HNL Suđenje i suci

osijek_u_srcu
osijek_u_srcu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.08.2021.
Poruka: 3.386
19. srpnja 2022. u 17:02

Mtipster je napisao/la:

Jameson je napisao/la:

Ne kužim šta se pokušava s ovim slikama?

Stavim ja sliku Lidije sa golim guzama al to ne znači da sam joj ga doda.

Valjda je važnija snimka kontakta od početka do kraja, intenzitet, namjera i tako to. 🤷‍♀️

Vidi cijeli citat

Vjerojatno zbog objašnjenja komisije u kojem se navodi da Beljo ovog drži za dres i kasnije se sam sapliće u nogu, dok se ovo držanje sa slika uopće ne spominje. Da su napisali npr "to što obrambeni Belju drži za dres je irelevantno za odluku zbog..." bi bar bilo korektno, ovakvo potpuno prešućivanje bitnog detalja samo vrijeđa inteligenciju svih koji su svojim očima vidjeli situaciju.

Vidi cijeli citat

Neka onda ovi drugi stave sliku gdje Beljo drzi ovoga, ili sliku gdje Culjak pusta prednost kod crvenog kartona, ako to netko ima neka stavi pogotovo me zanima ta druga situacija sa pustanjem prednosti kako lijepo pise u izvjestaju komisije.

I nadam se da ce Osijek sto duze igrati u Europi da se Mierez vrati u formu gdje mu nece svaki puta suditi faul u napadu, jer europski suci na svojim seminarima sigurno nisu imali video sa njim gdje se objasnjavalo sto je faul u napadu... 

Jozo M. (48)
Jozo M. (48)
Željan dokazivanja
Pristupio: 23.06.2022.
Poruka: 313
19. srpnja 2022. u 17:39

Vu80 je napisao/la:

QUOTE=Jozo M. (48)]

Molio bih te da staviš i screenshot gdje Beljo drži za dres igrača od Gorice, jer ovako potičeš lažnu raspravu i daješ nepotpune argumente.

Da budem jasniji, milion puta suci ne sude ništa kad postoji obostrano držanje, i van 16ca i unutar. Ja ne znam jel to u PNI, al tako sude, naravno kad to vide.

Vidi cijeli citat

Slobodno je stavi. Demokracija je.

Ja se slažem s činjenicom da je ovo mogao i nije mogao biti penal, ovisni i o nama navijačima pa i o svakome od sudaca ponaosob. 

Ali neslažem se sa izjavom komsije gdje oni izjavljuju da se pogreška što se VAR uključio! Pa VAR i treba biti tu da pomogne i da mogucnost sudcu da ispravi odluku. Ali opet nije VAR koji donosi tu odluku nego i dalje glavni sudac. 

Razumješ li paradoks? VAR javlja da bi trebalo pogledati snimku jer prema njima postoji mogućnost da je nešto drugo...a oni, valjda zbog svojih neslaganja unutar sudačke mreže, pljuju jedni po drugima.

 

VAR ne donosi odluku, komisija smatra da se VAR nije trebao oglasiti...zašto? Ako će svi ovdje priznati da je bilo vidljivog povlačenja.. pa onda sudac mora imati priliku provjeriti ako već može. Ne bi bilo prvi put da sudac ne izmjeni svoju odluku..na njemu je. Čak štoviše, gledali smo svi i utakmice u europi gdje sudac ne bi išao provjeriti jer smatra da je njegova odluka točna bez provjere.

 

Moj problem nije tvrdnja bio je ili nije bio penal...moj problem je komisija i njeno tumačenje VAR-a. 

Vidi cijeli citat


Slažem se sa tobom, i sudac i VAR i sudačka komisija ovde krivo postupa. Prvo bespotrebni žuti za simuliranje, pa javljanje VARa, pa onda dosuđivanje penala nakon par sekundi gledanja snimke, a na kraju komisija sa glupim objašnjenjem.

Sorry, ja sam mislio da ti stavljaš slike od penala, pa mi je bezveze da staviš samo ono što ti paše, a ne sve što se dogadjalo u tom kontaktu. Jer na snimci se sasvim jasno vidi kako Beljo prvi hvata rukom i drži ovog drugog za dres. Ja bi volio da se zna da li se to sudi ili ne, jer ako je, onda je Beljo napravio prekršaj i sve poslije je nebitno. A ako se može, onda pusti svima da se drže i sve 5. Mislim da će se i Petku i Livaji to svidit.

Na 5:55:

https://www.tportal.hr/sport/clanak/supersport-hrvatska-nogometna-liga-1-kolo-osijek-gorica-2-1-16-7-2022-video-sazetak-20220716

vjeko1701
vjeko1701
Dokazano ovisan
Pristupio: 16.08.2011.
Poruka: 10.716
19. srpnja 2022. u 18:57

osijek_u_srcu je napisao/la:

Neka onda ovi drugi stave sliku gdje Beljo drzi ovoga, ili sliku gdje Culjak pusta prednost kod crvenog kartona, ako to netko ima neka stavi pogotovo me zanima ta druga situacija sa pustanjem prednosti kako lijepo pise u izvjestaju komisije.

I nadam se da ce Osijek sto duze igrati u Europi da se Mierez vrati u formu gdje mu nece svaki puta suditi faul u napadu, jer europski suci na svojim seminarima sigurno nisu imali video sa njim gdje se objasnjavalo sto je faul u napadu... 

Vidi cijeli citat


Nebrojeno puta sam stavljao slike iz svakakvih kuteva, frame po frame situacije, 3D projekcije, linkove na pravilnike, novinske članke vezane uz slične situacije u drugim ligama itd pa i dalje svatko vidi što želi a ako već nema neki argument, onda počne pisati o uplatama iz međugorja ili ima neke smiješne teorije zavjere cijelig društva.

Sukus svega je da ljudi radije ispadnu potpuno glupi nego priznaju da su bili u krivu ili barem da postoji mogućnost da su krivo nešto procjenili a na ovoj temi je to na stereoidima.

It's my estimation that every man that ever got a statue made of him was one kind of sommbitch or another.
Radijator
Radijator
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.06.2012.
Poruka: 2.667
19. srpnja 2022. u 18:57

Meni se čini kao da je penal, ali u ovakvoj situaciji je jasno da za neke ovo nije penal i da je komisija napisala nešto u tom stilu da postoje elementi za kazneni udarac ali nije dovoljno očigledna situacija da bi se zvao VAR to bi bilo okej.

Al ovo što su oni napisali je lakrdija

Sport_Magico
Sport_Magico
Potencijal za velika djela
Pristupio: 02.05.2022.
Poruka: 4.379
19. srpnja 2022. u 19:02

Očito je da postoje neke tenzije između Marica i Bebeka. 

idemo
idemo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.11.2021.
Poruka: 3.050
19. srpnja 2022. u 19:23

Sport_Magico je napisao/la:

Očito je da postoje neke tenzije između Marica i Bebeka. 

Vidi cijeli citat

Odlično zamijećeno.

osijek_u_srcu
osijek_u_srcu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.08.2021.
Poruka: 3.386
19. srpnja 2022. u 20:34

vjeko1701 je napisao/la:

osijek_u_srcu je napisao/la:

Neka onda ovi drugi stave sliku gdje Beljo drzi ovoga, ili sliku gdje Culjak pusta prednost kod crvenog kartona, ako to netko ima neka stavi pogotovo me zanima ta druga situacija sa pustanjem prednosti kako lijepo pise u izvjestaju komisije.

I nadam se da ce Osijek sto duze igrati u Europi da se Mierez vrati u formu gdje mu nece svaki puta suditi faul u napadu, jer europski suci na svojim seminarima sigurno nisu imali video sa njim gdje se objasnjavalo sto je faul u napadu... 

Vidi cijeli citat


Nebrojeno puta sam stavljao slike iz svakakvih kuteva, frame po frame situacije, 3D projekcije, linkove na pravilnike, novinske članke vezane uz slične situacije u drugim ligama itd pa i dalje svatko vidi što želi a ako već nema neki argument, onda počne pisati o uplatama iz međugorja ili ima neke smiješne teorije zavjere cijelig društva.

Sukus svega je da ljudi radije ispadnu potpuno glupi nego priznaju da su bili u krivu ili barem da postoji mogućnost da su krivo nešto procjenili a na ovoj temi je to na stereoidima.

Vidi cijeli citat

Sukus svega je da nitko ne moze staviti sliku kako ovaj pusta prednost u slucaju prije crvenog kartona ili ako mozes nadji taj detalj, dakle komisija je napisala izvjestaj gdje izmislja situaciju koja se nije dogodila i zasto bi joj netko vjerovao kada su u stanju napisati tako nesto. Ili je stvarno pustio prednost pa ne sumnjam da ces ti to pronaci i dokazati da je izvjestaj komisije ok. Pazi oni su napisali da je pustio prednost, dakle kao da uopce nemaju pojma o kojoj se situaciji radi. E to je vec sramotno i bezobrazno da prave budale od svih nas i da je to normalna stvar. 

kev
kev
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.01.2010.
Poruka: 3.296
19. srpnja 2022. u 20:39

Vjerojatno se svi slažu da zele da ovakvih rasprava uopce nema i da sve bude savršeno ali sve se vrti od katastrofalnih sudaca na čelu sa Marićem koji ima "putra" na glavi i repova vise od vecine nogometnih djelatnika kakav predsjednik takvi i suci i sudenje...dok u svim segmentima liga i klubovi rastu sudenje je sve gore unatoč VARu koji bi trebao smanjiti greske i dvojbe na minimum imam osjećaj da je sve gore svako kolo dvije tri katastrofalne odluke...i stvarno neznam cemu sluzi taj izvještaj sudacke komisije i cemu "oko sokolovo" kada samo u katastrofalnu situaciju unose jos vise zbunjenosti i konflikata...ako sudac nije dobro sudio kazni ga i gotovo baci ga u 3-4 ligu neka sudi za par stotina kuna a ne par tisuća pa ce mozak mozda proraditi... 

Na kraju krajeva nasih sudaca u Europi nema nigdje kada dobiju priliku o njima se pise samo po losem dok bez podcjenjivanja suci iz BIH , Albanije , C.Gore sude stalno a Slovence i Srbe necu ni spominjati...i onda taj isti Maric izjavi da imamo najbolje suce u Europi to me podsjeća na izjavu predsjednika jedne stranke da mi živimo super ali nismo toga svjesni a obje izjave ne drže vodu... 

I dok nam likovi koje su tukli navijači po restoranima, koji su slavili i pili sa "djelatnicima" klubova vode bilo sto a pogotovo sudacku organizaciju tu nema srece...

robil
robil
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.08.2012.
Poruka: 1.916
19. srpnja 2022. u 20:45

https://www.24sata.hr/sport/nova-pravila-u-hnl-u-suci-ce-za-svaku-psovku-odmah-dati-crveni-849406

 

Normalno da i dalje neće bit nikom dozvoljeno komentirati suce i suđenje. Pa jebo vas HNS i TV prava dok banda i dalje jaše

tovar12
tovar12
Mali dioničar
Pristupio: 18.07.2016.
Poruka: 7.082
19. srpnja 2022. u 20:46

Baš čitam...Brunek najavio da će se isključivat za neprimjereno ponašanje itd...

Znači sve se kažnjeva samo njihove idiotarije ne

  • Najnovije
  • Najčitanije