Kezman van reprezentacije!?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.02.2005.
Poruka: 39
27. svibnja 2005. u 11:27
Prema Blicu Kezman je izostavljen sa spiska igraca za utakmicu sa Belgijom, da li je Petko doziveo prosvetljenje ili je postao toliko dijabolican da je obrnuo ceo krug i postao normalan? Any comments...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
27. svibnja 2005. u 11:28
Ja mislim da je to sasvim korektna odluka. Petkovic na raspolaganju ima 5-6 zaista solidnih napadaca. Bez Save Milosevica , bez obzira na losu sezonu, napad se jednostavno ne moze zamisliti. Za tog coveka nema tajni u fudbalu. Danijel Ljuboja, posle prevazilazenja problema sa Vahom Halilhodzicem, tek treba da dokaze raskosni talenat. Za dve sezone ga vidim medju top ten napadaca u Evropi. Mirko Vucinic - sta tu ima da se prica: 18 golova u kalcu, i to u dresu malog Lecea. Nije ni cudo da su veliki italijanski klubovi poludeli za njim. O Zlatanu Ibrahimovicu se ispredaju bajke, a covek je u dresu jednog Juventusa dao koliko, 15 golova? Zatim Nenad Jestrovic, najbolji strelac belgijskog prvenstva, pravi razarac ostrvskog tipa (izgleda da se seli u Premier). Last but not least, Darko Kovacevic, "Dare magare", drvo koje skace (skoro zaboravljen posle lose sezone). Tu bih dodao jos i Nikolu Zigica i Marka Pantelica iz Zvezde. Tako da za napad SCG nema zime. Kezman, na zalost, nije igrao u kontinuitetu. Murinjo mu je sansu davao na kasicicu, sto ovaj, sticajem okolnosti, nije iskoristio (sta je uradio, sedam-osam golova u sezoni u svim takmicenjima). Meni je, iskreno, zao zbog toga, a jos pre sezone sam govorio da Premier nije za njega. Bojim se da on nema sta da trazi u Celziju vise. Neka nadje novi klub, pa ispocetka. Ali, nema brige za njega. Taj momak definitivno ima kvalitet, samo nije imao srecu da izabere pravi klub. Kada i ako se to dogodi, eto njega ponovo kod Petkovica.
Hitman
Hitman
Mali dioničar
Pristupio: 23.08.2004.
Poruka: 5.062
27. svibnja 2005. u 12:22
Da Dule, i ja se slažem sa tobom da treba zvati samo igrače koji igraju u svojim klubovima. Međutim, pre nego što se donese takva odluka o privremenom odstranjivanju Kežmana iz reprezentacije ipak treba sagledati neke stvari. Jeste da Milošević ne igra za Osasunu bukvalno već mesecima, ali se slažem da je on bitan član ekipe, očigledno je njegovo iskustvo na terenu, pravi je kapiten. Ali kao što rekoh, on nije igrao mesecima i pitanje je u kakvoj je formi. A Kežman, koji je godinama bio najbolji strelac Holandije, a potom prešao u veliki Chelsea, u kom je istina više bio na klupi nego što je igrao, je plakao od sreće kao malo dete kada je postigao gol Belgijancima u Briselu. Uostalom, iako je sezona za njega završena, on je došao u Beograd i trenira već danima sa Partizanom da bi ostao u formi pred meč reprezentacije. On je po meni najprivrženiji državnom dresu od svih igrača, ima najveću motivaciju kada igra za reprezentaciju i takav njegov odnos se mora poštovati bez daljnjeg! Moralo je biti mesta za njega u ekipi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
27. svibnja 2005. u 13:35
Slazem se ja sa tobom Hitmane kada je rec o njegovom odnosu prema reprezentaciji, i verujem da je jedan od retkih koji je srcem i dusom uz plave. Medjutim, po mom misljenju, to nije i ne moze biti odlucujuci faktor kada je poziv u pitanju, vec jedino i iskljucivo ono sto je u stanju da uradi na terenu. Kezman je dobio priliku protiv Spanije. Medjutim, ona lopta jos u vek stoji na stativi. Da je tada dao gol sigurno bi bio pozvan - ali nije. Ponavljam, uz ovako sirok izbor kvalitetnih napadaca, Petkovic je u pravu kada zeli da pruzi priliku nekom drugom, Jestrovicu ili Vucinicu, svejedno. I njihov odnos prema nacionalnom timu je za primer, a slozicemo se da su u neuporedivo boljoj formi od Kezmana. Meni je zao sto se odnos prema reprezentaciji uopste navodi kao argument kada je u pitanju pozivanje odnosno nepozivanje odredjenog igraca, ali to je vec tema za jednu drugu raspravu, u koju bez preke potrebe ne bih ulazio. Mislim da ces me razumeti.
Hitman
Hitman
Mali dioničar
Pristupio: 23.08.2004.
Poruka: 5.062
27. svibnja 2005. u 14:48
Eto, Petko nije zvao ni Miloševića ni Kežmana. Ipak se do kraja držao principa da oni koji ne igraju u svojim klubovima, ne mogu da igraju ni za reprezentaciju. To je korektan i pre svega, hrabar potez.

Nisam ni ja za to da odnos prema reprezentaciji bude glavni kriterijum za ulazak u državni tim, ali ta moja teza je važila u slučaju da Kežman ne bude stavljen na spisak za Belgiju, a da Milošević bude na istom. Ako važi princip da onaj ko ne igra za klub ne igra ni za reprezentaciju, onda taj princip treba da se odnosi na sve. Petković je ipak bio dosledan i zato nemam ni najmanji prigovor na njegov spisak igrača.


Golmani: Dragoslav Jevrić (Ankaraspor), Oliver Kovačević (Železnik).

Odbrana: Ivica Dragutinović (Standard Lijež), Goran Gavrančić (Dinamo Kijev), Mladen Krstajić (Šalke), Nemanja Vidić (Spartak Mosva), Nenad Djordjević (Partizan), Milan Dudić (Crvena zvezda).

Sredina terena: Dejan Stanković (Inter), Nenad Brnović (Partizan), Igor Duljaj (Šahtjor), Dragan Mladenović (Real Sosijedad), Ognjen Koroman (Krila Sovjetov), Saša Ilić (Partizan), Zvonimir Vukić (Šahtjor), Simon Vukčević (Partizan).

Napad: Nenad Jestrović (Anderleht), Danijel Ljuboja (Pari Sen
Žermen), Nikola Žigić (Crvena zvezda), Mirko Vučinić (Leče

Već vidim tandem Žigić-Vučinić/Jestrović u napadu! Pretpostavljam da će ipak pre početi Jestrović, jer ima iskustvo igranja u reprezentaciji, a i prvi je strelac belgijskog šampionata!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
27. svibnja 2005. u 15:13
Ne znam ni sam sta da mislim. Ono sto mi prvo upada u oci jeste Dragan Mladenovic, koji verovatno ni sam ne pamti kada je odigrao nekoliko utakmica u kontinuitetu. Tako da taj princip njegovim pozivanjem pada u vodu. Medjutim, posto smo deficitarni na cetvorci, to je sasvim razumljivo. Sto se napada tice, ne verujem da ce igrati Zigic i Jestrovic u paru - po mom vidjenju tu fali "meki centarfor" - osim ako se u startu nije opredelio za preskakanje igre i gadjanje centarfora u glavu, pa sta bude (ono sto onaj muceni Dostanic radi sa Zvezdom vec duze vreme). Mislim da Belgija, pogotovo bez Sonka, nema taj kvalitet da bismo u Beogradu igrali zatvoreniju varijantu. Zbog toga verujem da ce pre upariti Jestrovica i Vucinica. Mnogo vise problema vidim u vezi, medjutim bice mnogo lakse sada kada se vratio Vukic. I jos kada bi Stankovic odigrao kako zna i ume, pitanje pobednika ne bi trebalo da se postavlja. Ipak, ukoliko potcenimo Belgijance, ode mast u propast.
Hitman
Hitman
Mali dioničar
Pristupio: 23.08.2004.
Poruka: 5.062
27. svibnja 2005. u 15:19
[QUOTE]Ono sto mi prvo upada u oci jeste Dragan Mladenovic, koji verovatno ni sam ne pamti kada je odigrao nekoliko utakmica u kontinuitetu. Tako da taj princip njegovim pozivanjem pada u vodu.
Vidi cijeli citat

I meni je to upalo u oči, ali kao i ti, mislim da ga je zvao samo zato što smo deficitarni na četvorci. Zanima me i na šta će ličiti srednji red, da li će možda kao iznenađenje početi Koroman, koji je prava napast za protivničke odbrane po desnoj strani, a i odlično bi hranio loptama centarfora, nadam se Žigića.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
27. svibnja 2005. u 15:20
Blagi Boze, tek sam sada video...Sasa Ilic!? pa dokle ce vise da ga poziva, taj ni u Partizanu ne moze da sastavi tri dobre lopte!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2004.
Poruka: 482
27. svibnja 2005. u 15:20
@dule,hitman

ne slazem se ni sa jednim ni sa drugim!

kezman i posebno milosevic moraju biti pozvani u reprezentaciju!!!
druga je prica dali ce oni zaigrati i na utakmici!
kapetana se ne sme ostaviti izvan tima nikako!!! isto mislim i za kezmana!
pa sta ako su odigrali losu sezonu?! kezman tvrdim da je svejedno kvalitetniji i u ovom momentu od svih ostalih, osim mozda vucinica!

da vas pitam sad nesto!

sta ako se ova dvojica nedaj boze slucajno uvrede zbog nepozivanja u repku?? i sledecu sezonu recimo opet postanu medju najboljima napadacima u evropi i kad se SCG plasira na SP kazu....ako vam tada nisam bio potreban, nemojte me zvati ni sada!

...dobro ajde to je moje hipoteticko razmisljanje, ali sve je moguce!

moje misljenje je da se takvi igraci moraju pozvati u tim pa da su barem pored ako nista drugo!
a isto tako mislim, da jih je petkovic ostavio bez ikakvog objasnjenja, a to bi mogao postati problem!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
27. svibnja 2005. u 15:24
Sredina nam je problematicna, tu najvise skripi, a bogme i po bokovima nismo jaki. Dragutinovic je protiv Spanije bio katastrofalan. Sto se Koromana tice, taj mi je igrac uvek bio misterija. U stanju je da odigra sjajnu utakmicu, pa ga nema pola sezone, pa opet zablista. Bio mi je idol dok je igrao za OFK Beograd.
  • Najnovije
  • Najčitanije