NIJE TESKO BITI FIN "CRO - SCG"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2004.
Poruka: 55.231
17. studenog 2005. u 15:44
sportnet je napisao/la:

Točno, slažem se. Ali je on i dalje nogometaš s hrvatskim korijenima, isto kao i Ibrahimović. Naravno da istu stvar za Ibrahimovića mogu reći Bosanci, ili za Bresciana Talijani.

Postoji razlika između hrvatskog igrača i igrača s hrvatskim korijenima. Ako ti recimo danas-sutra oženiš Amerikanku i dobiješ sina koji će biti MVP u NFL ligi, zar bi bilo pogrešno napisati da je to igrač hrvatskog podrijetla? Ili kraće "od starog Mile sin" .

Vidi cijeli citat


Pardon...u citanju clanka sam vidio "Hrvati treneri" pa sam mislio da se to odnosi i na "Hrvate igrace", ali pise "hrvatskih korijena" sto je tocno - slazem se da su ti igraci hrvatskih korijena.

Miscommunication on my part.

Sto se zenidbe i Amerikanke tice, vec ozenjena, a buduci mali ce u NFL igrati 100% - samo trebam HRT nagovorit da prenosi tekme da ga vidite!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.11.2005.
Poruka: 4.644
17. studenog 2005. u 15:59
  Nije tesko biti fin !!!! 
  Ima li ista lakse u zivotu od toga ??? ..skrenuli smo sa teme dibidus :=)
  Svaki covjek ima pravo da se odluci za koga ce da igra , naravno ima svoje
  razloge i to je dobro tako !  Ja znam da je nekima krivo sto Ljubicic igra za
  Hrv a ne za Bih ili sto Ibrahimovic igra za Sve a ne za BiH ili Hrv !! Imaju ljudi svoje  
  razloge! Sinisa mihajlovic je polu Hrv polu Srb  odlucio se za Srb, Prosinecki polutan igrao je za Hrv , nema tu rezona ! Po mome je to kod nas sve malo zbrkaano i izopaceno, cak neki pokusaju na osnovu prezimena ili imena da svrstaju igrace u nesto sto oni nisu ili nezele da budu ! Nikoga nije briga dali su Bosko balaban , Miladin prso ili Milan rapajic srbi , cinjenica je da oni brane boje Hrv i sa time su po nacjonalnosti Hrvati a nardnost ko za koja im je , mada to nije ni bitno ! Vjerujem da i neki Bosanci spominju Krstajica,Koromana,Milosevica itd , sa ovim bi igracima bili mozda na SP ... znate ono da su ono sto nisu .... ljudi su se tako opredjelili i to je njihovo pravo !!  Meni je skroz bilo ok kada je Ivica vastic zaigrao za austriski tim cak sto vishe bilo mi je drago da ima jedan "nas" tamo negdje medju njima , to jos vise dokazuje da smo fudbalska nacija !!! Zato bilo bi bash furka da se sastane Hrv-Arg na SP i tamo neki "nas" u njihovim redovima !!!!
Mozda bi mu se probudili neki osjecaji domovinskopatriotski , ko zna !!!  Mada mislim da je Vastic mogao da bira da bi igrao za Hrv , isto takva je stvar kod Bartolovica koji igra za Bih ili kada mi neko kaze da jedan Milenkovic ili Mesimovic nebi igrali za Scg , nemogu to da vjerujem !!!  Vecina njih gledaju svoj licni interes , mozda malo pretjerujem sa vecinom ali sigurno je da je tako kod nekih igraca!! Automatski mu skace cjena kada je neciji reprezenativac pa bio to Tongo,Albanija, Hrv, Scg ili Bih !!!!


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.05.2005.
Poruka: 2.286
17. studenog 2005. u 16:23

ma sasvim normalna i realna konstatacija.... boli nekoga briga za sto odn. koga si se opredjelio.... 

 

i stvarno su vise te diskusije o dna-postocim dosadne...

 

radujmo sp-u i njemackoj...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.10.2004.
Poruka: 9.948
17. studenog 2005. u 16:35

ma i mene je trazila hrvatska repka, ali posto sam rodjen u deutchlandu, a cale mi je sa Kariba, mama iz Bavarske, deda kolonista iz Crne Gore koji je doselio u Vojvodinu one cuvene '45 ozenivsi pritom baku koja je bila iz Kazahstana, a njen brat od tetke je rodjen u Hrvatskoj, ali je odselio na Island pre 60 godina, kao mali posavsi stopama svog strica rodjenog u Beogradu.......

tako da je strucni stozer hrvatske repke u softbolu odlucio da me pozove da igram njihov nacionalni tim, e sad posto sam iz slicnih razloga odbio i SCG savez odlucio sam da se posvetim poslovnoj karijeri, pa sta bude

pozdrav svima

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2004.
Poruka: 55.231
17. studenog 2005. u 16:59
U softballu???...Losmi nisam znao da si zensko. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.05.2005.
Poruka: 2.286
17. studenog 2005. u 17:05
 what a pussy....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.04.2005.
Poruka: 4.798
17. studenog 2005. u 17:22
   Bresicanu i Ibrahimoviću su majke Hrvatice. Želiš li reći da netko "smije" imati hrvatske korijene ako mu je otac Hrvat, ali ne ako mu je majka Hrvatica? Što je tu laž ili kriva informacija?
-------------------------------------------------------- ----------------------------------------
U pravu si,za 20-ak godina cemo i mi pricati za sina Lotara Mateusa da je Srbin

A na ovoj 'spornoj' Jurisicevoj listi je i neki Popovic.Jedan nas komentator rece za njega 'nase gore list' tj. da je porijeklom iz Crne Gore
Zna li ko nesto o njemu?
undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
17. studenog 2005. u 17:35
 dado prso jeste srbin i svaka mu dala sta je sve uradio za hrvatski fudbal,ali ne mogu se oteti dojmu da je zlatan ibrahimovic mogao igrati za nasu reprezentaciju.navodno se pricalo da je markovic zakasnio samo 3do3 mjeseca isto kao i sa bilosem da ga nismo mi zvali argentina ga ne bi nikad zvala.ali ne mogu se oteti dojmu da markovic sjajno vodi savez!!!
undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
17. studenog 2005. u 17:37
 zakasnili smo i sa vidukom,bogutom i SAKICEM
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.11.2005.
Poruka: 239
17. studenog 2005. u 17:38
sportnet je napisao/la:

Mile je napisao/la:
Ne, nije svojatanje ako su nekome jedan od roditelja Hrvati, ali ako ta osoba uopce ne govori hrvatski jezik i uopce nema toga osjecaja da je Hrvat (primjer Bilosa), onda ga uopce ne treba spominjati u takvom kontekstu jer njemu Hrvatska znaci koliko i nekom drugom Argentincu bez hrvatskih korijena.
Vidi cijeli citat
 


Točno, slažem se. Ali je on i dalje nogometaš s hrvatskim korijenima, isto kao i Ibrahimović. Naravno da istu stvar za Ibrahimovića mogu reći Bosanci, ili za Bresciana Talijani.


Postoji razlika između hrvatskog igrača i igrača s hrvatskim korijenima. Ako ti recimo danas-sutra oženiš Amerikanku i dobiješ sina koji će biti MVP u NFL ligi, zar bi bilo pogrešno napisati da je to igrač hrvatskog podrijetla? Ili kraće "od starog Mile sin" .

Vidi cijeli citat


A da li se moze za Drazena i Acu petrovica reci da su kosakrkasi sa srpskim korenima zbog cinjenice da im je otac Srbin?

Zilot
  • Najnovije
  • Najčitanije