Ma da u principu... samo sta se danas popularno kaze bas je nenogometno... minimalan utjecaj na razvoj situacije.
To mislim i kod nekih faulova za penal ili u terenu nebitno. Jednostavno se po kretnji, padu igraca vidi da glumi, kao taka ga je kopackom o kopacku ono sa strane, strisa jel, a ovi se koprca ka da ga je bik ugazija... a u biti taj dodir nije uopce uzrokova njegov pad ni nista, nego je samo osjetija da je lagano dodirnut i to koristi pa se baci, jer suci ne gledaju cijeli kontekst nego samo ima li bilo kakav kontakt i kad se taj lagani dodir na varu vidi imaju opravdanje svirat.
To mi je gadljivo. Al razumin da je onda tesko imat kriterij jer bi sve ovisilo o svakom sucu i njegovom dozivljaju. Recimo englezi nekad pretjeraju u suprotnom smjeru, bude bas ono ruka ili faul ali ka procjena suca je da nije nogometno...
Ovako ispada najbolje da AI sudi, i onda nema kalkulacija i pretpostavki, nego cista matematika i kod, pa kad takne ciao...