Udruga Naš Hajduk

Đejms Đojs
Đejms Đojs
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.07.2024.
Poruka: 697
10. lipnja 2025. u 11:36

Ko što kolege su kolege već navele - kupiš pretplatu i gledaš, niko te ne pita čega si član.

Članovi svugdi imaju pogodnosti od članstva.

Ovo kukumakanje je ispod razine, i ja sam dugogodišnji član Udruge pa sad ne želim dati svojih 20 eura za članstvo, jesu li me prevarili - možda, varaju nas političari prilikom svakih izbora, varaju te kad kupuješ skuplji robotski usisivač koji ti ne triba ...

Alternative vidljive nema, nije se pojavila nijedna udruga navijača koja bi imala članstvo i ideju, nit se pojavio investitor.

P.S. Gledan malo ovog Duplančića i vata me susramlje kad se sitin besprizornih likova koji su nas sprdali da smo izabrali PR lika oslobođenog tjelesnog. I u pravu su.

 

[uredio Đejms Đojs - 10. lipnja 2025. u 12:52]
Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
10. lipnja 2025. u 11:38

kraajki je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

tribilium je napisao/la:

Ja bi preporučio udruzi da vrate, odnosno prenesu dionice na klub i ugase se, a gradu da raspiše natječaj za prodaju dionica. 

Vidi cijeli citat


Svojom imovinom i nekretninama upravljaj kako god želiš, tuđu nemoj dirati. Isto kako ti nećeš svoju pošteno stečenu imovinu pokloniti nikome neće to napraviti niti udruga Naš Hajduk.

Vidi cijeli citat


A oni (NH) su dionice stekli svojim ili našim novcem?

Vidi cijeli citat


Koliko ja znam nitko nije bio prisiljen sudjelovati u akcijama doniranja za otkup dionica. Ako si bio prisiljen to svakako prijavi policiji i potkrijepi dokazima jer je to kažnjivo djelo.

Vidi cijeli citat

Postoji razlika između prisile i prevare, i dovođenja u zabludu.

Volim igru zvanu nogomet
Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
10. lipnja 2025. u 11:39

kraajki je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

tribilium je napisao/la:

Ja bi preporučio udruzi da vrate, odnosno prenesu dionice na klub i ugase se, a gradu da raspiše natječaj za prodaju dionica. 

Vidi cijeli citat


Svojom imovinom i nekretninama upravljaj kako god želiš, tuđu nemoj dirati. Isto kako ti nećeš svoju pošteno stečenu imovinu pokloniti nikome neće to napraviti niti udruga Naš Hajduk.

Vidi cijeli citat


A oni (NH) su dionice stekli svojim ili našim novcem?

Vidi cijeli citat


Koliko ja znam nitko nije bio prisiljen sudjelovati u akcijama doniranja za otkup dionica. Ako si bio prisiljen to svakako prijavi policiji i potkrijepi dokazima jer je to kažnjivo djelo.

Vidi cijeli citat


Bio sam prisiljen učlaniti se u udrugu čiji rad ne podržavam da bi mogao ići na utakmice kluba kojeg bi rado bio član.

Vidi cijeli citat


Pretplatu je mogao uzeti bilo tko je htio bez ikakvog članstva tako da nemoj lagati ili trolati, štogod da radiš ili pokušavaš.

Vidi cijeli citat

Nitko ne priča o pretplati. Reci mi iskreno, je li istina da ako nisi član udruge da si u nepovoljnijem položaju kao navijač koji želi kuptii ulaznicu?

Da ili ne. Stvar je jednostavna.

Volim igru zvanu nogomet
MikosGaal
MikosGaal
Željan dokazivanja
Pristupio: 05.09.2023.
Poruka: 379
10. lipnja 2025. u 11:58

U nepovoljnijem sam položaju i u konzuma ako nemam njihovu kplus karticu

Također, u knjižnici nemogu posudit knjigu ukoliko nisam član iste.

Ne daju mi u teretanu dok se ne učlanim.

 

Afera
Afera
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.02.2025.
Poruka: 1.010
10. lipnja 2025. u 12:01

Gerrard iz Brotnja je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

tribilium je napisao/la:

Ja bi preporučio udruzi da vrate, odnosno prenesu dionice na klub i ugase se, a gradu da raspiše natječaj za prodaju dionica. 

Vidi cijeli citat


Svojom imovinom i nekretninama upravljaj kako god želiš, tuđu nemoj dirati. Isto kako ti nećeš svoju pošteno stečenu imovinu pokloniti nikome neće to napraviti niti udruga Naš Hajduk.

Vidi cijeli citat


A oni (NH) su dionice stekli svojim ili našim novcem?

Vidi cijeli citat


Koliko ja znam nitko nije bio prisiljen sudjelovati u akcijama doniranja za otkup dionica. Ako si bio prisiljen to svakako prijavi policiji i potkrijepi dokazima jer je to kažnjivo djelo.

Vidi cijeli citat


Bio sam prisiljen učlaniti se u udrugu čiji rad ne podržavam da bi mogao ići na utakmice kluba kojeg bi rado bio član.

Vidi cijeli citat


Pretplatu je mogao uzeti bilo tko je htio bez ikakvog članstva tako da nemoj lagati ili trolati, štogod da radiš ili pokušavaš.

Vidi cijeli citat

Nitko ne priča o pretplati. Reci mi iskreno, je li istina da ako nisi član udruge da si u nepovoljnijem položaju kao navijač koji želi kuptii ulaznicu?

Da ili ne. Stvar je jednostavna.

Vidi cijeli citat


Istina je i tako treba biti. Član ima prednost, kao i u svakom kluba na kugli zemaljskoj. 

Bolje bi bilo da polemizirate jel NH treba biti DIP ili ponašati se kao vlasnik i preuzeti neke operacije. Kako unaprijediti udrugu, izbor vrha udruge, komunikaciju i ostalo. 

Udruga ima dionice i izbaciti se ne može, ko šta ne bi mogli izbaciti Karajicu ili nekog trećeg nego bi svi skupa mogli lajati na mjesec. 

Ili da Šuta instalira svoje političke pultrone ala Baćo pa da on odlučuje? Jel to hoćemo? 

Grad ima svoje dionice, ako ima ponuditelja neka prodaju. Udruga ide prema 50+1. A ako će ozbiljni investitori kupiti 49, slobodno, dapace neka.

100 000 članova vjeruje u ovaj projekt, žele biti dio projekta, sve je jasno iskomuncirano davno. 

[uredio Afera - 10. lipnja 2025. u 12:02]
Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
10. lipnja 2025. u 12:09

MikosGaal je napisao/la:

U nepovoljnijem sam položaju i u konzuma ako nemam njihovu kplus karticu

Također, u knjižnici nemogu posudit knjigu ukoliko nisam član iste.

Ne daju mi u teretanu dok se ne učlanim.

 

Vidi cijeli citat

Kakve promašene analogije, nevjerojatno😆.

Kolega, zamislite da Vam netko kaže da ne smijete kupiti u konzum osim na zadnji dan isteka roka robe koja se stavlja u prodaju u ponedjeljak, a ističe u nedjelju. To je analogija, ne ove gluposti koje dokazuju kako nemate zrno u glavi. 

Volim igru zvanu nogomet
MikosGaal
MikosGaal
Željan dokazivanja
Pristupio: 05.09.2023.
Poruka: 379
10. lipnja 2025. u 12:13

Ne. Hajduk ti daje da kupiš sve karte odjednom. Ne trebaš čekat nikakav "istek roka"

Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
10. lipnja 2025. u 12:13

Afera je napisao/la:

Gerrard iz Brotnja je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

Maverick82 je napisao/la:

kraajki je napisao/la:

tribilium je napisao/la:

Ja bi preporučio udruzi da vrate, odnosno prenesu dionice na klub i ugase se, a gradu da raspiše natječaj za prodaju dionica. 

Vidi cijeli citat


Svojom imovinom i nekretninama upravljaj kako god želiš, tuđu nemoj dirati. Isto kako ti nećeš svoju pošteno stečenu imovinu pokloniti nikome neće to napraviti niti udruga Naš Hajduk.

Vidi cijeli citat


A oni (NH) su dionice stekli svojim ili našim novcem?

Vidi cijeli citat


Koliko ja znam nitko nije bio prisiljen sudjelovati u akcijama doniranja za otkup dionica. Ako si bio prisiljen to svakako prijavi policiji i potkrijepi dokazima jer je to kažnjivo djelo.

Vidi cijeli citat


Bio sam prisiljen učlaniti se u udrugu čiji rad ne podržavam da bi mogao ići na utakmice kluba kojeg bi rado bio član.

Vidi cijeli citat


Pretplatu je mogao uzeti bilo tko je htio bez ikakvog članstva tako da nemoj lagati ili trolati, štogod da radiš ili pokušavaš.

Vidi cijeli citat

Nitko ne priča o pretplati. Reci mi iskreno, je li istina da ako nisi član udruge da si u nepovoljnijem položaju kao navijač koji želi kuptii ulaznicu?

Da ili ne. Stvar je jednostavna.

Vidi cijeli citat


Istina je i tako treba biti. Član ima prednost, kao i u svakom kluba na kugli zemaljskoj. 

Bolje bi bilo da polemizirate jel NH treba biti DIP ili ponašati se kao vlasnik i preuzeti neke operacije. Kako unaprijediti udrugu, izbor vrha udruge, komunikaciju i ostalo. 

Udruga ima dionice i izbaciti se ne može, ko šta ne bi mogli izbaciti Karajicu ili nekog trećeg nego bi svi skupa mogli lajati na mjesec. 

Ili da Šuta instalira svoje političke pultrone ala Baćo pa da on odlučuje? Jel to hoćemo? 

Grad ima svoje dionice, ako ima ponuditelja neka prodaju. Udruga ide prema 50+1. A ako će ozbiljni investitori kupiti 49, slobodno, dapace neka.

100 000 članova vjeruje u ovaj projekt, žele biti dio projekta, sve je jasno iskomuncirano davno. 

Vidi cijeli citat

To su gluposti. Svi znamo da se učlanjuje iz drugih razloga, a ne jer se podržava rad vrhuške udruge. Da danas postoje komentari na stranici, svi bi ih tjerali van kluba. 

Udruga je imala svoje vrijeme od X godina u kojima su bili vlasnici i vidimo gdje se nalazimo u zadnjih recimo 10godina. Potrebno je mijenjanje upravljanje, grad treba uzeti stvar u svoje ruke i dati dionice na prodaju. Nažalost, nitko ozbiljan neće doći jer smo u teškim govnima a morao bi se dodvoravati nekim mafijašima, klošarima i slugama koristoljublja.

Volim igru zvanu nogomet
Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
10. lipnja 2025. u 12:18

MikosGaal je napisao/la:

Ne. Hajduk ti daje da kupiš sve karte odjednom. Ne trebaš čekat nikakav "istek roka"

Vidi cijeli citat

To su gluposti. Nisi u mogućnosti pratiti običan filozofski silogizam, ili si licemjer pa ne želiš.

Stvari su jednostavne. Navijači su u neravnopravnijem položaju s obzirom na udruge čiji su članovi. I to je to. Sve što kažeš u nastojanju izvrtanja ne pobija ovo što je kolega rekao. A to jel netko ima novca za pretplatu, jel živi u slavoniji pa ne može ići na utakmice pa mu se ne isplati, to je sve irelevantno za ovaj slučaj.

Volim igru zvanu nogomet
Ćelava prevara
Ćelava prevara
Potencijal za velika djela
Pristupio: 30.05.2025.
Poruka: 1.535
10. lipnja 2025. u 12:32

Udruga ima vlasnička prava. Valjda su zato svi ostali u podređenom položaju u odnosu na udrugu.

  • Najnovije
  • Najčitanije