Gotovo 11,5 hektara sportsko-rekreacijskog područja obuhvaćeno je u planu sukladno donesenom GUP-u. Područje je to na kojem je dozvoljena gradnja i uređenje sportskih građevina te otvorenih sportskih sadržaja, gdje primjerice spadaju hoteli, poslovne i ugostiteljske građevine za obavljanje pratećih djelatnosti sporta i rekreacije. U istom području su zamišljene i garažne građevine, javne i zelene površine kao i pripadajuća cestovna i komunalna infrastruktura.
Detaljna namjena utvrdit će se donesenim planom, a ciljevi u sklopu izrade su:
transformacija postojećeg stadiona Kantrida
izgradnja građevine na obalnom području
definiranje infrastrukturnih poslova
definiranje plana za središnji trga za sportske manifestacije, kao i pješačke i javne zelene površine
Svi urbanistički planovi bit će praćeni konzervatorskim elaboratom s obzirom na to da je ciljano područje dio pomorskog dobra.
Rokovi za izradu nacrta prijedloga plana, javne rasprave i konačnog prijedloga plana postavljeni su na 90 dana od donošenja odluke. Odluka se očekuje 7. prosinca, a rokovi teku od osmog dana nakon objave u Narodnim Novinama. Sredinom ožujka 2024. godine ističu navedeni rokovi pa se očekuje da će prijedlog urbanističkog plana uređenja biti spreman početkom proljeća.
Dakako pitanje investicije je i dalje otvoreno, ali jasno je kako se sve s mrtve točke pokrenulo na inicijativu kluba. Odnosno kako su inicijalni razgovori s ulagačima već odrađeni te da su promjene UPU prvi korak ka predstavljanju projekta novog stadiona javnosti.
S obuhvaćenog područja vidljivo je kako da popularna lučica ostaje netaknuta, dok se promjene očekuju na pristupnoj cesti (Pulska ulica), plaži i šetnjici, parkiralištu i pomoćnom terenu u sklopu stadiona. S vremenom ćemo vidjeti kakav projekt je zamišljen i koliko je promijenjen u odnosu na originalni, kojeg je još 2016. godine napravio talijanski arhitekt Gino Zavanella, tvorac čuvene Juventusove Allianz Arene.
Prema strateškoj brošuri kluba, u taj su projekt do danas uložena više od dva milijuna eura pa je za očekivati da će ponovo ugledati svjetlo dana. Uz neke vidljive promjene, jer je ulaganje pred desetak godina bilo teško pedesetak milijuna eura. Danas je izgledno da bi cijena bila minimalno duplo veća.
Uz dorade na projektu, očekuje se i nešto manji kapacitet od početnog – oko 13 tisuća mjesta umjesto tadašnjih 15 tisuća, ali kojeg bi bilo moguće povećati u budućnosti. Ipak, za detaljnije nacrte i službene činjenice ćemo se strpjeti još nekoliko tjedana, možda i mjeseci.
Sredinom prosinca Rijeka počinje brojati prvi dan do preseljenja na novu-staru adresu, dok pored imena kluba ponovo ne bude pisalo Kantrida.