mala truba je napisao/la:
evo samo jedan dio poslovanja da dotaknem a to je sponzorski ugovor.
uzet cu za primjer imaginaran - uredjen klub XY u Hrvatskoj da ne bude emocija previse.
znaci taj XY ima racun u banci preko kojeg posluje.
godisnje se preko toga racuna obrne prihod-rashod 20 miliona eura.
place igraca i zaposlenika se isplacuju samo na racune u toj banci (lako izvest) i dio te love ostane sjedit tamo.
da li ta banka ima interesa da sponzorira klub i koliko ?
dobiva stalni protok love kroz banku od cega dio vjerovatno i ostaje u banci (znaju oni kako ga zadrzat)
dobiva reklamu na prsima.
dobiva reklamu pored terena, iza ledja na zidu, na autobusu...blah, blah
i bonus recimo...ime stadiona
ovo Hajduk i Rijeka vec danas mogu imati (ili imaju) bez problema.
daj mi objasni motivaciju kod određene firme da uloži novac u sponzorstvo...zašto bi poduzeće X platilo milijun kuna Dinamu da njihovo ime bude na dresu ili reklamama oko terena?
kad to odgovoriš...molim te pojasni zašto Dinamo već godinama nema glavnog sponzora, odnosno NITKO nije spreman izdvojiti nikakav novac da bi mu ime pisalo na dresu