Liga prvaka, 2.kolo: Lyon - Dinamo Zagreb (27.9.2011)

123
...
484950
...
697071
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2011.
Poruka: 1.565
27. rujna 2011. u 23:03
rukavina
bećiraj
krstanović

platiti nekome da ih uzmu...
AdrianaLima fan
AdrianaLima fan
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.07.2008.
Poruka: 4.911
27. rujna 2011. u 23:03
ilegalac je napisao/la:
AdrianaLima fan je napisao/la:
dimnjacar je napisao/la:
I sad krece opravdavanje ovoga?

Ipak je Dinamo autsajder, ipak nije los rezultat, moglo je biti i 8:0, nema veze, vec protiv Ajaxa bice bolje


Vidi cijeli citat

A sta trebali bi rusit cijeli uspjeh ulaska u Lp.  Zbog šabana koji nece otic na utakmicu bez kune i koji tu sad pametuju.   Lyon je bio u prici. Ekipa koja ima 10 puta veci proracun i tu se nalaze zgabavci to kritizirat e nece.       Kruno je nocas pogrijesio ali protiv koga. LYONA!!!!    To sto se stvorila atmosfera jednakosti ne znaci da je to i utakmica ravnopravnih ekipa. Pa razlika je u klasama. I opet s malo pametnijom igrom smo mogli remi izborit. Ne zato sto te razlike nema nego zato sto je malo nedostajalo.


Kad vidim ovu gamad od ljudi nekad mi dođe zao sto igramo Ligu Prvaka....

Vidi cijeli citat

Ponašaš se kao napaljeni tinejdžer... Ajde sada pogledaj 50 stranica komentara s Realom i ovih 25 s Lyonom i onda zaključi kako škvadra reagira kada se napiše "realan" komentar o šansama Dinama.  I sada kao svaki usrani Hrvat komentiraš ovu utakmicu kao logičnu i zamjeraš "nama" što Dinamo igra Ligu prvaka....

Patetično... 

Vidi cijeli citat

Kao svaki usrani Hrvat. Pa pretpostavljam da si i ti jednako usran onda nemoj ništa pričat jer si usrani Hrvat.
Mogli smo remi izvuć da su Tomečak i Rukavina krenuli ali nismo. Nije kraj svijeta zbog toga.  I siguran sam da  nećemo biti 3. ali zbog gamadi unaprijed računam da se ovu ekipu ne smije kritizirat,a bome niti trenera...
smOtto
smOtto
Dokazano ovisan
Pristupio: 17.06.2004.
Poruka: 10.718
27. rujna 2011. u 23:06
meni nema smisla toliko po Beći pljuvati, drugo poluvrijeme je sasvim fino par lopti proslijedio i uhvatio, nije se imalo šta očekivati u prvom poluvremenu kada nije ni bilo nikakve igre, na jednu šansu nije stigao ali zato i dolazi iz crnogorske lige u dinamo a ne u neki jači klub a isto tako i Gomis je trebao više od šanse da zabije.
mislim nije on bio dobar ali nije ni toliko loš, više je podbacila veza.

inače samo Vidi sve pohvale, tako se igra srčano.
ostali i nisu se nešto pretrgali od volje
"kažem ja"
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.02.2008.
Poruka: 1.095
27. rujna 2011. u 23:07
Ja samo neznam šta je Pokrivač radio u prvih 11. Svaku ozbiljniju tekmu zajebe. Mislim da je Šimunić trebao igrati od početka. Takav iskusan igrač nam je potreban.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.04.2009.
Poruka: 11.550
27. rujna 2011. u 23:07
Moram priznat da sam više-manje pozitivno iznenađen komentarima nakon utakmice. Očekivao sam paljbu po svemu, iako za istu realno nema temelja ali mi ponekad očekujemo čuda koja su nerealna.
goikoetxea
goikoetxea
Mali dioničar
Pristupio: 02.10.2010.
Poruka: 7.976
27. rujna 2011. u 23:09
ne slazem se da je ovo realan rezultat... ovo je samo odraz jurcicevog sistema. ne prihvacam da je veza samir badelj losija od graniera, gonalona i kalstroma. nisu tonel i vida nista losiji od konea i lovrena... lion je samo sjena nekad velike ekipe. trenutno tamo igraj samo 5 igraca koja spadaju ili ce spadat u neki nogometni vrh ( a igrali su bez dvojice )

al jebiga, usro se kurcic... "zacementirao" vezu s nesposobnim pokrivacem. badelj po stoti put zrtvovan na krilu. jednom ga usralo pa misli da je leko desni bek, a nije. i na kraju ibanez umjesto simunica te tri greske su mu uzele barem bod. lion nije nista odigrao, samo je uzeo ponudjeno
...ladne su mi, ladne ove kiše a na jugu i zime su od zlata...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.08.2004.
Poruka: 1.844
27. rujna 2011. u 23:10
Dodao bih da je Vela realno naš komentator s naviše duha.
(istina, konkurencija mu nije baš žestoka ali svejedno..) 

Meni Jurčić nije baš drag tip, nije tip čiju bih sliku držao u novčaniku,  daleko od toga, ali ne vidim zašto 
ga se kritizira. Igra s igračima koje ima i koji suuredno slabiji od suparničkih.
Povukao je prave poteze - izmijenio najslabije karike i drugo poluvrijeme je bilo solidno.

Dinamo za ozbiljniju ulogu u LP treba imati par stvarnih klasa - tipa svojedobno Prosinečkog .
Nadao sam se da bi Badelj ili Samir mogli odigrati tu ulogu, ali u susretu sa pravim dečkima (Real, Lyon)
naši su momci pokazali da su ispod te razine. 
To treba   shvatiti i prihvatiti realnost. 
Kad si realan, porazi manje bole...


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.12.2009.
Poruka: 778
27. rujna 2011. u 23:11
Sve u svemu ne vidim čemu pljuvanje,vrlo dobra partija Dinama u skladu s njegovim mogućnostima,Lyon je kvalitetnija i ekipa i nije bilo realno očekivati neke bodove na Gerlandu.Ja vjerujem u kvalitetu ovog Dinama,mislim da su odlična momčad i od njih od početka LP očekujem dobru borbu i bodove protiv Ajaxa,ako je ikako moguće 3 na Maksimiru i 1 u Amsterdamu,te bod kod kuće protiv Lyona kao neki bonus.Ukoliko to ispune,a mislim da hoće onda možemo govoriti o odličnoj Dinamovoj sezoni u Ligi prvaka.

Svaka čast za Vidu,dečko fenomenalno igra.
Isto tako,i Lovren je odigrao profesorski u dresu Lyona.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.04.2009.
Poruka: 11.550
27. rujna 2011. u 23:12
goikoetxea je napisao/la:
ne slazem se da je ovo realan rezultat... ovo je samo odraz jurcicevog sistema. ne prihvacam da je veza samir badelj losija od graniera, gonalona i kalstroma. nisu tonel i vida nista losiji od konea i lovrena... lion je samo sjena nekad velike ekipe. trenutno tamo igraj samo 5 igraca koja spadaju ili ce spadat u neki nogometni vrh ( a igrali su bez dvojice )

al jebiga, usro se kurcic... "zacementirao" vezu s nesposobnim pokrivacem. badelj po stoti put zrtvovan na krilu. jednom ga usralo pa misli da je leko desni bek, a nije. i na kraju ibanez umjesto simunica te tri greske su mu uzele barem bod. lion nije nista odigrao, samo je uzeo ponudjeno
Vidi cijeli citat


Leko je bio tu negdje između 2-3 najbolja igrača Dinama, i sad i s Realom samo kaj sad nije trebao dobit crveni, pa čak po kriteriju ni žuti. Ostalo se više-manje slažem iako mislim da potcijenjuješ Lyon. Nisu onaj stari Lyon, ali ovaj Lyon će bez problema se plasirat u osminu finala LP i tamo odigrat u najmanju ruku pristojno s kime god igrali. U prvenstvu će se očigledno borit za naslov, a nije da im je prvenstvo slabo. 10 puta bogatija ekipa od Dinama, ekipa s dvojicom vrhunskih golgetera(jedan ozlijeđen), Bastosom standardnim igračem Brazila(to kaj je bio nevidljiv treba zahvalit Leki), Lovrenom koji je stvarno izrastao u odličnog stopera, onim Koneom koji je za stopera jako brz, opasnim Briandom......ma kaj pričam, bolji su i amen, a nije da su nas demolirali. Ni igro, ni rezultatom.

A za vezni red si recimo u pravu, upravo zato i nisu imali posjed lopte na dobroj razini. Ali oni i ne igraju kroz sredinu terena nego im se igra temelji na ovoj ofenzivnoj trojci.
[uredio LuxAngelus - 27. rujna 2011. u 23:15]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.11.2008.
Poruka: 1.774
27. rujna 2011. u 23:15
Niti jedan balkanski klub nije dobro prolazio protiv francuza, nikada, kao i protiv portugalaca, oni su penicilin za klubove s ovih prostora. Jednostavno ne ide i to je to.
123
...
484950
...
697071
  • Najnovije
  • Najčitanije