Hrvatska nogometna reprezentacija

Antonio Leonel
Antonio Leonel
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.12.2010.
Poruka: 2.165
29. lipnja 2021. u 15:35

Ivo Krečak je napisao/la:

Johnnson je napisao/la:

Leko da ali Jerko , idealan.

Vidi cijeli citat

Ja sam za, barem nećemo petkovića više gledat. Ko čita gloriju zna zašto 😂

Vidi cijeli citat

Na ovakav upis gospodina Dzonsona, realno, nista drukcije od ovoga se i ne moze odgovorit

Naravno, ako nemas moderatorske ovlasti pa da ga baniras

vilenjak je mrak!
Charlie Harper
Charlie Harper
Dokazano ovisan
Pristupio: 24.04.2012.
Poruka: 11.105
29. lipnja 2021. u 15:39

Mnogi zazivaju Bjelicu za izbornika ( ja također ) , u tom slučaju ćete se nagledati Petkovića u prvih 11

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.06.2021.
Poruka: 263
29. lipnja 2021. u 15:46

Ja bih Kramarica stavio u spici,desno krilo Rebic a lijevo Perisic.

Brozovicu i Modricu pridodati nekog fizikalca,

desni bek Vida a lijevi Barisic.Centralni Lovren i Caleta-Car.

 

 

Iz aviona se vidjelo da se forsiraju Petkovic,Gvardiol,pa i Orsic i Livakovic koji zasluzuju tu biti.

Orsicu koji je vrhunski igrac, se nisu mogli dati minuti pored Perisica i Rebica a igrao je nesto.Livakovic nema konkurenciju pa nije sporno.

Mislim i da se Brekalo opasno gura na stetu drugih.

Kaktus Car
Kaktus Car
Mali dioničar
Pristupio: 23.03.2011.
Poruka: 5.018
29. lipnja 2021. u 15:47

zukan je napisao/la:

Mnogi zazivaju Bjelicu za izbornika ( ja također ) , u tom slučaju ćete se nagledati Petkovića u prvih 11

Vidi cijeli citat


To ovisi o Petkoviću. Bjelica ga je bez pardona poslao na tribine kad mu voljni moment i forma nisu bili na razini. Bjelica nije Dalić, on nikome, pa ni senatorima, ne bi tolerirao nezalaganje i našetavanje po terenu.

ginter
ginter
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.03.2015.
Poruka: 2.129
29. lipnja 2021. u 16:08

Radijator je napisao/la:
Bišćan da sad preuzme reprezentaciju imao bi u trenutku preuzimanja bolje reference od svih izbornika u zadnjih 15 godina i to debelo
Vidi cijeli citat
Bišćan ima neobično jak marketing još od prvih njegovih trenerskih početaka prije 5 godina u Rudežu. Nevjerojatno koliko je dbivao prostora u tisku za trenera drugoligaša. I to ono pompozno... a disproporcijalno rangu, pridavao mu se značaj kao da je austrijski klub uveo u polufinale kupa UEFA.

"Kdor ne skače, ni Slovenc hej, hej ,hej"
EdiEdi
EdiEdi
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 11.05.2021.
Poruka: 82
29. lipnja 2021. u 16:13

ekumenist je napisao/la:

Ja bih Kramarica stavio u spici,desno krilo Rebic a lijevo Perisic.

Brozovicu i Modricu pridodati nekog fizikalca,

desni bek Vida a lijevi Barisic.Centralni Lovren i Caleta-Car.

 

Vidi cijeli citat


Daliću, odlazi!

Mtipster
Mtipster
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 1.262
29. lipnja 2021. u 16:18

Vilenjak je napisao/la:

ok slazem se..uopce ne mislim na izjave vidjet cemo kaj mozemo, idemo odigrati, niti vjerske pozive..ali pitanje je vrlo jednostavno

procitao sam komentar sa kojim se dio slaze..da se micu ljudi poput Cire i Dalica...znaci samo kanta ostaje kao cilj

simply

Vidi cijeli citat


Čini se da se referiraš na moj komentar o Ćiri i Daliću već 2 puta pa ti moram odgovoriti, naravno da nisam time mislio da je sve osim kante neuspjeh. Nogomet je sport s malo poena, a velika natjecanja su mali uzorak utakmica, zato sam htio reći da rezultat nikako ne može biti mjerilo kvalitete rada izbornika, nego treba proučiti dublje i eliminirati taj faktor sreće koliko je to moguće. Primjerice, jedna Schmeichelova bravura manje protiv Grčke ili jedan sudački gaf manje protiv Ukrajine i ode Ćirina bronca. Jedan drugačiji penal i ode Dalićevo Srebro.

S druge strane, recimo Barić. Reklo bi se, nije napravio ništa posebno. Po meni je jedan od najboljih naših izbornika. Preuzeo je ekipu koja nije Estoniji mogla poštenu šansu stvoriti, izmišljao putem igrače i odveo nas na EURO. Od te ekipe bi Kovač i Tudor mogli danas igrati u repki, s tim da je Tudor već 2004. imao gadnih kroničnih problema s ozlijedama, odigrali smo 3 solidne utakmice, promašili brdo zicera protiv Švicarske i kompetitivno igrali s Englezima i Francuzima, nismo bili nadigrani kao jučer kad je trebalo biti 4:1 za Španjolsku u 90 minuta.

Drugi primjer, Bilić. On je startao tu srebrnu generaciju, uveo ih golobrade, novinari su nas pokopali prije prve utakmice, a mi nadigrali Ruse u gostima, ne znaju ni sami kako su nulu izvukli. U kvalifikacijama 2 puta pobijedio Engleze, obje pobjede legendarne. I onda se dogodi ozlijeda Eduarda prije prvenstva, na čijem zadržavanju lopte je bazirao cijelu igru. Unatoč tome, nakon prve loše utakmice protiv Austrije rasturamo Nijemce i još Poljake s rezervnom postavom!! Kako smo ispali, svi znamo. Ide mini smjena generacija, neki igrači nisu više na razini, pozicije problematične i Englezi maksimalno na nas napaljeni, podbacuje se u kvalama za JAR, ali Bilić ostaje i opet 2012. složi novu reprezentaciju koja odigrava najbolje ikad na velikim natjecanjima (da, bolje i od 2018.), ali jbga, skupina s 2 kasnija finalista i detalji koji su odlučivali protiv Španjolaca. Usporedi tu utakmicu s ovom jučer, na kojoj smo bolje izgledali?

Zato sam ljut zbog Dalića i Ćire, dojma sam da su najbolje generacije koje smo imali bile vođene najmanje kvalitetnim stručnim kadrom, ne mogu se ne pitati bi li te 2 medalje bile druge boje da je bilo drugačije i bi li možda bila još koja na zidu (1996., 2016.)

Đulić, Nauković, Pavličić Bekić - VAN iz Dinama!
ARIZIN
ARIZIN
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.07.2012.
Poruka: 16.069
29. lipnja 2021. u 16:20

Stvarno ne znam što su Švicarci izbacili Francuze ili Česi Nizozemce...Pa ovi su igrali protiv svjetskih prvaka i viceprvaka Europe, trebali su se predati unaprijed i imati razne isprike. 

Ovo nije ništa drugo nego umanjivanje krivnje i prodavanje i dalje magle. Ne vidim u 3 godine ikakav pomak u igri, niti imamo sustav, niti imamo postavu, a za brojne pozicije mi nemamo niti sigurne igrače koji će to odigrati. Zašto bi netko na nekoj poziciji trebao biti doživotno radi prijašnjih zasluga? Jel bi trebao igrati Vrsaljko idućih 5 godina zato što je bio dobar na svjetskom i praktički nas centaršutom prema Perišiću vratio u igru protiv Engleza?

Iste reference Vrsaljka vrijede i za Dalića, ako više nisi u stanju pružiti ono najbolje onda valjda i drugi imaju pravo na tu poziciju koji su možda trenutačno bolji. Zar je to toliko skandalozno da netko tko je u tom trenu bolji ili možda ima bolja riješnja preuzme klupu.

Ispada da Dalić trenira momčad iz ljubavi, a ne da ipak dobiva 100 000 eura mjesečno za posao koji zadnje 3 godine ne obavlja kako spada. Nedaj slučajno da netko ukaže da možda nešto ne štima. Po stranima medijima smo bili najgora momčad u prve dvije utakmice uz Turke, pa eto onaj bivši češki reprezentativac koji je bo na Jadranu je rekao kako nikad nije vidio toliko lošu hrvatsku igru u zadnjih 25 godina. Jel je i on anti-Dalić ili čovjek vidi neke postavke igre da ne funkcioniraju.

 Ja razumijem da su neki igrači osvojili tu medalju, možda neki nemaju iste više ciljeve, ali to ne znači da oni kao Oršić, Vlašić i ostali to ne žele isto ponoviti,a  nisu mogli sudjelovati na svjetskom. Pa jel netko ima pravo radi loših taktičkih zamisli to njima oduzeti, a moglo se daleko više i bolje. 

Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.069
29. lipnja 2021. u 16:28

Mtipster je napisao/la:

s Englezima  nismo bili nadigrani kao jučer kad je trebalo biti 4:1 za Španjolsku u 90 minuta.

 

Vidi cijeli citat

pa ti mene zahebavas...pa nama su u toj utakmici Englezi mogli 10 komada dati...

slazem se sa dijelom komentara..ali ovo je pretjerivanje...ako je to utakmica u kojoj smo poveli, gdje je Baric izjavil da smo prerano poveli i izgubili 4:2 protiv Engleza???

satrali su nas

 

Domovine sin
Sensation
Sensation
Mali dioničar
Pristupio: 27.03.2013.
Poruka: 7.659
29. lipnja 2021. u 16:29

ono sto svi ocekivaju od kramarica rade vlasic i pasalic.

nekazem da ga treba otpisat, ali cinjenica

  • Najnovije
  • Najčitanije