robinho_ je napisao/la:
1. Glavni je problem prodaju se karte podobnima preko veze (takozvane HNS kvote znači da 2/3 karata nisu u javnoj prodaji nego se prodaju preko maila ili podijele)., u Osijeku se nije našlo ni 10% u prodaji
Vidi cijeli citat
Ovo je netočno. U Osijeku se nije uopće mogla kupiti karta, niti je postojalo fizičko mjesto gdje bi došao, izvadio novac i kupio kartu za sebe. Karte si mogao kupiti isključivo online preko HNS portala.
Postavlja se pitanje koliko je karata pušteno u online prodaju, a koliko je podijeljeno pozivnica, taj odgovor zna samo HNS, ali neće objaviti tu informaciju.
Nekom logikom je trebalo pola karata pustiti u online prodaju a drugu polovicu prodavati na samom stadionu. Na taj način bi imali navijače na utakmici, a ne ove hohštaplere, instagramuše i kazališnu publiku koji su tamo došli jedino se naslikavati i biti viđeni...
Sudeći po transparentima, tablicama i govoru ljudi, na utakmici je bilo najmanje Slavonaca.