Liga 16?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.05.2009.
Poruka: 1.720
13. svibnja 2009. u 17:39
Slažem se sa zikinim postom (jako dobro argumentirano pa neću ja previše izlagati jer se slažemo u načelu sa svime). Prva i druga liga bi trebale imati 10 klubova. Na dolje lige mogu imati više klubova. Posebno gdje se autobusima može ići na gostovanja bez velikog troška. Tamo će se onda proširiti baza. Gospoda sportski direktori i "izviđači" neka rade svoj posao i neka obilaze takve utakmice u potrazi za talentima, a ne da uzimaju lovu za dečka koji možda znaju igrati. Liga 10 nije sebična i nebi bila dosadna. Može reći tko što hoće, ali radije ću gledati neizvjesnu tekmu s Osijekom na Maksimiru dva puta u sezoni nego neke klubove čiji predsjednici zbog svoje vlastite promocije žele igrati najvii razred. Mislim da je glupo ići đonom na klubove koji će sada zbog proširenja lige ući u prvoligaško društvo. Oni nisu tome krivi. Meni osobno ne smeta Istra ili Karlovac u ligi. Niti netko drugi ako ima financijsku podlogu za izdurat sezonu, ako ima igrače koji neće štrajkati za pola sezone i ako ima gdje igrati. Kada se samo sjetim samoborske avanture u prvoj ligi i obijesti gradskih vlasti koje su samo iz objesti zatvorile financijsku pipu, digne mi se kosa na glavi. To ne želim niti jednom klubu, a previše njih ovisi o dobroj volji gradskih vlasti.

Činjenica je da bi se kvaliteta zgusnula sa deset klubova. I to je neosporivo. Posebno kada bi se i druga liga smanjila na deset klubova. Siguran sam da bi to bio nogač koji bi gledali i te kako. Bio bi interesantan sponozorima i gledateljima. Naravno, treba urediti i štale od stadiona (posebno Maksimir koji nebi smio biti kapaciteta 60k). Tvrdim da sigurno neću kupiti godišnju ulaznicu za Dinamo i sigurno neću dolaziti na tekme bez obzira kolko volim taj klub. Liga 16 nema veze sa zdravom pameti.

Licence... Za to sam da se poštuje strogo. Ako Dinamo treba igrati drugu ligu zbog toga nek igra. Možda onda nekome dođe iz guzice u glavu da su propisi tu da se poštuju a ne da se zaobilaze.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.11.2005.
Poruka: 18.412
14. svibnja 2009. u 10:05
jedan sramotan članak u Vjesniku:

Novi prvoligaši sigurno će imati posjećenije tribine nego što su imali u Drugoj ligi. Bit će zanimljivo na tim stadionima čekati Dinamo, Hajduk, Rijeku ili Slaven Belupo. No što navijači tih istih, naših najjačih klubova mogu očekivati kad na njihove terene dođe Karlovac, Imotski ili koji drugi novi prvoligaši.
U kreiranju lige mora se misliti i što će i kako će naši najjači klubovi zaraditi. Od utakmice Hajduka i Karlovca zarada će sigurno biti manja nego što iznose troškovi sudaca, delegata i redarske službe. Ali, izgleda, nikoga nije briga.

Oni nisu normalni nego argumenti su koliko će zaraditi Dinamo i Hajduk protiv Karlovca....zaboli me koliko će zaraditi ionako svi znamo da i jedni i drugi će u euforiji imati 20.000 na Sesvete a 5.000 na Dinamo/Hajduk ako igraju zakur*c.....


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.08.2008.
Poruka: 10.838
14. svibnja 2009. u 10:19
Ma baš sramotan članak ..... opet ispada da postoje samo Hajduk i Dinamo .... zaboli me ku.rac koliko će oni zaraditi a ako su zaradili na Interu i Sesvetema zaraditi će i na Karlovcu i ostalim klubovima .... a da imaju prave navijače nebi se brinuli ni da dođe Galižana na Maksimir ili Poljud .....
Ali ne, sada liga nevalja jer Dinamovi i Hajdukovi navijači biraju utakmice ..... G L U P O S T !!! Thumbs Down Clown
[uredio damy - 14. svibnja 2009. u 10:20]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.11.2005.
Poruka: 18.412
14. svibnja 2009. u 10:22
meni taj argument da ljudi ne dođu gledati slabi klub je nejasan i prejadan....pa ja idem gledati svoj klub a ne protivnika...normalno kad igraš sa jačim klubom da je zanimljivije ali UVIJEK ću ići gledati ISTRU a nikad protivnika....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.05.2009.
Poruka: 1.720
14. svibnja 2009. u 10:25
Slažem se da je sramotan članak. Iako su i financije bitan aspekt one ne mogu i ne smiju biti prvi kriterije. Činjenica je da od gledatelja ne zarađuje niti jedan jedini klub u Hrvatskoj. Razlog? Četiri su.

1) Loš nogomet zbog slabe lige (kvalitete) i katastrofalnog pristupa utakmicama.
2) Stalno medijsko prepucavanje Dinama i Hajduka oko sudaca, a kad oni to ne rade rade drugi i plasiraju namješteno prvenstvo u javnosti.
3) Štale od stadiona i igrališta (a nije baš sunčano s 23 stupnja cijele godine).
4) Platežna moć građana i cijena ulaznica su mahom u nesrazmjeru.

Moramo biti svjesni da naši klubovi još dugo neće imati neku zaradu od gledatelja. Zarada se postiže godišnjim ulaznicama. Da bi njih ljudi kupovali moraju imati razlog za to. Dok se one četiri točke ne dovedu u normalne okvire, neće biti mnogo onih koji kupuju godišnje ulaznice. I još nešto. Mnogi kažu da se ligom 16 neće ništa izgubiti. Ipak je to jedna godina. Na žalost izgubiti će se mnogo. Jedna godina će proći, a natjecanje će nazadovati. Kad i ako bude lige 10, vidjet ćemo da prve dvije godine sigurno neće biti velikog napretka. Tek nakon toga možemo očekivati prave rezultate ukoliko nebude opet hajke na suce.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.08.2008.
Poruka: 10.838
14. svibnja 2009. u 10:42
Veruda je napisao/la:
meni taj argument da ljudi ne dođu gledati slabi klub je nejasan i prejadan....pa ja idem gledati svoj klub a ne protivnika...normalno kad igraš sa jačim klubom da je zanimljivije ali UVIJEK ću ići gledati ISTRU a nikad protivnika....
Vidi cijeli citat

Tako je .... normalo da će mi biti draže kada dođe npr. Hajduk ili Dinamo ali samo zato što će biti više ljudi i što će biti zanimljiva atmosfera .... inače je nebitno, važno je da Istra igra a jesu li protivnici Rijeka, Dinamo i Hajduk ili Cibalia, Inter i Sesvete ja sam uvijek na stadionu .....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.11.2008.
Poruka: 86
14. svibnja 2009. u 11:42
damy je napisao/la:
Sela i zaseoci ??? Pula,Karlovac i Slavonski Brod su sela i zaseoci ???
Vidi cijeli citat
ČAKOVEC  JE ISTO SREDIŠTE ŽUPANIJE...LOLLOLLOLLOL
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.05.2008.
Poruka: 50.334
14. svibnja 2009. u 12:13
mislim da je jedini pravi komentar o našoj ligi neki dan dao Matteoni kad je napisao da nam je liga dotakla dno dna.....i pritom nije mislio baš na proširenje na 16 klubova neg općenito na odnose,na muljanja na kupovanja tekmi,na Mamića i slične,na ovaj primitivizam po medijima itd
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.08.2008.
Poruka: 10.838
14. svibnja 2009. u 12:37
Neće biti zanimljivo ni objavljivanje svih 16 sastava i osam izvještaja iz tako glomazne lige. Prije će biti da će ljudi preskočiti čitanje izvještaja s nezanimljivih utakmica, nego što će provjeravati kakvu će koji od dvjestotinjak igrača iz svakog kola dobiti ocjenu.

Ajme majko moja što seru, pa zar moraju takve gluposti uspoređivati i tražiti ovakve sitnice samo da bi pokazali da im smeta Liga 16 Clown
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.05.2008.
Poruka: 50.334
14. svibnja 2009. u 12:42
damy je napisao/la:
Neće biti zanimljivo ni objavljivanje svih 16 sastava i osam izvještaja iz tako glomazne lige. Prije će biti da će ljudi preskočiti čitanje izvještaja s nezanimljivih utakmica, nego što će provjeravati kakvu će koji od dvjestotinjak igrača iz svakog kola dobiti ocjenu.

Ajme majko moja što seru, pa zar moraju takve gluposti uspoređivati i tražiti ovakve sitnice samo da bi pokazali da im smeta Liga 16 Clown
Vidi cijeli citat


a teško sastavit izvještaje LOL
pa zna se da Povrženić i Begović će bit igrači tekme LOL
svašta LOL
  • Najnovije
  • Najčitanije