Udruga Naš Hajduk

Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
13. lipnja 2025. u 10:03

ante_spava je napisao/la:

Ugl, znači poanta je da se more postat "član" neke vrste loyalty kluba, al ne član ka član u udruzi.

@ujko, okupite se vas više i pišite javno o tome, ako tebi samom neće mailove odgovorit. Omasovite pokret!

Vidi cijeli citat

Pisao sam ti u dm sve to. To su jadne gluposti, Jedina mogućnost je da vlasnik grad ima napraviti nešto, ali neće jer živi u simbiozi sa udrugom i jer ne želi donosit odluke prekretnice i ugrožavat si time vlast. 

Volim igru zvanu nogomet
Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
13. lipnja 2025. u 10:06

Afera je napisao/la:

Gerrard iz Brotnja je napisao/la:

Leader je napisao/la:

Gerrard iz Brotnja je napisao/la:

Leader je napisao/la:

A to sto se dres kao lud prodavao i Hajduk zarađivao na prodaji istih nema veze? Dan danas ima hrpa ljudi na utakmicama u tom dresu. 

Vidi cijeli citat

Kakve to veze ima sa ičim? Hoću li ja prodavat treći dres i da Hajduk zarađuje a kasnije u budućnosti dobit moć upravljanja Hajdukom i dionice Hajduka? 

Vidi cijeli citat


Pa Hajduk je prodavao 3 dres na kojem je zarađivao i ljudi su se uclanjivali gdje je također novac isao Hajduku. Ok kao pozajmica koja se jednini u slucaju dokapitalizacije moze pretvoriti u dionice, a tu odluku može donjeti jedino grad Split. Hajduku je taj novac bio prijeko potreban i sve to skupa je pomoglo da se preživi jedno jako tesko razdoblje. 

Tko kaže da udruga nije napravila velike stvari za klub taj je u zabludi. Sto bi kerum, baltazar, opara ili puljak doveli klub do razine da klub ima ovoliko clanova(koliko ima udruga ako ti je lakse) i da na osnovu svega toga klub ima ovolike prihode bez transfera. Ili ga je trebalo možda prodati mister Gloveru. 

Jebiga grisilo se i izostao je rezultat, ali sto možemo. Evo organiziraj ti ljude napravi nešto i dovedi Hajduk do razine Benfike. Uvjeri navijace u pravu pricu i ja cu te podrzati. Sto god bilo uvijek cu navijati  i podrzavati Hajduk bila udruga, politicki postavljeni ljudi ili netko treci.

 

Vidi cijeli citat

Nitko ne spori da je bilo puno dobrih stvari, ali se sve to pretvorilo već dugo vremena u jednu nakaradnu stvar i nezdrav organizam za funkcioniranje. Možemo jednako tako zahvaljivat hdzu ili nekom trećem na puno dobrih stvari, ali koliko je bilo loših? Milijun. Hajduk se mora osloboditi partijskog mentaliteta u koji su ga hdz i udruga zarobili. A to će se napraviti jedino kad se novac uključi u igru, jer osoba koja vlada i ulaže svoj novac želi osigurat maksimum efikasnosti, jer njegov je novac. Ono što udruga želi je pod svaku cijenu ostat na vlasti. Da se sutra pojavi Jeff Bezos sa Slavenom Bilićem udruga bi im se pokušala oduprijeti i zadržat maksimum vlasti koje mogu. Pritom ne govorim da klub treba sav otić privatniku, postoje razni načini.

Vidi cijeli citat


Onda nemamo šta pričati o NH. Možemo pričati i dionicama Grada. 

Vidi cijeli citat

NH je tema i NH u realnom vremenu drži upravljanje. Grad je tu najodgovorniji jer sve ovo dopušta jer je tako lakše i sigurnije za vlast. Ali NH je taj koji vodi ovaj brod budala i ne namjerava stati, a navodno Hajduku žele dobro. Da žele, jučer bi Slaven Bilić, Vučević, Pašalić kao predsjednik, bili tu. Ali njima nije cilj Hajduk nego koegzistencija Udruge i Hajduka na najčešću štetu Hajduka.

Volim igru zvanu nogomet
Eamus Albi
Eamus Albi
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.06.2025.
Poruka: 132
13. lipnja 2025. u 10:06

Leader je napisao/la:

A to sto se dres kao lud prodavao i Hajduk zarađivao na prodaji istih nema veze? Dan danas ima hrpa ljudi na utakmicama u tom dresu. 

Vidi cijeli citat


Kolega Johnny Dogs je sve vec izvrsno napisao i nema se sto vise dodati. Hajduk je i sam mogao prodavati clanovima imena na dresu i zaraditi te novce izravno + novce od prodaje dresova + novce od Tommyja za sponzorstvo. Uprava Hajduka je prepustanjem prava za treci dres udruzi izravno ostetila klub za razliku od zarade za prodaju imena na dresovima i zaradu od prodaje prava udruzi.

ante_spava
ante_spava
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.03.2023.
Poruka: 3.491
13. lipnja 2025. u 10:08

Gerrard iz Brotnja je napisao/la:

ante_spava je napisao/la:

Ugl, znači poanta je da se more postat "član" neke vrste loyalty kluba, al ne član ka član u udruzi.

@ujko, okupite se vas više i pišite javno o tome, ako tebi samom neće mailove odgovorit. Omasovite pokret!

Vidi cijeli citat

Pisao sam ti u dm sve to. To su jadne gluposti, Jedina mogućnost je da vlasnik grad ima napraviti nešto, ali neće jer živi u simbiozi sa udrugom i jer ne želi donosit odluke prekretnice i ugrožavat si time vlast. 

Vidi cijeli citat


Isto tako si napisa da su zato makli komentare, jer bi inače sve gorilo i morali bi se onda oni maknit u suprotnom. Znači misliš da se ipak pritisak more učinit, samo su ti ograničeni kanali?

A onda drugo, znači triba radit pritisak na gradske oce? 

Skužajte! Parce mihi, Domine, quia Dalmata sum! prinesi tekst, ne daji bagri klikove!!! Lile > ip4. Šta niste zabili 3 komada? Niman straja od sumrežne pogibelji, samo od prezira boljih od mene koji će me nadživit!
Eamus Albi
Eamus Albi
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.06.2025.
Poruka: 132
13. lipnja 2025. u 10:11

ante_spava je napisao/la:

Ugl, znači poanta je da se more postat "član" neke vrste loyalty kluba, al ne član ka član u udruzi.

Vidi cijeli citat


Tako je, i ne postoji nijedan objektivan razlog zasto bi "pravo clanstvo" moralo biti identicno clanstvu u udruzi, a cak i kad bi postojao, to se svejedno ne bi postiglo clanstvom u udruzi NH, jer si i dalje "clan Hajduka" samo prema proizvoljnom tumacenju da je clan NH/DPH = clan Hajduka, tako da nema razloga da se clan Hajduka umjesto toga ne bi postajalo clanstvom u, kako ti to nazivas, loyalty klubu.

Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
13. lipnja 2025. u 10:12

ante_spava je napisao/la:

Gerrard iz Brotnja je napisao/la:

ante_spava je napisao/la:

Ugl, znači poanta je da se more postat "član" neke vrste loyalty kluba, al ne član ka član u udruzi.

@ujko, okupite se vas više i pišite javno o tome, ako tebi samom neće mailove odgovorit. Omasovite pokret!

Vidi cijeli citat

Pisao sam ti u dm sve to. To su jadne gluposti, Jedina mogućnost je da vlasnik grad ima napraviti nešto, ali neće jer živi u simbiozi sa udrugom i jer ne želi donosit odluke prekretnice i ugrožavat si time vlast. 

Vidi cijeli citat


Isto tako si napisa da su zato makli komentare, jer bi inače sve gorilo i morali bi se onda oni maknit u suprotnom. Znači misliš da se ipak pritisak more učinit, samo su ti ograničeni kanali?

A onda drugo, znači triba radit pritisak na gradske oce? 

Vidi cijeli citat

Nisu zato makli komentare, nego im je to bio volej na dva metra. I ne planiraju ih sigurno vratiti, jer bi svi komentari gorili. Ovako su ukinuli stvaranje jedne vrste mnijenja preko interneta kako bi se zaštitili. Danas je internet jako važna stvar i temelj propagande, kreiranja javnog mnijenja itd. Slažem se, trebalo bi raditi pritisak na gradske oce, ali to je kao da kao luđak stojiš na trgu bana jelačića i tjeraš hdz van države. Neće se dogodit. No to ne mijenja činjenice i stanje u kojem su svi navedeni doveli Hajduk.

Volim igru zvanu nogomet
Eamus Albi
Eamus Albi
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.06.2025.
Poruka: 132
13. lipnja 2025. u 10:18

Cinjenica je da udruga NH kroz projekte treceg dresa i ZSV, a i planiranom dokapitalizacijom, kupuje Hajduk Hajdukovim novcem. Ne vjerujem da igdje u svijetu postoji usporediv slucaj.

Primjerice, zamislite da sutra dodje Mr. Glover i dogovori s upravom Hajduka da mu prepuste prava prodaje clanarina. Mr. Glover par godina prodaje clanarine clanovima Hajduka i uplacuje ih Hajduku kao pozajmicu. Nakon nekoliko godina kad se skupi dovoljno sredstava Mr. Glover u suradnji s Gradom Splitom na skupstini kluba progura odluku o dokapitalizaciji i pozove se na svoje otvoreno potrazivanje prema klubu za pozajmice od clanarina i pretvori ga u dionice. Mr. Glover je na taj nacin Hajdukovim novcem kupio klub. 

Kad bi Mr. Glover tako nesto napravio u suradnji s upravom Hajduka i Gradom Splitom, Torcida i NH bi kokodakali do besvjesti da se radi o skandalu i kriminalu. Medjutim, tocno ovo sto je opisano radi udruga NH, samo u tekstu trebati zamijeniti "Mr. Glover" sa "Nas Hajduk".

Gerrard iz Brotnja
Gerrard iz Brotnja
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.05.2025.
Poruka: 546
13. lipnja 2025. u 10:24

Eamus Albi je napisao/la:

Cinjenica je da udruga NH kroz projekte treceg dresa i ZSV, a i planiranom dokapitalizacijom, kupuje Hajduk Hajdukovim novcem. Ne vjerujem da igdje u svijetu postoji usporediv slucaj.

Primjerice, zamislite da sutra dodje Mr. Glover i dogovori s upravom Hajduka da mu prepuste prava prodaje clanarina. Mr. Glover par godina prodaje clanarine clanovima Hajduka i uplacuje ih Hajduku kao pozajmicu. Nakon nekoliko godina kad se skupi dovoljno sredstava Mr. Glover u suradnji s Gradom Splitom na skupstini kluba progura odluku o dokapitalizaciji i pozove se na svoje otvoreno potrazivanje prema klubu za pozajmice od clanarina i pretvori ga u dionice. Mr. Glover je na taj nacin Hajdukovim novcem kupio klub. 

Kad bi Mr. Glover tako nesto napravio u suradnji s upravom Hajduka i Gradom Splitom, Torcida i NH bi kokodakali do besvjesti da se radi o skandalu i kriminalu. Medjutim, tocno ovo sto je opisano radi udruga NH, samo u tekstu trebati zamijeniti "Mr. Glover" sa "Nas Hajduk".

Vidi cijeli citat

Tako je. Kad bi to isto radio neki privatnik ovi bi spalili grad do temelja. Ali kad oni to rade onda se oni bore za Hajduk. Vidimo tu borbu i koliko je dobio NH a koliko pati Hajduk. Nemamo tri poštena skauta, da ne pričamo o ozbiljnim funkcijama predsjednika nadzornika tako dalje.

Volim igru zvanu nogomet
Afera
Afera
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.02.2025.
Poruka: 1.002
13. lipnja 2025. u 10:36

Eamus Albi je napisao/la:

Cinjenica je da udruga NH kroz projekte treceg dresa i ZSV, a i planiranom dokapitalizacijom, kupuje Hajduk Hajdukovim novcem. Ne vjerujem da igdje u svijetu postoji usporediv slucaj.

Primjerice, zamislite da sutra dodje Mr. Glover i dogovori s upravom Hajduka da mu prepuste prava prodaje clanarina. Mr. Glover par godina prodaje clanarine clanovima Hajduka i uplacuje ih Hajduku kao pozajmicu. Nakon nekoliko godina kad se skupi dovoljno sredstava Mr. Glover u suradnji s Gradom Splitom na skupstini kluba progura odluku o dokapitalizaciji i pozove se na svoje otvoreno potrazivanje prema klubu za pozajmice od clanarina i pretvori ga u dionice. Mr. Glover je na taj nacin Hajdukovim novcem kupio klub. 

Kad bi Mr. Glover tako nesto napravio u suradnji s upravom Hajduka i Gradom Splitom, Torcida i NH bi kokodakali do besvjesti da se radi o skandalu i kriminalu. Medjutim, tocno ovo sto je opisano radi udruga NH, samo u tekstu trebati zamijeniti "Mr. Glover" sa "Nas Hajduk".

Vidi cijeli citat


Već sam napisao, pozajmica NH na ime članarina biti će otpisana u korist prohoda Hajduka. Znači od te dokapitalizacije ništa. 

Da je recimo NH kupovao dionice od Tommya bez cesije s Hajdukom. Kako se i inače radi kada se preuzima poduzeće, Hajduk iz toga nema financijske koristi, ovako cesijom, što se prikupi kroz akcije završi na računu Hajduka. 

U toj priči Tommy je izašao u susret i NH i Hajduku i on zapravo 'gubi' ali zapravo ne gubi, jer danas kad vidiš Tommy, prvo što ti padne na pamet je Hajduk Split, najjači brend u HR. 

Sve su tu strane dobre pokrivene. NH se brine za članstvo, Torcida ima infrastrukturu da može mobilizirati ljude i učlaniti 120k ljudi, Tommy ima najjacu reklamu ispod Sv. Roka, Hajduk ima financijske koristi. 

ante_spava
ante_spava
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.03.2023.
Poruka: 3.491
13. lipnja 2025. u 10:45

Gerrard iz Brotnja je napisao/la:

Nisu zato makli komentare, nego im je to bio volej na dva metra. I ne planiraju ih sigurno vratiti, jer bi svi komentari gorili. Ovako su ukinuli stvaranje jedne vrste mnijenja preko interneta kako bi se zaštitili. Danas je internet jako važna stvar i temelj propagande, kreiranja javnog mnijenja itd. Slažem se, trebalo bi raditi pritisak na gradske oce, ali to je kao da kao luđak stojiš na trgu bana jelačića i tjeraš hdz van države. Neće se dogodit. No to ne mijenja činjenice i stanje u kojem su svi navedeni doveli Hajduk.

Vidi cijeli citat


Komentari su uvik gorili, navijača Hajduka ima masu, imamo milijun različitih mišljenja. Ovo je dosad najzastupljenija ideja bila. 

Ka šta je kolega gore napisa, spreman je podržat, i ja san spreman podržat, bilo koga sa programom koji se meni sviđa. I šta da ja sad dalje radin ka pojedinac.

Ja vidin i vrline i mane NH kroz godine. Triba li se minjat nešto? Tribalo je jučer. Kako? Ne znan ni sam više

Skužajte! Parce mihi, Domine, quia Dalmata sum! prinesi tekst, ne daji bagri klikove!!! Lile > ip4. Šta niste zabili 3 komada? Niman straja od sumrežne pogibelji, samo od prezira boljih od mene koji će me nadživit!
  • Najnovije
  • Najčitanije