Hrvatski nogometni savez koji je u nekoliko dana pretprodaje prodao samo koju tisuću ulaznica za kvalifikacijsku utakmicu protiv Makedonije (petak, 20.15
sati) posegnuo je za "alternativnim rješenjem" sve kako bi "spasio što se spasiti može". U strahu od praznim tribina i bijesu javnosti zbog skupih ulaznica, naime, HNS je elegantno poklonio pet tisuća ulaznica Konzumu koji će u svojim marketinškim akcijama te iste ulaznice – podijeliti!
Koliko je to nepravedno prema onima koji su kupili skupe ulaznice ne treba ni isticati. Koliko je taj potez zapravo i priznanje greške, također je posve razvidno. Makar, izvršni predsjednik Saveza Damir Vrbanović tvrdi drugačije, iako u nastupu za medije niti šaptom ne spominje dijeljenje ulaznica preko Konzuma...
'Zaista mi nije jasno zašto se unaprijed diže panika i konstatira da će tribine zjapiti prazne? Imam podatak, prodano je nešto manje od sedam tisuća ulaznica. To je uobičajen broj na dan prije početka. Na utakmici očekujemo 15.000 gledatelja, a ako bude lijepo vrijeme i 20.000. Držimo da su cijene ulaznica adekvatne. Mislim da nismo pogriješili jer je hrvatska nogometna reprezentacija jedan od najvećih brendova u našem sportu', priča Vrbanović, ne spominjući - dijeljenje ulaznica.
Istovremeno, iako se taj potez s dijeljenjem ulaznica pokušao sakriti javila se i udruga - Zajedno za Dinamo. Koja je došla do informacija kako se ulaznice dijele. Članovi te udruge ističu:
'Dvije tisuće, pod navodnicima, idiota, koji su pošteno platili ulaznice za tekmu s Makedonijom, od sveg srca zahvaljuje ljudima koji su oteli Dinamo, a sad predano rade na ogađivanju reprezentacije. Hvala vam što ste u strahu od bojkota naroda odlučili danas dijeliti ulaznice u Konzumu i dovlačiti autobuse besplatno. Hvala vam u ime onih koji su platili ulaznicu i hvala vam u ime onih koji su vam praznim tribinama odlučili poručiti što misle o vašem vladanju hrvatskim nogometom. Mi smo već naučili da ste spremni na sve kako bi održali svoje fotelje i kako bi vaša kasica prasica (hrvatski nogomet) ostao u vašim rukama, ali pitanje je što će vam ovaj puta reći narod zbog kojeg bi ta reprezentacija trebala i postojati. Uživajte, nećete još dugo'...
Gramzivost HNS-a već je i na prijateljskoj utakmici u Splitu protiv Švicarske uvjetovala nisku posjetu na tribinama, a sada u kvalifikacijskoj utakmici protiv Makedonije ogorčila je navijački puk. U nikad lošijoj atmosferi reprezentacija očekuje jednu službenu utakmicu pod prijetnjom bojkota navijača, ali i sa srdžbom onih koji su platili ulaznicu i doći će na utakmicu. Kako će se taj isti navijač osjećati kada pokraj njega bude onaj tko je ulaznicu dobio na poklon?
Uglavnom, svjedoci smo raspada svih zamisli marketinga HNS-a koji se propisno obrukao u animaciji navijača za start svjetskih kvalifikacija za odlazak u Brazil.
Osim toga, mnogi ovakav potez s ulaznicama smatraju i kao nekom vrstom udara na novog izbornika Igora Štimca koji se pred novinarima nije ustručavao reći kako se ne slaže s tim potezom. Istakavši pritom kako se nada da će ubuduće ulaznice biti jeftinije. I doista, umjesto poticajne atmosfere za novog izbornika i igrače na startu teškog natjecanja svi skupa smo dobili, i izbornik i igrači i navijači, mučan osjećaj prevare!