Joe1983 je napisao/la:
KikiRiki23 je napisao/la:
Ajde nećemo se lagat, vodi marketing nije nuklearna fizika.
Prvi uvjet za taj posal bi tribala bit apsolutna ljubav prema gradu i klubu.
Odgovorno tvrdin, ko neko ko je u životu mora proć pun kurac pizdarija oko tog marketinga, i u obrazovanju i profesionalno, da je to jedno veliko prodavanje magle. Bar u ovon kontekstu di se pod "marketing" podrazumijeva pisanje statusa na fejsu i sl. pizdarije. Oni pravi marketing ljudi koji rade ozbiljan marketing za ozbiljne firme su većinski svi autistični i obožavaju gledat u tablice sa brojkama po cili dan, a definitivno nisu, ka šta većina ljudi misli, lipa plava plavušica instagramuša.
U ovakvoj firmi ka šta je HNK Šibenik, odjel za "marketing" ti se triba sastojat od jednog takvog statističara, jednog grafičkog dizajnera/frontendaša i jednog ekstrovertnog tipa koji obožava ono za šta se radi marketing tj. u ovon slučaju klub i grad. Bonus bodovi ako se to more sažet u 2, il čak 1 osobu.
Vidi cijeli citat
Radi ovakvog razmisljanja ka sta je tvoje i ode sve u finu mat***. Nije nuklearna fizika, nije tesko, samo eto triba 5 ljudi koji ce svaki segment od tehnickog do organizacijskog super sraditi i po mogucnosti da je 5 u 1, tj da sve to radi jedna osoba i mozda da to odradi za manje od 900€ misecne place. Nije bitno di objavljujes, nego koliko se te informacije koje se objavljuju bitne za klub i koliko mu mogu stetit, odnosno doniti financijske koristi. Do sad govore npr kako ce ulagat u omladinske pogone, a ne znam el bila ijedna objava na fb ili instagramu, kad su upisi? kako su prosli na kojem turnirumu? kad ih se moze ici gledat i na koji stadion? Izjave nakon turnira i utakmica na yt? Baci pogled na YT kanal Gorice, za njih pratit ti televizija ni index ne triba, pa onda reci da je to jednostavno. Oni su stoljece ispred nas, nazalost. Bitno da se slave rodendani ekipi kojoj je Sibenik zadnja rupa na sviralu.
Vidi cijeli citat
Dalo bi se zaključit po upisima kolega da se trenutno odvija smjena kadra u marketingu pa zato nema nikakvih objava.
Ništa ta si ti ode reka nije krivo al iman osjećaj da si falija balun šta se tiče mog komentara. Nigdi nisan napisa da marketing nije važan, nego san više aludira na to da ovaj trenutni kadar nije u stanju ni obavit najosnovnije stvari tipa objavit rezultate utakmice na kraju (kad se izgubi, kad se dobije onda se redovito objavi) i sve ovo ostalo šta si nabroja. Malo digresija, al nisan siguran kolko se uopće more objavljivat medija na svojin stranicama zbog televizijskih prava i sl. (makar ako Gorica objavljuje, a virujen ti na rič jer mi se neda ić gledat, onda se valjda more).
Ja osobno smatran da sve navedeno nije nuklearna fizika jer san kroz život proša, a i nešto sitno radija, dosta toga navedenog. Isto tako znan ljude koji se bave tin stvarima i stvarno nije teško nać osobu koja ispunjava većinu, ako ne i sve, tražene uvjete. Jedina stavka je ta plaća šta si spomenija, jer vridi ka i u svemu u životu - kolko šoldi, tolko muzike.
Svakako stoji sve to šta si napisa. Evo u zadnja 3 dana su juniori završili neloše na međunarodnon turniru u BiH, a kadeti i pioniri su na korak od ulaska u 1. ligu, a na fejs stranici kluba zadnja objava stoji oproštaj od Špeljaka prije 4 dana.
U drugu ruku savjetujen ti da pogledaš na šta je ličija "marketing" kluba prije 10ak godina, kad je fejs stranica kluba ličila više na nekakav "fan page", totalno neprofesionalno.