???

Upaljaci,labelo,prst u paksu,pipaj dude da vidis jesu li prave,daj me ne jebi...ako sam poremecen i hocu napraviti sranje doci cu u kupacima otici do sanitarnog cvora (predsjednik je bar u to upucen) odvaliti pisoar i zaviti ga u glavu kome god pozelim...ima keramike ko uprici a da ne zaboravim prosvijetliti sve sljepce da nam se stadion nalazi u bivsem kamenolomu i da ti je na dohvat ruke nekoliko milijuna tona kamenja...ali da upaljac i 0.8 alkohola je za zatvorsku kaznu....nismo svi jednaki i kraj price...ako netko vrti snimke prije i poslje stuttgarta,pa misko je u svakom kadru sa alkoholom u ruci,na aerodromu se iza pulta skriva i pije rakiju,da li je njemu netko dao da puse.nije jer je on D.M.
Pa slavilo se,bla bla,bla,opravdanja,pa i ja slavim svaku tekmu pa me drkaju i privode na zenin rođendan koja je btw pored mene...
Nemam nista protiv nikoga Al ljudi koji nisu na zapadu proveli nekoliko godina(i to ne na zapadu jer je karta jefina pa se krpao nego je imao zelju biti tamo i bio ponosan sto je sudjelovao)  molim da ne komentiraju bojkot.
 
lakrdija
lakrdija
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 4.167
20. listopada 2013. u 12:03
USF1926 je napisao/la:
Iako nisam u Rijeci, bojkot navijanja razumijem i slazem se sa ovim sto su lakrdija i tripice napisali. Ne prolazim Maksimir, Poljud, itd. zadnjih godina, ali sam bio u Armadi, i prolazio 90-tih sve te stadione kad su u djiru bili neki drugi "Mamici", da ih sad ne spominjem. Takodjer je bila represija i non-stop je bilo sranja. S druge strane razumijem i ove sto kritiziraju bojkot navijanja jer su igraci i Kek najmanje to zasluzili. Zao mi je bilo cut Keka kako nakon utakmice govori da je igracima nedostajao taj huk s tribina. Ali ova tiha poruka Armade jasno daje klubu - u cijem god vlasnistvu da bude - do znanja da nikada ne zapostavi odnose sa svojim najvjernijima. Miskovic kao predsjednik kluba a u isto vrijeme i predsjednik ugruge prvoligasa mora odigrati jako pametno u buducnosti jer s jedne strane mora pokazati (i dokazati) navijacima Rijeke i Armadi da mu je stalo do naseg razmisljanja, nasih prava i najvise naseg digniteta. To ce jedino biti moguce kroz redovnu i iskrenu komunikaciju na relaciji Miskovic - odgovorni ljudi u klubu dok je on u Nigeriji - strucni stozer - Armada. I to ne kroz medije. Iako je vjerovatno mislio na ljecnicku sluzbu, i sam Kek je aludirao na nedostatak komunikacije neki dan. S druge strane, Miskovic ne moze ici direktno protiv sistema jer je kao predsjednik ugruge i sam na neki nacin dio tog sistema i mora odrzavati relativno dobre odnose sa svim klubovima i duznosnicima. Ako bude isao glavom u zid, necu ni pomislit kakav tretman ce Rijeka imati kroz HNL.

Sto se tice utakmice, prvo poluvrijeme mi je isparalo zivce. 66% posjeda lopte, a uz to Zadar imao najbolju sansu, i mislio sam da cemo u drugom poluvremenu samo na srecu zabit gol. Na poluvremenu sam zaboravio na jednu jako bitnu cinjenicu. A to je da smo mi puno bolje fizicki pripremljeni nego dobar dio klubova u HNL. Mi smo letjeli terenom zadnjih deset minuta dok je Zadar disao na skrge. Da se igralo jos 15 minuta, zabili bi im jos tri gola. O igracima necu, jer se sve vise manje napisalo. Uglavnom puno pluseva, uz minus jedino Borasu.
Vidi cijeli citat


Slažem se sa doslovnom svakim slovom ovoga posta!!

Mr. Pennypacker
Mr. Pennypacker
Dokazano ovisan
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 15.676
20. listopada 2013. u 12:30
@presidente Buš

Znam da vi općenito niste neki fan domaćih igrača ali Datković nije ispucavao loptu bezveze naprijed. I sam ju je par puta donesao do centra veznjacima.

@Roberto

Anasu je vanjski felš njegova specijalka. Tako je bezbroj puta dodao kad je kod nas bio prvi put, samo neka tako nastavi.
RIJEKA PRVAK! FF! √ Kako skrtac cuvan za se tu lipotu doma svoj'ga se lipote, cuda svita nisu sjena kraja moj'ga
Mr. Pennypacker
Mr. Pennypacker
Dokazano ovisan
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 15.676
20. listopada 2013. u 12:35
Roberto je napisao/la:
Pustimo na tren bojkot navijačkih skupina spram HNS-a i ovih glupih a možda i protuustavnih pravila...

Sad mi recite... prosvijetlite me... molim vas... stvarno vas molim da mi objasnite način 

DAKLE KADA I KAKO ĆE MAMIĆ I BANDA OTIĆ IZ HNS-a I HRVATSKOG NOGOMETA ??? 

Mislite da će Mamića otjerat to što Armada i ostali na utakmicama šute i u tišini promatraju utakmicu bez ikakvog navijanja i transparenata ?? 

Stvarno vas molim da mi objasnite kako će takvi postupci navijača otjerat tu bagru iz našeg nogometa.

Vidi cijeli citat

Kada oni budu htjeli. To je jedina istina.
RIJEKA PRVAK! FF! √ Kako skrtac cuvan za se tu lipotu doma svoj'ga se lipote, cuda svita nisu sjena kraja moj'ga
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.07.2013.
Poruka: 134
20. listopada 2013. u 12:52

Roberto je napisao/la:
Pustimo na tren bojkot navijačkih skupina spram HNS-a i ovih glupih a možda i protuustavnih pravila...

Sad mi recite... prosvijetlite me... molim vas... stvarno vas molim da mi objasnite način 

DAKLE KADA I KAKO ĆE MAMIĆ I BANDA OTIĆ IZ HNS-a I HRVATSKOG NOGOMETA ??? 

Mislite da će Mamića otjerat to što Armada i ostali na utakmicama šute i u tišini promatraju utakmicu bez ikakvog navijanja i transparenata ?? 

Stvarno vas molim da mi objasnite kako će takvi postupci navijača otjerat tu bagru iz našeg nogometa.

Vidi cijeli citat


"bojkot" je bio da neki ljudi shvate ko i sta pokusavaju napravit od nogometa..
1.unistit sve navijacke skupine da nebi imo ko protestirat,derat se
2.nogomet pretvorit u svoju tvornicu novca
3.napravit kazalisnu publiku izmisljanjem svakojakih huligana (koji u hrvatskoj ima..MOZDA 100)

da li vam se svidalo ono jucer do 60'? 


nikakvi postupci navijaca nece otjerat mamica al mozda normalan puk progleda.pa i oni pocnu protestirat i radit svasta da se mafija izbaci iz nogometa
ali dok vi i dalje mislite da jovanovic i ostali zele sprjecit nereda na nogometnim utakmicama stavljanjem vaucera..onda ste slijepi stvarno

Torcida je Boysima kupila karte tako cu ja prvi kupit torcidi/boysima karte..jebe mi se sta ce "normalna" publika rec..

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2005.
Poruka: 3.127
20. listopada 2013. u 12:58
Ajde da i ja dam mali komentar na jučerašnju tekmu. Bila mi je to prva tekma nakon 5 mjeseci , i baš zadnji put kad sam bio je bila tekma protiv Zadra 2:3. Šta se tiše igre i igrača nemam zamjerke. I sa 50% snage lagana pobjeda. Malo gasa u drugom poluvremenu je bilo dosta za tri boda. A kako je netko rekao....da se igralo još 10 minuta bilo bi 5 komada u njihovoj mreži. Šta se tiče ostalog , znao sam još tokom tjedna šta se sprema. Bio je zaista čudno onako bez navijanja , komorna atmosfera, nikakva. Mislim da je svima jasno da to nije to. Vodje Armade shvaćam i podržavam u većini....e 100%. Mislim da moramo znat da je glavni objekat napada HNS , a ne uprava HNK Ri. Drugo, najveći krivac za sve šta se desilo je nesposobna i korumpirana policija. Nesposobna do te mjere da nije za vjerovat. Ona djeluje u rasponu od sirove balkanske milicije kad treba i ne , do nezainteresirane policije kakve su na islandu i andori. Ne želim sada navoditi na koga i kako se ugledat. Mislim da se moramo okrenut našem klubu prvenstveno a sve ostalo ko je j.... AKo su navijačke vođe dosljedne onda očekujem da će na utakmici repke u Zg na kvalifikacijama za SP bit ili totala tišina 90 minuta , ili po mogućnosti bojkot posjeta. Sve ostalo će dokazat nedoslijednost. Ponavljam krivci za sve šta se događa su nesposobna murja i vodstvo HNS-a. E sada okrenimo se Lyonu i nadam se da će nas biti puno i da će na francuzi zapamtiti.
lakrdija
lakrdija
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 4.167
20. listopada 2013. u 13:01
Tako je...protest je bitan da se ostatak "normalnih" gledatelja solidarizira sa navijacima koji zele ukazat da nisu navijaci zlo hr nogometa vec oni u lozama svecanim...a koliko vidim, jucer je kantrida pljeskala armadi kada je digla poruku u 60.minuti...isto tako, cijeli stadion je u splitu jucer pozdravio navijanje boysa i porukom su dali do znanja sta misle o tome...
Iz_no_god
Iz_no_god
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.05.2013.
Poruka: 592
20. listopada 2013. u 13:07
@OnlyRI

Torcida je Boysima kupila karte tako cu ja prvi kupit torcidi/boysima karte..jebe mi se sta ce "normalna" publika rec..

Stvarno pametna odluka,voliš kada ti netko dođe u tvoju kuću i vrijeđa te...ajde neka "zdrava" navijačka prepucavanja...ali često to nisu...


Rijeka je najbolje od svega.....
  • Najnovije
  • Najčitanije