@ Blue World: Koji ste to "vi"?
@ Si-kapetan
Velis. "HNK Šibenik tj bivša njegova uprava je stvorila mnogo vjerovnika a sadašnja je preuzela nezahvalnu zadaću rukovođenja uz solidnu svotu dugova koje triba vratit. Bolje i ovako nego s Miočem s kojim nismo napravili niti jedan zapažen rezultat osim grčevite borbe za ostanak..."
Istina je to što kažeš. Koliko god sam ja ljut na njih zbog nekih stvari, mora se priznat da je aktualna uprava preuzela klub kad je bilo najgore i za pet godina napravila dovoljno dobrih stvari da čovik može slobodno reć kako to nije slučajno.
Ali...
Mene smeta što uz sve te uspjehe nisu uspjeli napraviti dobru sliku kluba i grada prema vani, a to je bit postojanja kluba. Nekako... u svemu tome nitko od njih ne razumi čemu služi nogomet i zašto mi svi izdvajamo tolike novce za nogomet.
Treće misto na tablici nije smisao samo po sebi - smisao je prezentacija grada. A da to shvate, onda bi puno više pažnje posvećivali komunikaciji s javnošću, izgledu stadiona, trave, dresova, suvenira...
NK Šibenik je po mnogočemu čudo od kluba i jedna od najsvjetlijih točaka HNL-a, ali se o tome malo zna. Zato jer ne znaju komunicirat s javnošću, zato jer šute i zato što ne smatrau da je to bitno. A kad oni šute, onda uvik izgleda kao da nešto muljaju. Još kad vidiš na što liči oni Kapula, kako govori, kakve su im internet stranice, kakve su ulaznice, plakati, kako izgleda stadion, svlačionice... onda ljudi steknu dojam da se radi o poljoprivrednoj zadruzi, a ne klubu.
Sportski kolektivi žive od popularnosti. Popularnost privlači sponzore, novac... mjesto na tablici je tek jedno od mjerila uspjeha, jer privlači medije, a mediji su kanal komunikacije do navijača, a navijači troše novac na klub i privlače sponzore.
A to Kapula ne razumi. I zato neka se ne čudi kada ga ljudi napadaju, iako je puno napravija za klub. Popularnost je nešto šta traži puno posla i to onog posla za koji će on reć kako "nema vrimena za te peezdarije".