NK Dinamo Zagreb 08/09

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2006.
Poruka: 1.569
20. siječnja 2009. u 01:01
Nitko ne komentira najavu Vlaka o igri s dva ofanzivna vezna i tri napadača što je u njegovoj glavi očito gotova stvar. Sad jel to potez luđaka il genijalca ne znam, al očito je negdje u međuvremenu dobio muda otkad je zadnji puta trener bio, jer ja se ne sjećam da je itko ikada igrao ofanzivnije s Dinamom.

Dakle ovo je najavljena postava

-----------------Slepička-------------- // Šokota
-Balaban-Morales-Sammir-Manđa // Tadić-Tomić-Badelj-Sivonjić
-----------------Calello---------------- // Vrdoljak
Ibanez-Barbarić-Bišćan-Etto // Pivarić-Lovren-Carlos-Tomečak
-----------------Butina---------------- // Kelava

Meni ovo izgleda luđački ofanzivno, ako on tako nešto ukomponira i bude funkcioniralo, moj naklon.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
20. siječnja 2009. u 01:17
ja sam komentirao i rekao da to ne miriši na dobro, par stranica ranije tamo nakon što je rizvo recitirao sastav za junačine.

rekoh da mi se ne sviđa kako će izgledat kad krenu kontre a prvu liniju obrane budu činili sammir i morales, ili ako njih 2 ostanu gore, pa prva linija na vjetrometini budu mandža i sivonja/tadić/baraban.

isto tako ovaj lijevi sastav ne miriši na potentnost. više volim kad se gušteri moraju probijati tj ne budu najavljivani kao velika pojačanja jer baš kad su pod pritiskom da se dokazuju daju najbolje, za razliku od onih kojima trener garantira početnu postavu.
najsvježiji primjer ibanez a mislim da će sljedeći takav primjer biti sivonjić, s tim da će slepička bit razočaranje ko baraban.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2006.
Poruka: 1.569
20. siječnja 2009. u 01:35
strahovlad je napisao/la:
ja sam komentirao i rekao da to ne miriši na dobro, par stranica ranije tamo nakon što je rizvo recitirao sastav za junačine.

rekoh da mi se ne sviđa kako će izgledat kad krenu kontre a prvu liniju obrane budu činili sammir i morales, ili ako njih 2 ostanu gore, pa prva linija na vjetrometini budu mandža i sivonja/tadić/baraban.

isto tako ovaj lijevi sastav ne miriši na potentnost. više volim kad se gušteri moraju probijati tj ne budu najavljivani kao velika pojačanja jer baš kad su pod pritiskom da se dokazuju daju najbolje, za razliku od onih kojima trener garantira početnu postavu.
najsvježiji primjer ibanez a mislim da će sljedeći takav primjer biti sivonjić, s tim da će slepička bit razočaranje ko baraban.
Vidi cijeli citat

Nije to prvi i drugi sastav, nego trenutno prva opcija i druga na svakoj poziciji. A to hoće li se Tomečak izboriti ispred Etta, hoće li igrati Lovren ili Barbarić ili će se Pivarić izborit ispred Ibaneza il će Sivonjić izbacit Balabana, ili pak hoće li se Badelj nametnut ispred Sammira itd. otkud ja znam, vidjet ćemo nakon priprema.

Ja sam mislio više da se komentira ideja igre s tri napadača i dva ofanzivna vezna, jer to je ipak raritet.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.05.2008.
Poruka: 3.611
20. siječnja 2009. u 09:09
Slažem se da je preofenzivno za kvalitetnije protivnike. Recimo, baš i ne vidim da je realno tako istrčati na Poljudu...
Ali kaj se tiče ofezivnosti Vlaka, tu mislim da griješiš. On je izveo najofenzivniju postavu dinama ikad u najvažnijoj utakmici karijere. Protiv Partizana je igrao samo sa Gocom Jurićem kao zadnjim i Šimićem kao stoperom. Nije bilo drugog stopera (ostavio je Tomasa na klupi, Zujo nije imao pravo nastupa), već su bokovi imali zadatak pomagati obrani. A Krznar i Šarić skoro da nisu ni bili na svojoj polovici. I protiv Newcastlea kad je Jurić dobio crveni, nije uveo braniča, već su u obrani ostali igrati samo Šimić i Zujo Mladinić, s tim da je Jurčić povučen na stopera. Je, bila su to druga vremena,drugi igrači, ali je i Ivanković imao strašnu generaciju pa je igrao sa samo jednim napadačem...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.12.2008.
Poruka: 832
20. siječnja 2009. u 09:19
da partizan, ali kolika je bila tada razlika u kvaliteti između nas i partizana, i one i ove ekipe-neusporedivo
brazil
brazil
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.05.2007.
Poruka: 2.473
20. siječnja 2009. u 09:28
rista je napisao/la:
da partizan, ali kolika je bila tada razlika u kvaliteti između nas i partizana, i one i ove ekipe-neusporedivo
Vidi cijeli citat

To je neusporedivo, ali ja sam ipak mišljenja da i ova momčad ima kvalitetu, samo je treba izvući iz nje!
...ja sam znao da ću svoju ljubav pokloniti njoj, mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.12.2008.
Poruka: 832
20. siječnja 2009. u 10:07
da, ima kvalitetu, ali za što? to je pitanje, što nas zanima. ako je to osvojiti prvenstvo i eventualno liga UEFA, onda možda ima kvalitetu, ali bi mi bilo draže da su domaći dečki jer i oni mogu to ostvariti. ako pričamo o ligi prvaka, brigalo bi me nek su svi stranci da smo tamo konstantno, ali ova ekipa nije ni blizu naslova prvaka, a sve je dalje i naslovu prvaka države
kleme
kleme
Potencijal za velika djela
Pristupio: 08.07.2008.
Poruka: 1.203
20. siječnja 2009. u 11:13
vidio sam sastav u sn koji uigrava vlak. komedija, uh komedija. calello je jedini defenzivni igrac i spona između ofenzive i defenzive. protiv sesveta to bi moglo proc ali protiv ozbiljnijih ekipa(sibenik,mtk,valerenga,dnipro,tomsk) to nemoze proc. da ne govorim o jos  boljim momcadima. s tim da butina najavljuje kacigu, da je slepičko mantinela, da je balaban postao krilo, da su morales i sammir igraci bez ikakvih defenzivnih sklonosti a skloni gubljenu lopti na samoj sredini igrališta, da su stoperi izrazito skloni kiksevima i da je etto u formi zadnji puta bio prije ulaska slovenije u EU. vidim da nikoga nije briga zasto je doveden slepičko ako je šokota bolji jednu klasu, zasto nije doveden stoper, zasto je sammir uopce u kombinaciji ako zeli otic, previše je toga zašto a nema odgovora. derbi je 22 veljace i u ovakvoj situaciji svaki poraz ispod tri razlike bio bi velicanstven uspjeh. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.05.2008.
Poruka: 3.611
20. siječnja 2009. u 11:46
rista je napisao/la:
da partizan, ali kolika je bila tada razlika u kvaliteti između nas i partizana, i one i ove ekipe-neusporedivo
Vidi cijeli citat

To sam i ja rekao, samo velim da je i Vlak to vidio i riskirao. Tako će riskirati i s ovom formacijom jer je evidentno da imamo bolji napad od obrane, i ide se na to da zabije gol više od protivnika, a ne da se ne primi (kakva je bila Ivankovićeva filozofija).
Inače, ak bude dinamo stvarno ovak igrao, vidjet ćemo koliko je Tomislav Ivić bio u pravu kad je tvrdio da će nogomet za 10-20 godina imati samo jednu formaciju, 5-5. Samo obrana i napad. Samo kaj je on naglasio da za takvu igru treba imati igrače koji će trčati nonstop, i neće griješiti... Ouch
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
20. siječnja 2009. u 13:47
evo jedne klasične akcije gdje će se vrlo jednostavno odigrati kontra na dinamovu nepostavljenu obranu sa nedovoljnim brojem igrača pošto će većina ostati u napadu.

akcija

X - su dinamovi igrači
O - su protivnički

u protivničkom šesnaestercu se nađu recimo napadači mandža i slepička, desno je etto u svom poznatom prodoru, na rubu šesnaesterca su morales i sammir, iza njih callelo, a iza njega stoperi i ibanez, na lijevom rubu 16erca je balaban.

i nakon neuspješnog ettovog nabacivanja pred golmana (kakvih će bit..), ovaj rukom baci loptu prvom slobodnom suigraču i protivnički "kišobran" se otvara, tj kreće se u kontru, a pošto morales i sammir ne mogu stić ni moju babu, balabanu se ne da trčati, ostaju još 3 braniča i callelo a pošto su u manjini jednostavno ih se riješit viškom protivničkih igrača i jednim proigravanjem u for... 1:0
  • Najnovije
  • Najčitanije