Hrvatska nogometna reprezentacija

Sneeweis
Sneeweis
Željan dokazivanja
Pristupio: 20.08.2025.
Poruka: 375
20. svibnja 2026. u 06:47

danchy je napisao/la:


Zasto bi u 20. ligi Europe i cca 30. ligi svijeta moralo biti bilo sto za top10 reprezentaciju svijeta? Nekad ima, nekad ne, a i ti koji su dovoljno dobri se ne zadrzavaju predugo...

Vidi cijeli citat


Pa ni cetvorka iz Dinama nije isla u Katar radi HNL-a, nego zato kaj je trpala Atalantu, Chelsea, Tottenham, Benficu, a ako se dobro sjecam, Sucic i Baturina su upali tek nakon kaj su brilijirali protiv Monaca i dobili Milan.

pasha77
pasha77
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.02.2025.
Poruka: 1.065
20. svibnja 2026. u 06:59

Sneeweis je napisao/la:

Pa ni cetvorka iz Dinama nije isla u Katar radi HNL-a, nego zato kaj je trpala Atalantu, Chelsea, Tottenham, Benficu, a ako se dobro sjecam, Sucic i Baturina su upali tek nakon kaj su brilijirali protiv Monaca i dobili Milan.

Vidi cijeli citat


Prvo barem provjeri kad su krenuli igrati za reprezentaciju. Skroz si promašio.

Meni je nevjerojatno da se i dalje poteže teza da Dalić ne zove igrače Dinama, jer su igrači Dinama.

Od svih Dinamovaca,  jedino kod Danchya ne vidim takvu navijačku obojanost.

Manga Guela
Manga Guela
Željan dokazivanja
Pristupio: 06.11.2024.
Poruka: 256
20. svibnja 2026. u 07:02

Koliko se piše oko Segečića, a do prije mjesec dana nitko nije znao za njega. Odjednom treba biti starter. Ono što sma kratko vidio ( a ni ostali nisu pogledali osim par isječaka), Marco Pašalić kopija. Neka dečko igra, napreduje, imat će prilike. Nemojte samo za pola godine pisati, tko njega dovede u reprezentaciju. Ni za ni protiv, ako bude dobar bit će prilike

Lukass
Lukass
Mali dioničar
Pristupio: 01.02.2009.
Poruka: 5.857
20. svibnja 2026. u 09:12

ZooM je napisao/la:

Meni je zanimljivo kako mu je Mišić (31g) već godinama "prestar" da ga zove u reprezentaciju a čovjek je mjesec dana mlađi od Kovačića.. 

Vidi cijeli citat


Čovjek ostavlja rupe iza sebe u obrani u HNLu a kamoli u Europi. 

Ante
Ante
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.12.2020.
Poruka: 3.714
20. svibnja 2026. u 09:25

Naravno da igrači iz HNL-a mogu igrati u reprezentaciji, ali kod njih bi relevantne trebale biti europske utakmica, a ne one u HNL-u. Reprezentativni nastupi su razina europskih natjecanja, a tu Mišić ipak kaska. Dovoljno je pročitati komentare na njegove igre u Europi ove sezone, i to baš od navijača Dinama. On je tehnički dobar, ima, kako se ono kaže, nogomet u malom prstu, ali sve to radi u nižoj brzini. Mišić protiv Hajduka, Rijeke, Slavena ili Istre je jedan grač, Mišić protiv Engleske ili Gane je nešto drugo.

ZB10
ZB10
Mali dioničar
Pristupio: 12.06.2022.
Poruka: 7.083
20. svibnja 2026. u 09:27

HerojUlice25 je napisao/la:

Mislim da generalno je Dalić dosljedan da se u reprezentaciju teško upada

Vidi cijeli citat

Da, teško osim ako si npr Petar Sučić pa dobiješ ne samo poziv već direktno mjesto u prvih 11 nakon nekoliko dobrih utakmica za Dinamo. Ili ako si Matanović pa dobiješ poziv nakon što zabiješ par golova u drugoj ligi.

Iznimki koliko hoćeš, kao i kod svakog njegovog pravila i 'principa'. Za neke vrijedi, za neke ne vrijedi. Univerzalna fleksibilnost, može biti a i ne mora. Za nekog je važno da je bio dobar sad u ožujku a netko je imao svojih 55min da se dokaže prije 3 godine. Jebiga rođo tako ti je..

burek1983
burek1983
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.01.2011.
Poruka: 4.144
20. svibnja 2026. u 09:56

Lukass je napisao/la:

ZooM je napisao/la:

Meni je zanimljivo kako mu je Mišić (31g) već godinama "prestar" da ga zove u reprezentaciju a čovjek je mjesec dana mlađi od Kovačića.. 

Vidi cijeli citat

Čovjek ostavlja rupe iza sebe u obrani u HNLu a kamoli u Europi. 

Vidi cijeli citat


Ostavljaju i drugi...itekako.
Igrači koji neriskiraju i igraju u komfor zoni kratkog,nerizičnog pasa nemaju što raditi na višoj razini.
Igrači koji se boje napravit prekršaj isti drek.
Pogledaj sinoć Rodrija u tekmi za naslov,pogledaj koliko je puta zeznuo u procesu igre,pa je opet nezamjenjiv.
Pojeo Rijeku u finalu kupa,uz doktorsku predstavu protiv Hajduka par dana prije.

Može Beljo zabiti 50 golova,ali Miško je najvažniji igrač HNL-a.
Svaka čast Stojketu i Zajcu.
Njega nema u igri i Dinamo neosvaja naslov,čist poučak iz prošle sezone.
Nema Miška 4pobjede,3x,5poraza u 12 utakmica
Prosjek bodova 1,25

Zamisli da je on ove sezone u Hajduku npr.Imaš momčad za naslov.
Ista stvar i s prošlom sezonom.
Kakvi Krovinovići,Pajazitiji,Hugači i slično.Rakitić u Hajduku nije igrao na razini Mišića ove sezone.

pasha77
pasha77
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.02.2025.
Poruka: 1.065
20. svibnja 2026. u 10:05

ZB10 je napisao/la:

Da, teško osim ako si npr Petar Sučić pa dobiješ ne samo poziv već direktno mjesto u prvih 11 nakon nekoliko dobrih utakmica za Dinamo. Ili ako si Matanović pa dobiješ poziv nakon što zabiješ par golova u drugoj ligi.

Iznimki koliko hoćeš, kao i kod svakog njegovog pravila i 'principa'. Za neke vrijedi, za neke ne vrijedi. Univerzalna fleksibilnost, može biti a i ne mora. Za nekog je važno da je bio dobar sad u ožujku a netko je imao svojih 55min da se dokaže prije 3 godine. Jebiga rođo tako ti je..

Vidi cijeli citat


Nije li to dokaz koliko je bio ispred svog vremena, odnosno u pravu?

Danas Sučić igra u prvih 11 Intera i priča se o velikim ponudama za njega, a Matanović igra u prvih 11 ekipe koja igra finale euro natjecanja.

Sneeweis
Sneeweis
Željan dokazivanja
Pristupio: 20.08.2025.
Poruka: 375
20. svibnja 2026. u 10:06

ZB10 je napisao/la:

Da, teško osim ako si npr Petar Sučić pa dobiješ ne samo poziv već direktno mjesto u prvih 11 nakon nekoliko dobrih utakmica za Dinamo. Ili ako si Matanović pa dobiješ poziv nakon što zabiješ par golova u drugoj ligi.

Vidi cijeli citat

Nisu iste situacije ko danas sa Beljom i Stojkovicem. Matanovic je upao kad ama bas nikog nismo imali u perspektivi i islo se isprobavati, Beljo je imao prije sansu i em je prokockao, em zavrsio na klupi u Augsburgu, Ivanovic je isto isprobavan, a Petar Sucic je upao s dobrim igrama cijelu polusezonu, a i na jesen pogotovo protiv Monaca ali i osiguravanjem nastupa jer je mogel i za BiH igrati - i svi su isprobani u kvalifikacijskim/LN ciklusima, a ne isprobani na SP.

Tak budu i Beljo i Stojkovic dobili priliku u kvalifikacijama/LN

Ono, ko da pokusavas napisati neku novu istinu

 

P.S. Zanimljivo koliko Dalic mrzi Dinamo, da je Petra Sucica iz Dinama stavio u prvih 11 na debiju nakon samo "nekoliko dobrih utakmica za Dinamo"

[uredio Sneeweis - 20. svibnja 2026. u 10:07]
Sneeweis
Sneeweis
Željan dokazivanja
Pristupio: 20.08.2025.
Poruka: 375
20. svibnja 2026. u 10:12

burek1983 je napisao/la:
Može Beljo zabiti 50 golova,ali Miško je najvažniji igrač HNL-a.
Svaka čast Stojketu i Zajcu.
Njega nema u igri i Dinamo neosvaja naslov,čist poučak iz prošle sezone.
Vidi cijeli citat

Njega nema u reprezentaciji i reprezentacija osvaja dvije medalje na SP i igra finale LN, cist poucak iz Daliceve ere

  • Najnovije
  • Najčitanije